تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۰۵ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

وضع نهمین بسته تحریمی اروپا علیه ایران

وزیر امور خارجه سوئد از تصمیم شورای وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا برای وضع نهمین بسته تحریمی علیه ایران به بهانه مسائل حقوق بشری خبر داد.

وضع نهمین بسته تحریمی اروپا علیه ایران
رویداد۲۴ توبیاس بیلستروم، وزیر امور خارجه سوئد از تصمیم شورای وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا برای وضع نهمین بسته تحریمی علیه ایران به بهانه مسائل حقوق بشری خبر داد.

به گزارش ایرنا، توبیاس بیلستروم روز دوشنبه در جمع خبرنگاران مدعی شد: بسته تحریمی جدید برای این است که ما نشان دهیم نقض حقوق بشر در ایران توسط اتحادیه اروپا درک می‌شود و برای کمک به اوضاع تلاش خواهیم کرد.

نشست ماهانه شورای وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا ساعاتی به ریاست جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی این اتحادیه در لوکزامبورگ تشکیل خواهد شد. وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا از آغاز اغتشاشات در ایران تاکنون ۸ بسته تحریمی به بهانه حمایت از مسائل حقوق بشری وضع کرده‌اند.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اتحادیه اروپا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
2
0
چراازبازنشراخبارنصف ونیمه انتشارمی دهید تحریم جدید شامل چی است هرموقعه ازتحریم می نویسید ازنوع تحریم وافراد نمی نویسید داستانش چی است که سانسورمی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
0
0
ممنون
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
2
0
برای پهبادهای فروخته شده به روسیه است ناقلاها بعدمنتشو سر اپوزیسیون خارج از ایران میگذارید ،خوبه به هم میاین اونا فاند میگیرند برای سروصداشون ،شماهم حال ایرانو میگیرن برای جنگ اوکراین به اسم حقوق بشر
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان