تاریخ انتشار: ۲۰:۲۸ - ۰۶ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

پورشه و مازراتی برای فوتبالیست‌ها، به کشتی‌گیر پراید هم نمی‌دهند!

پیشکسوت کشتی ایران با انتقاد از تبعیض میان فوتبال با سایر رشته‌ها، گفت: به تیمی که در جام جهانی ۶ گل از انگلیس خورد، به آمریکا باخت و حتی از افغانستان هم گل می‌خورد مجوز پورشه و مازراتی می‌دهند اما به کشتی‌گیران پراید هم نمی‌دهند.

پورشه و مازراتی برای فوتبالیست‌ها، به کشتی‌گیر پراید هم نمی‌دهند!

رویداد۲۴ بهرام مشتاقی با انتقاد از تبعیض میان فوتبالیست‌ها با ورزشکاران سایر رشته‌ها، اظهار کرد: واقعا در اینباره انتقاد دارم. به فوتبالیست‌هایی که در جام جهانی از انگلیس ۶ تا گل خوردند و به آمریکا هم باختند و حتی از افغانستان هم گل می‌خورند مجوز واردات پورشه و مازراتی می‌دهید، اما به کشتی‌گیران که افتخارآفرینی می‌کنند و مدال می‌آورند پراید هم نمی‌دهید. آن‌ها خواب مازراتی را هم نمی‌بینند. مگر صعود به جام جهانی چه کار بزرگی است که به این نتیجه رسیدند که به آن‌ها از این پاداش‌ها بدهند؟

پیشکسوت کشتی ایران، ادامه داد: همه این بچه‌ها به کشور و پرچمشان عرق دارند و برای خوشحالی مردم همه کار می‌کنند. چرا باید به فوتبالیست‌ها از این سرویس‌ها داده شود؟ بچه‌های ما بخاطر پول کشتی نمی‌گیرند، اما این تبعیض‌ها به خدا به رشته‌های دیگر ضربه می‌زند و باعث می‌شود بی‌انگیزه شوند.

وی ادامه داد: هر چند علیرضا دبیر نگذاشته سفر کشتی‌گیران به مسابقات خارجی لغو شود، اما با مشکلات زیادی این کار انجام می‌شود. آنوقت فوتبالیست‌ها با هواپیمای اختصاصی سفر می‌کنند. به فوتبالیست‌ها بهترین خودرو‌های خارجی می‌رسد، آنوقت کشتی‌گیران ما وقتی مدال می‌گیرند چند تا سکه آن هم با قیمت تعاونی بعد از ۲ یا ۳ سال تعلق می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: سود باورنکردنی بازیکنان تیم ملی از واردات خودرو


پیشکسوت کشتی در ادامه گفت: آقای وزیر شما خودت قهرمان بودی و درد ورزش را می‌دانی. چرا این کار‌ها را می‌کنید که بقیه ورزشکاران بی‌انگیزه و سرخورده شوند؟ وزیر ورزش پدر خانواده ورزش است و باید همه را به یک چشم ببیند.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی، ادامه داد: در چنین شرایطی زمان بازی‌های آسیایی، المپیک و جهانی که می‌رسد مسئولان از کشتی انتظار مدال آوری دارند، اما فوتبال ما که چند دهه است حتی نتوانسته به المپیک برسد به بهترین شکل حمایت می‌شود. سال سختی پیش روی ورزش و کشتی ایران است و مسئولان با این کار‌ها فقط باعث بی انگیزگی و دلسردی بچه‌ها می‌شوند. بردن افغانستان و تیم‌هایی در این سطح که کاری ندارد، در جام جهانی که هیچ، باید ببینیم تیم ملی در جام ملت‌های آسیا چه کار می‌کند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کشتی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iraq
|
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
4
2
نقی قهرمان شد ده هزار دلار گرفت با مربی گیری شما زد همه رو مربی خوبی هستی هع هع هع
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
2
6
گردش مالی فوتبال بسیار بسیار بیشتر از گردش مالی کشتی است .
سود و منافع مالی فوتبال برای اطرافیان ، بسیار زیاد و چشمگیر است ، کشتی فقط مدال و افتخار دارد که برای اطرافیان کشتی ، نون و آب نمی شود .
اول باید از کشتی ، به کاسه لیسان چیزی برسد تا کمی از آن به کشتی و کشتی گیر برسد . مثل فوتبال .
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
2
0
خب بندخدا تو خودتو زدی به خنگی یا میخای با این حرفها که میزنین یک چیزی گیرتون بیاد ب فوتبالیستاها مگه ماشین هدیه دادن ن اسکول، مفت خور، سودجو، بهشون امتیاز واردات یک خودرو دادن حالا هرچی اینا هم پول ماشین رو از جیبشون دادن، بعدم کشتی کیلو چنده کی کشتی نگاه میکنه ،این مزد زحمت تلاششون بود که ب جام جهانی رفتن یک امتیاز خودرو وارداتی بهشون دادن نوش جانشون بخصوص ترابی،حسودای بیچاره بدبخت تا شماهستین مارنگ خوشی پیشرفت نخاهیم دید،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
دهنتو ببند فوتبال ۴۰ سالی چه کارکرده
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان