تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۰۸ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

اقدام تازه آلبانی علیه مجاهدین خلق

بر اساس گزارش رسانه‌های محلی، نیروهای پلیس در ورودی قرارگاه اشرف ۳ مستقر شده‌اند و خروج تمامی وسایل نقلیه از این قرارگاه را کنترل می‌کنند.

اقدام تازه آلبانی علیه منافقین

رویداد۲۴ پلیس آلبانی امروز در قرارگاه اشرف ۳ گروهک منافقین مستقر شد و کنترل عبور و مرور در ورودی آن را به دست گرفته است. به نقل از روزنامه آلبانی دیلی نیوز، پلیس آلبانی امروز صبح نیز دوباره به قرارگاه گروهک منافقین در شهرک مانز بندر دورس رفت.

بر اساس گزارش رسانه‌های محلی، نیرو‌های پلیس در ورودی قرارگاه اشرف ۳ مستقر شده‌اند و خروج تمامی وسایل نقلیه از این قرارگاه را کنترل می‌کنند.

پلیس این کشور طی روز‌های گذشته برای انجام بازرسی‌هایی به قرارگاه سه هزار نفره «اشرف ۳» گروهک منافقین رفته بود. دستور بازرسی توسط دادگاه ویژه علیه فساد و جرایم سازمان‌یافته صادر شده بود.

این بازرسی برای بررسی احتمال تروریستم و حملات سایبری از سوی گروهک منافقین انجام گرفت. به نوشته رسانه‌های آلبانی، با این‌که عملیات چهارساعته پلیس این کشور در مقر منافقین قانونی بوده، مقاومت‌هایی از سوی این گروهک انجام گرفت.


بیشتر بخوانید: حمله پلیس به مقر گروهک سازمان مجاهدین خلق در آلبانی


طی این بازرسی، پلیس آلبانی توانسته سرور‌هایی را پیدا کند که از آن‌ها برای هک برخی موسسات خارجی استفاده شده است. وزارت کشور آلبانی هم گفته است «عملیات پلیس این کشور به این دلیل انجام گرفته که گروهک منافقین برخلاف توافق و تعهد‌های داده شده در سال ۲۰۱۴ عمل کرده‌اند. منافقین در سال ۲۰۱۴ پذیرفته بودند که تنها برای «اهداف بشردوستانه در این کشور مستقر شوند و به هیچ فعالیت دیگری نپردازند.»

وزارت کشور آلبانی در این باره همچنین گفت: متاسفانه این گروه به تعهد‌های خود عمل نکردند و توافق‌شان را زیرپا گذاشتند. مداخله پلیس آلبانی نیز مطابق با قانون بوده است.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: منافقین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
0
3
بایدن عقلشو از دست داده
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان