تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۰۹ تير ۱۴۰۲

تجمع خانواده‌‌های اعضای گرفتار شده در سازمان مجاهدین در مقابل سفارت ترکیه

افراد حاضر در این مراسم با در دست داشتن پلاکاردهایی خواهان اجازه دولت آلبانی به آنها برای سفر به آن کشور و پیگیری وضعیت عزیزان خود شدند.

تجمع خانواده‌‌های اعضای گرفتار شده در گروهک منافقین در مقابل سفارت ترکیه

رویداد۲۴ ایرنا خبرگزاری دولت نوشت: برخی از خانواده‌های اعضای گرفتار شده در سازمان مجاهدین خلق از سراسر کشور در مقابل سفارت ترکیه در ایران تجمع و از اقدام مسئولانه دولت آلبانی در قبال کنترل آن گروهک تقدیر کردند.

برخی از خانواده‌های اعضای گرفتار شده در سازمان مجاهدین از سراسر کشور، صبح امروز (جمعه) با تجمع در مقابل سفارت ترکیه در ایران به عنوان حافظ منافع کشور آلبانی در ایران، از اقدام مسؤولانه دستگاه قضایی و انتظامی آلبانی در کنترل مقر گروهک منافقین قدردانی کردند.

افراد حاضر در این مراسم با در دست داشتن پلاکارد‌هایی خواهان اجازه دولت آلبانی به آن‌ها برای سفر به آن کشور و پیگیری وضعیت عزیزان خود شدند.

گفتنی است، چندی پیش صد‌ها پلیس آلبانی با حمله به مقر سازمان  مجاهدین (کمپ اشرف۳) در تیرانا، با نیرو‌های آن گروهک درگیر شدند.

علاوه بر این، پلیس فرانسه نیز با اعلام این مطلب که سازمان مجاهدین نمی‌تواند امسال "تجمع سالیانه ویلپنت" را در پاریس برگزار کند، ضربه دیگری را به این گروهک در هفته‌های اخیر وارد آورد.

این تجمع از سال ۲۰۰۸، هر ساله در روز ۳۰ خرداد در پاریس برگزار می‌شد.

 

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان