تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۱۲ تير ۱۴۰۲

یک هوادار متمول به دنبال استقلالی کردن بیرانوند

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درحالی با پیشنهادی از سوی استقلال روبه‌رو شده که یک هوادار متمول آبی‌ها حاضر شده بخشی از دستمزد بیرانوند را بپردازد.

یک هوادار متمول به دنبال استقلالی کردن بیرانوند

رویداد۲۴ به گزارش ایسنا، در هفته‌های اخیر که علیرضا بیرانوند مشکلاتی را با مدیران باشگاه پرسپولیس داشت و این موضوعات عملا حل نشد، مدیران باشگاه استقلال به بیرانوند یک پیشنهاد نجومی دادند تا او را به خدمت بگیرند. نکته جالب در این میان این است که عصر روز شنبه بعد از جلسه درویش و بیرانوند، باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد او در تمرینات این تیم حاضر خواهد شد، اما بیرانوند که همچنان پرونده مشکلاتش با پرسپولیس را باز می‌دید، بعد از جلسه با درویش به دیدار حجت کریمی رفت و مذاکرات جدی برای پیوستن به استقلال انجام داد.

دیروز در این زمینه ایسنا در خبری اختصاصی پرده از پیشنهاد ۹۵ میلیارد تومانی استقلال به بیرانوند برداشت، اما رقم سنگین این پیشنهاد به حدی بود که تردید‌هایی درباره نحوه پرداخت آن از سوی باشگاه استقلال مطرح کرد.

حالا پیگیری‌های خبرنگار ایسنا در این زمینه نشان می‌دهد، یک هوادار متمول استقلالی که رابطه خوبی هم با بیرانوند دارد، از هفته‌ها قبل پیشنهاد پیوستن این دروازه‌بان به استقلال را مطرح کرد و حتی دیشب (یک‌شنبه) هم جلسه‌ای با بیرانوند برگزار کرده تا خیال او درباره نحوه پرداخت پیشنهاد مالی استقلال راحت کند.

صبح امروز بیرانوند قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد و موضوع پیوستن او به استقلال وارد راه جدی‌تری شده است. حالا باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس به موضوع چیست.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان