تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۹ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش شهرداری تهران به پلمب خانه اندیشمندان؛ این وصله‌ها به ما نمی‌چسبد!

معاون اجتماعی شهرداری تهران در خصوص آخرین وضعیت خانه اندیشمندان علوم انسانی و حواشی مطرح شده در این رابطه، گفت: بنای پلمب این ساختمان را نداریم. این چنین تهمت‌هایی به مدیریت شهری نمی‌چسبد.

واکنش شهرداری تهران به پلمب خانه اندیشمندان؛ این وصله‌ها به ما نمی‌چسبد!

رویداد۲۴ محمدامین توکلی‌زاده، معاون اجتماعی شهرداری تهران در پاسخ به پرسشی در خصوص آخرین وضعیت خانه اندیشمندان علوم انسانی گفت: ما بنایی برای پلمب خانه اندیشمندان علوم انسانی نداریم.

وی ادامه داد: در سال 97 در مدیریت قبلی شهرداری تهران 4 بار به این ساختمان اخطار داده شد، اما رسیدگی نشده بود. ما بحث تعطیلی خانه اندیشمندان را نداریم و با دوستان هم مذاکراتی صورت گرفته و از آنها دعوت کرده‌ایم که کار مشترک انجام دهیم.

معاون اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: نمی‌دانم چرا به یکباره موضع دوستان عوض شد.

وی با اشاره به اینکه زاکانی شهردار تهران به دانشگاه‌ها رفته و با اساتید و مسؤولین دانشگاه صحبت می‌کند و خدمات به حوزه دانشگاهی را توسعه داده است، گفت: این چنین تهمت‌هایی به مدیریت شهری نمی‌چسبد، ما به دنبال پلمب این خانه نبودیم و توقع‌مان این بود که کسانی که اظهارنظر می‌کنند موضع ما را هم بپرسند. آنها بدون داشتن موضع ما صحبت‌هایی را ارائه کرده‌اند.


بیشتربخوانید: ماجرای هجوم نیروهای شهرداری به خانه اندیشمندان علوم انسانی چیست؟


توکلی زاده با تأکید بر اینکه در خانه اندیشمندان علوم انسانی باز است گفت: ما حتی در سال گذشته حمایت‌های مالی هم کردیم و در حال حاضر دوستان در این خانه مستقر هستند و باز هم تأکید دارم که بنا بر تعطیلی نیست بلکه بنا بر کار مشترک است.

معاون اجتماعی شهرداری تهران گفت: دوستان موضوع را در حوزه قضایی مطرح کردند و ما هم به رأی قضایی تمکین می‌کنیم؛ البته ما هم در حوزه قضایی موضوع را پیگیری می‌کنیم.

توکلی‌زاده ادامه داد:‌سیاست کلی در خصوص املاک وجود دارد و در دنیا هم به دنبال فضاهای اشتراکی هستند، این را  هم بگویم که ما املاک را به نفع مردم استفاده می‌کنیم و دستگاه‌های نظارتی در مورد واگذاری املاک اجتماعی تذکراتی داده بودند که چطور این املاک قبلا محول شده است. ما اگر می‌خواستیم این خانه را پلمب کنیم می‌توانستیم در اصلی را قفل کنیم ولی این کار را نکردیم.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: شهرداری تهران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
سید حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
0
2
اتفاقا به شما می چسبد
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان