تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۱۹ تير ۱۴۰۲

روز اول لیگ برتر جنگ می‌شود!

هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پر از دیدار‌های حساس است؛ جایی که تقابل‌های مهمی را شاهد هستیم.

روز اول لیگ برتر جنگ می‌شود!

رویداد۲۴ با انجام قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر بیست و سوم فوتبال برنامه بازی‌ها نیز مشخص شد. بر اساس این قرعه در هفته اول دیدارهای جذاب و مهمی را شاهد هستیم. بازی‌هایی که تقابل‌های بسیار خوبی در آنها وجود دارد و نبردهای انتقامی تلقی می‌شود.

حساس‌ترین بازی هفته اول میان آلومینیوم اراک و پرسپولیس است. جایی که مجتبی حسینی و یحیی گل‌محمدی، دو دوست و همکار قدیمی، رودرروی هم قرار می‌گیرند. حسینی سال‌ها دستیار گل‌محمدی بود و حالا چند سال است به عنوان سرمربی کار می‌کند. تقابل‌های این دو مربی همیشه حساس بوده و حالا در هفته اول شاهدش هستیم.

سپاهان و تراکتور برگزارکننده دیگر بازی حساس هفته اول هستند. تقابل اندیشه‌های دو سرمربی خارجی لیگ، یعنی ژوزه مورایس و پاکو خمس، که تیم‌های خود را برای قهرمانی بسته‌اند، در این بازی رخ می‌دهد. سال گذشته بازی برگشت دو تیم هم جنجالی شد. مسابقه‌ای که به سود خمس خاتمه یافت و قهرمانی را از سپاهان گرفت.

مهدی تارتار بعد از جدایی از ذوب‌آهن به ملوان رفت و فکرش را هم نمی‌کرد در هفته اول روبه‌روی تیم پیشین خود قرار بگیرد. این اتفاق اما رخ می‌دهد و تارتار باید تیمش را به بهترین شکل آماده کند و در اولین بازی به مصاف ذوب‌آهن با هدایت محمد ربیعی بفرستد.

اکت الهامی که بعد از جدایی از هوادار تهران هدایت مس رفسنجان را بر عهده گرفته در دیگر بازی حساس هفته اول حضور دارد. جایی که او باید با نارنجی‌پوشان لیگ مقابل هوادار به میدان برود. الهامی شناخت خوبی از هوادار دارد و البته برای موفقیت مقابل تیم سابق از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

با این تفاسیر در ۴ بازی هفته اول لیگ یک جنگ تمام عیار را شاهد خواهیم بود؛ تقابل‌های انتقامی که به بالارفتن جذابیت بازی‌ها هم کمک می‌کند.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: لیگ برتر
نظرات شما