تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۱۹ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

رئیسی: هیچ دستگاهی نباید به بهانه تاخیر در تصویب لایحه جدید حجاب و عفاف معطل بماند

رئیس‌جمهور از دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت کشور، وزارت ارشاد، قوه قضاییه و نیروی انتظامی خواست تا به تکالیف قانونی خود عمل کنند.

رئیسی: هیچ دستگاهی نباید به بهانه تاخیر در تصویب لایحه جدید حجاب و عفاف معطل بماند

رویداد۲۴ رئیس جمهور تاکید کرد: هیچ دستگاهی نباید به بهانه تاخیر در تصویب لایحه جدید حجاب و عفاف، اجرای تکالیف خود در این زمینه را به معطل نماید.

سید ابراهیم رئیسی در جلسه ویژه‌ای که صبح امروز (دوشنبه) به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای تکالیف قانونی دستگاه‌ها در حوزه حجاب و عفاف تشکیل شده بود، از دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت کشور، وزارت ارشاد، قوه قضاییه و نیروی انتظامی خواست تا به تکالیف قانونی خود عمل نمایند و اجرای تکالیف قانونی هیچ دستگاهی نباید به بهانه تاخیر در تصویب لایحه جدید حجاب و عفاف معطل بماند.

این جلسه در ادامه جلسات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و همچنین سلسله جلساتی بود که به ریاست رئیس جمهور و با حضور سران دیگر قوا و روسای دستگاه‌های ذیربط از زمستان سال گذشته به منظور ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی بین دستگاه‌های مختلف در حال برگزاری است.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
میرزا شمشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
0
2
چقدر باید و نباید میکنید ؟؟؟ اگه برای زیر مجموعه های دولت میفرمایید که آنها از قانون تعیین شده پیروی میکنند . این باید و نباید و امر و نهی برای چیه پس ؟؟؟؟ رییس جمهور در مملکت ما یک تدارکاتچی که بیشتر نیست . پس این همه قمپز در کردن نداره اخوی
شهرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
0
1
الهی به تیر غیب گرفتار بشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
0
1
مطالبات بازنشستگان مخابرات را تا روز تکریم آنان بپردازند. مطالبات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را بپردازند. و برای پرداخت معوقات یاد شده وعده امروز و فردا می‌دهد که باید پرسید آیا ۱۹ ماه انتظار برای دریافت مطالبات بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران کافی نیست؟ برای پرداخت این معوقات اقدام کنند و باعث خوشحالی بازنشستگان مخابرات تهران شوند. علیرغم درخواست‌‌های مکرر از مدیران مخابرات برای پرداخت رفاهیات بازنشستگان مخابرات مربوط به ۳ ماهه سال ۱۴۰۰ و سال ۱۴۰۱ تا خرداد ماه سال ۱۴۰۲ هنوز اقدامی برای پرداخت این معوقات نشده است.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان