تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۲ تير ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

معرفی مینی سریال حیثیت گمشده

دومین سریال سجاد پهلوان‌زاده، یک درام هیجان‌انگیز و پرتب‌وتاب است و نه یک تریلر جاسوسی. در این سریال، شخصیت‌های پیچیده و جذابی بازی می‌کنند و داستانی پر از راز و رمز را روایت می‌کند، در این مقاله با ما همراه باشید تا با سریال «حیثیت گمشده» بیشتر آشنا شوید.

سریال حیثیت گمشده

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: حیثیت گمشده سریال جدید فیلیمو به‌کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و تهیه‌کنندکی محمدرضا منصوری است که محمدحسین مهدویان نیز به‌عنوان طراح پروژه و مشاور کارگردان در این مجموعه حضور دارد.

سجاد پهلوان‌زاده بعد از موفقیت در ساخت اولین سریالش در مقام کارگردان به سراغ ساخت دومین سریال خود رفته است. سقوط یک تجربه متفاوت برای پهلوان‌زاده بود که روایتی متفاوت از داعش و حضور این گروه تروریستی در منطقه مطرح کرد. این کارگردان جوان که تدوینگر آثار محمدحسین مهدویان هم بوده، در حیثیت هم همچون سریال اولش از حضور مهدویان در مقام مشاور و طراح پروژه استفاده کرده است. 

خلاصه داستان سریال حیثیت گمشده 

فعلا خلاصه داستان سریال حیثیت گمشده منتشر نشده است، اما آنچه که از نام و فضای تنها عکس منتشر شده از آن بر می‌آید احتمالا باید منتظر یک داستان پرکشش ملودرام باشیم که فضایی تراژیک هم دارد. مردی که ناگهان متوجه می‌شود پای «حیثیت» در میان است!

زمان پخش و تعداد قسمت‌های سریال حیثیت

حیثیت همچون سریال اول پهلوان‌زاده یک مینی‌سریال است و تعداد قسمت‌های آن کمتر از ده قسمت است. زمان پخش این سریال هم جمعه‌ها ساعت ۸ صبح تعیین شده و اولین قسمت آن ۲۳ تیر ۱۴۰۲ پخش می‌شود.
روز‌های ابتدایی انتشار خبر فیلمبرداری این سریال، حیثیت نام این سریال بود. ولی حالا که به روز‌های پخش آن نزدیک شده‌ایم، نام اصلی سریال با عنوان حیثیت گمشده رونمایی شده است. گویا شباهت نام اولیه به نام طرح دیگری، دلیل این تغییر بوده.


بیشتر بخوانید: محمدحسین مهدویان کیست؟


معرفی بازیگران سریال حیثیت گمشده

معرفی مینی سریال حیثیت گمشده

مهدی حسینی‌نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج، مهدی زمین‌پرداز و ستاره پسیانی بازیگران این سریال هستند. با هنرمندی رحمان باقریان، با حضور نادر فلاح و آرش فلاحت‌پیشه و بازیگر خردسال هم آرشیدا درستکار است.

مهدی حسینی نیا

معرفی مینی سریال حیثیت گمشده

مهدی حسینی نیا زاده‌ی ۲۸ شهریور ۱۳۶۰ در شیراز می‌باشد. این چهره یکی از هنرپیشه‌های جدید در تئاتر، تلویزیون و صدا و سیمای ایران به شمار می‌آید. مهدی حسینی نیا از سال ۱۳۹۲ فعالیت جدی خود را در حرفه‌ی بازیگری آغاز کرد و با هنرنمایی در فیلم "روایت ناپدید شدن مریم" میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد. از برجسته‌ترین آثار مهدی حسینی نیا می‌توان به هنرنمایی در فیلم خشکسالی، این جا بدون من، پرده نشین و دروغ اشاره کرد.

مهدی حسینی نیا موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد در بخش جشنواره بین المللی شده است.
مهدی حسینی نیا در سال ۱۳۸۹ با هنرنمایی در تئاتر وارد عرصه‌ی بازیگری شد. سپس در سال ۱۳۹۳ با ایفای نقش در سریال "پرده نشین" به کارگردانی بهروز شعیبی وارد قاب قابل صدا و سیمای ایران شد و نخستین تجربه‌ی تلویزیونی را کسب کرد.

ستاره پسیانی

معرفی مینی سریال حیثیت گمشده

ستاره پسیانی متولد ۱۷ شهریور ۱۳۶۴ در تهران، بازیگر جلوی دوربین و تئاتر است، او دیپلمه گرافیک از هنرستان سوره و فارغ التحصیل دانشگاه وارنژ روسیه می‌باشد، که از تئاتر شروع کرد با سینما مشهور شد.

بازیگری را با تئاتر در سال ۱۳۶۹ وقتی که ۵ ساله بود شروع کرد و یکسال بعد در سال ۱۳۷۰ با فیلم داریوش کاردان بنام «بهترین بابای دنیا» وارد سینما شد. او سپس در همین پنج سالگی پیشنهاد بازی بهرام بیضایی برای فیلم «مسافران» را بخاطر ترس از چشمان این کارگردان قبول نکرد.

سال ۱۳۷۸ وقتی ۱۴ ساله بود با حضور در سریال «همه بچه‌های من» به کارگردانی مرضیه برومند اولین نقش جدی و حرفه‌ای خود را تجربه کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان