تاریخ انتشار: ۲۰:۲۷ - ۱۳ تير ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

سریال ایرانی عقرب عاشق با ژانر درام و تخیلی

سریال عقرب عاشق، یکی از جدیدترین ساخته‌های شبکه نمایش خانگی است که به تازگی پخش شده است. این سریال ایرانی در سال ۱۴۰۰ به تولید رسیده است، در ادامه، با معرفی و بررسی سریال عقرب عاشق، همراه شما خواهیم بود.

سریال ایرانی عقرب عاشق

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: سریال عقرب عاشق یکی از جدیدترین آثار شبکه نمایش خانگی است که در سال ۱۴۰۰ به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده، شروع به تولید شد. تهیه‌کنندگی این سریال ایرانی را رضا محقق برعهده دارد. سریال عقرب عا‌شق نوشته حامد افضلی و امین محمودی می‌باشد. ژانر سریال عقرب عاشق، درام و علمی-تخیلی است. سریال عقرب عاشق، از رمانی به نام عقرب و پروانه اقتباس شده است. 

درباره تعداد قسمت‌های سریال عقرب عاشق باید گفت که طبق اعلام قبلی، این سریال در ۲۰ قسمت پخش خواهد شد و مدت زمان هر قسمت حدود ۵۰ دقیقه خواهد بود. همچنین، زمان پخش سریال عقرب عاشق مشخص شده و طبق اعلام رسمی، این سریال در تاریخ ۱۲ تیر ۱۴۰۲ از پلتفرم نماوا عرضه شده است.

خلاصه سریال عقرب عاشق

در این بخش قصد داریم تا به خلاصه سریال عقرب عاشق اشاره کنیم. البته توجه داشته باشید، با توجه به اینکه سریال عقرب عا‌شق فعلاً پخش نشده است، خلاصه‌ای دقیق و جامع از داستان آن در دست نیست! تیم روابط عمومی سریال عقرب عاشق، تا کنون تنها چند سطر در باب خلاصه داستان این سریال منتشر کرده است. همانطور که اشاره کردیم این سریال، اقتباسی از رمانی به نام عقرب و پروانه است.

در داستان سریال عقرب عاشق، شخصی به نام بهداد به دلیل رخداد‌هایی فوت می‌کند و پس از مرگ، جسد او به سردخانه منتقل می‌شود تا مراسم خاکسپاری او انجام شود. اما در هنگامی که همه چیز به پایان می‌رسد، جسد بهداد ناپدید می‌شود و پس از مدتی، او سالم و سلامت در خیابان‌های تهران دیده می‌شود، اما رفتار عجیبی دارد و به دنبال خون می‌گردد. بهداد به دنبال عقرب است و این باعث می‌شود تا داستان سریال به یک ماجرای هیجان‌انگیز و پر از رمز و راز تبدیل شود.

معرفی بازیگران سریال عقرب عاشق

سریال ایرانی عقرب عاشق با ژانر درام و تخیلی

از جمله بازیگران نامدار و مشهوری که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند، می‌توان به آرمان درویش، حسین پاکدل، بهاره افشاری، متین ستوده، محمدرضا فروتن و … اشاره کرد.

محمدرضا فروتن

سریال ایرانی عقرب عاشق با ژانر درام و تخیلی

محمدرضا فروتن یکی از مشهورترین بازیگران سینمای ایران است که در ۷ دی ۱۳۴۷ در شهر تهران چشم به جهان گشود. وی علاوه بر حرفه بازیگری، در زمینه صداپیشگی و خوانندگی نیز بسیار فعال است. محمدرضا فروتن کار خود در دنیای فیلم و سینما را با بازی در فیلم هدف در سال ۱۳۷۳ شروع کرد. اگرچه این فیلم‌های مرسدس و اعتراض بودند که او را به شهرت رساندند.


بیشتر بخوانید: فیلم سینمایی شهر هرت با هنرمندی پژمان جمشیدی


فیلم قرمز یکی دیگر از آثار موفق محمدرضا فروتن محسوب می‌شود که منجر به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای او شد. فیلم قرمزو دو زن در سال ۱۳۷۷، جزء موفق‌ترین آثار محمدرضا فروتن محسوب می‌شوند که این بازیگر مستعد و توانا را تبدیل به سوپراستار آن روز‌ها کردند.

بهاره افشاری

سریال ایرانی عقرب عاشق با ژانر درام و تخیلی

بهاره افشاری بازیگر نامدار سینمای ایران است. او در ۱۴ تیر ۱۳۶۳ متولد شده است. وی علاوه بر حرفه بازیگری، به طراحی لباس نیز مشغول است. بهاره افشاری آثار تئاتر و سینمای بسیاری در کارنامه خود دارد، ولی شروع دوران حرفه‌ای او را می‌توان به فیلم ناف نسبت داد که در سال ۱۳۸۱ و به کارگردانی محمد شیروانی، تولید شد. اما نقطه عطف کارنامه هنری بهاره افشاری را می‌توان سریال او یک فرشته بود که در سال ۱۳۸۴ تولید شد، دانست. این سریال موجب شد تا دنیای سینما بیشتر با نام این بازیگر جوان آشنا شود و مسیر پیشرفت او هموارتر از پیش شود.

آرمان درویش

سریال ایرانی عقرب عاشق با ژانر درام و تخیلی

آرمان درویش در تاریخ ۲۹ مرداد ماه ۱۳۶۶ در الشتر لرستان متولد شده است. این بازیگر خوش‌آتیه را می‌توان از هنرپیشه‌های نسل جدید سینمای ایران دانست که تاکنون بسیار خوش درخشیده است. آرمان درویش در رشته‌های کارگردانی و ادبیات نمایشی در دانشگاه سوره تحصیل کرده است. وی همچنین کلاس‌های بازیگری امین تارخ را نیز گذرانده است. اما آغاز دوران حرفه‌ای آرمان درویش از فیلم سینمایی چهارشنبه کلید خورد. فیلمی که در سال ۱۳۹۴ و به کارگردانی سروش محمدزاده، ساخته شد. پس از آن آرمان درویش در آثار متعددی مانند پشت دیوار سکوت و کمدی انسانی به ایفای نقش پرداخته است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان