تاریخ انتشار: ۱۸:۴۷ - ۲۷ تير ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

لیلا بلوکات کیست؟

لیلا بلوکات، بازیگر ایرانی، در سال ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. وی از سال ۱۳۸۴ با بازی در فیلم "ابراهیم خلیل الله"، به فعالیت سینمایی خود پرداخت.

لیلا بلوکات

رویداد۲۴ لیلا بلوکات با بازی‌هایی پرشور و قابل توجه در فیلم‌های مختلف، نام خود را در صنعت سینمای ایران ثبت کرده است. وی با استفاده از بازیگری عمیق و قوی، توانسته است در نقش‌های مختلف، همچون نقش‌های دراماتیک و کمدی، شناخته شود. در کنار بازیگری، لیلا بلوکات به عنوان یک هنرمند چندگانه، در تئاتر و تلویزیون نیز فعالیت دارد.

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات کیست؟

لیلا بلوکات متولد ۴ آذر ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی فرش می‌باشد که از ۱۴ سالگی تئاتر را شروع کرد و با سریال یوسف پیامبر در نقش همسر آخناتون به شهرت رسید.

خانواده لیلا بلوکات

لیلا بلوکات کیست؟

خواهر بزرگش نوشا مهندس برق و خواهر کوچکش میترا مدیریت ایرانگردی و جهانگردی خوانده و تنها برادرش در رشته نقشه کشی صنعتی تحصیل کرده است.

لیلا بلوکات درخصوص علاقه خود به بازیگری اینطور می‌گوید: «از دوران دبیرستان عشق بازیگری داشتم برای همین تصمیم گرفتم حرفه بازیگری را دنبال کنم، اما از شانس ام مهلت ثبت نام در هنرستان صدا و سیما تمام شده بود.

در نهایت مجبور شدم در رشته فرش که متقاضی کم داشت ادامه تحصیل بدم».

به دلیل علاقه اش به هنرپیشگی دوره‌های بازیگری را نزد امین تارخ و میکائیل شهرستانی گذراند سپس در ورکشاپ بازیگری حمید سمندریان نیز حضور داشت. بلوکات کم کم از سال ۱۳۷۷ وقتی ۱۴ ساله بود با تئاتر‌های کودک در فرهنگسرا کار خود را شروع کرد.

لیلا بلوکات در جلوی دوربین

در سال ۷۷ از طریق بازی‌های تئاتری دیده شده و در همین سال اولین بار با سریال روز‌های زندگی به کارگردانی سیروس مقدم جلوی دوربین رفت، شهرت لیلا بلوکات در سال ۱۳۸۷ وقتی ۲۴ ساله بود در سریال یوسف پیامبر با نقش همسر آخناتون شروع شد.

بعدا اعلام شد قرار بود وی نقش زلیخا را بازی کند، اما بخاطر سانحه رانندگی این نقش به کتایون ریاحی سپرده شد که ایشان به نحو احسن آنرا ایفا کردند.

ازدواج لیلا بلوکات

لیلا بلوکات درباره ازدواج خود می‌گوید: «موضوع ازدواج در اولویت زندگی امروز من نیست هر چند معتقدم ازدواج از موضوعاتی نیست که روی آن برنامه ریزی خاصی داشت و گاهی ناخودآگاه افراد را درگیر خودش می‌کند».

کشف حجاب لیلا بلوکات

لیلا بلوکات کیست؟

تصاویری از لیلا بلوکات، بازیگر سینما و تلویزیون با پوشش متفاوت در «شهر کتاب» منتشر شده که پربازدید و مورد توجه کاربران قرار گرفت، پس از این تصاویر مهدی کوهیان، از اعضای کمیته پیگیری وضعیت بازیگران و هنرمندان بازداشتی در توئیتر خود نوشت: «حکم یک سال زندان برای لیلا بلوکات، بازیگر صادر شده است».

بهترین فیلم‌های لیلا بلوکات

سریال آسمان همیشه ابری نیست 

لیلا بلوکات کیست؟

(۱۳۸۹)

سریال آسمان همیشه ابری نیست، تلاش می‌کند با رویکردی اجتماعی زندگی ۵ خانواده مختلف را از نظر رفتاری و اخلاقی روایت کند که در طول داستان، تبعات رفتار هر کدام از آن‌ها در قالب داستانی اجتماعی و درام به تصویر کشیده می‌شود.

فیلم نفس‌های آرام

لیلا بلوکات کیست؟

(۱۳۹۸)

محیا و رضا زوج جوانی در آستانه ازدواج هستند. رضا مهندس معمار است و محیا شاگرد و نامزد او است. حادثه‌ای برای محیا اتفاق می‌افتد که مسیر زندگی هر دوی آن‌ها را تغییر می‌کند.

فیلم آن‌ها مرا دوست داشتند 

لیلا بلوکات کیست؟

(۱۴۰۰)

فیلم سینمایی «آن‌ها مرا دوست داشتند» با محوریت یک موضوع انسانی، به چالشی جدید می‌پردازد.
یک زوج بدلیل مریضی کودک خود با چالشی مواجه می‌شوند....

فیلم پنج ستاره 

لیلا بلوکات کیست؟

(۱۳۹۱)

فیلم در مورد دختری است که برای رفتن به دانشگاه پول کافی را ندارد بنابراین در کنار مادرش به کار در هتلی لوکس می‌پردازد و همه چیز تا دزدیده شدن ساعت مهمان مشهور هتل به خوبی پیش می‌رود.

فیلم اخراجی‌ها 

لیلا بلوکات کیست؟

(۱۳۸۵)

مجید از خلافکار‌های یکی از محله‌های تهران، عاشق دختر میرزا (یک گیوه‌دوز عارف) است و شرط ازدواج او سربه راه شدن است. مجید برای رسیدن به نرگس دست به دروغ و کلک می‌زند، اما نقشه اش افشا می‌شود. مجید در سرراه خود احساس می‌کند که رقیبی وجود دارد که از بچه‌های جبهه‌ای است و برای اینکه از او عقب نیفتد، با نوچه‌های خود راهی جبهه می‌شود تا اینکه...


بیشتر بخوانید: رضا رشیدپور کیست؟


یوسف پیامبر

لیلا بلوکات کیست؟

(۱۳۸۶)

داستان این مجموعه با تولد حضرت یوسف شروع می‌شود، پس از آن دوران کودکی این پیامبر و ماجرای چاه که در قرآن نیز روایت شده است، مطرح می‌شود و...

خیابان شصت و هشتم 

لیلا بلوکات کیست؟

(۱۳۹۶)
«خیابان شصت و هشتم» مضمونی اجتماعی دارد و داستان آن از اختلاف و جر و بحث زن و شوهری جوان به نام سامان و لیلا زن آغاز می‌شود. این اختلاف در ادامه باعث به وجود آمدن اتفاقاتی می‌شود که…

سریال ناز و نیاز

لیلا بلوکات کیست؟

 (۱۳۹۰)

درباره سیامک پسری جوان است که عاشق دختر پولداری به نام شهرزاد می‌شود. پدر شهرزاد که مخالف ازدواج آن دو است با طرح نقشه‌ای به سیامک تهمت دزدی زده و او به زندان می‌افتد. با زندان رفتن سیامک مادر او نیز ناراحت به روستایی که در گذشته در آن زندگی می‌کردند رفته و در همان جا فوت می‌کند. سیامک بعد از آزادی از زندان به روستا می‌رود و ساکن آنجا می‌شود تا اینکه.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان