تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۴ تير ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

آزاده صمدی کیست؟

آزاده صمدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او در کارنامه هنری خود آثار موفقی دارد و در سال‌های اخیر بسیار خوش درخشیده است، با ما در این مقاله همراه باشید تا با بیوگرافی، بهترین آثار و حواشی زندگی آزاده صمدی بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی آزاده صمدی

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: آزاده صمدی متولد ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان، بازیگر سینما و تلویزیون است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه سوره می‌باشد، که اهل نقاشی و عکاسی و متفاوت بودن هست و تجربه یک ازدواج ناموفق هنری هم دارد.

تا پایان مقطع پیش دانشگاهی و گرفتن دیپلم در لاهیجان بود تا اینکه بعد از دانشگاه و کلاس‌های کنکور به شهر تهران نقل مکان کردند.

بیوگرافی آزاده صمدی

آزاده صمدی سال ۱۳۷۹ از ۲۲ سالگی زمانی که وارد دانشگاه سوره شد، از دستیاری تئاتر شروع کرد سپس دوره بازیگری را در موسسه کارنامه زیر نظر پرویز پرستویی گذراند.

آزاده صمدی در جلوی دوربین

آزاده صمدی، سال ۱۳۸۵ با سریال «راه بی پایان» به کارگردانی همایون اسعدیان جلوی دوربین رفت، سپس در فیلم کوتاه «۳۵ متری سطح آب و دندان آبی» هومن سیدی بازی کرد.

ورود آزاده صمدی به سینما 

وی سینما را هم از سال ۱۳۸۹ وقتی ۳۲ ساله بود با فیلم «آفریقا» در کنار چهره هایی، چون شهاب حسینی، جواد عزتی و مینا ساداتی تجربه کرد.

علاقه آزاده صمدی به عکاسی

او در خصوص علاقه خود می‌گوید: «اهل تماشای عکس و نقاشی هستم، گاهی به نمایشگاه‌ها و گالری‌ها سر می‌زنم و در اینترنت هم خیلی جستجو می‌کنم. دوست دارم کار‌های خوب را ببینم خودم هم گاهی عکاسی می‌کنم».

ازدواج آزاده صمدی

آزاده صمدی کیست؟

آزاده صمدی اولین بار در کلاس‌های بازیگری موسسه کارنامه با هومن سیدی آشنا شد و در سال ۱۳۸۵ زمانی که هنوز کسی آن‌ها را نمی‌شناخت ازدواج کردند.

این زوج، اما پس از هفت سال زندگی و همکاری مشترک هنری سال ۹۲ از هم جدا شدند، این دو صاحب هیچ فرزندی نبودند.

کشف حجاب آزاده صمدی

آزاده صمدی

به گزارش رویداد۲۴ آزاده صمدی در مراسم ختم رضا حداد با پوششی متفاوت حضور پیدا کرد، که حواشی بسیاری را برای این هنرمند ایرانی به همراه داشت. پس از این اقدام آزاده صمدی از سوی دادگاه محکوم شد و حکمی که برای وی صادر شده این بود که، می‌بایست او به مدت شش ماه از استفاده از فضای مجازی به صورت مستقیم یا واسطه سایرین ممنوع می‌باشد، همچنین باید با مراجعه به مراکز رسمی روانشناسی نسبت به درمان بیماری شخصیت ضد اجتماعی به صورت هر دو هفته یکبار اقدام و گواهی سلامت خود را در پایان دوره درمان ارائه کند.

بهترین فیلم‌های آزاده صمدی

سریال رهایم کن

آزاده صمدی کیست؟

سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

«هاتف» و «حاتم» دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آن‌ها را تا مرز‌های غریبی از عشق و نفرت بکشاند...

فیلم خط استوا

آزاده صمدی کیست؟

فیلم خط استوا به کارگردانی اصغر نعیمی در سال ۱۳۹۸ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم فرهاد اصلانی، سیامک انصاری و آزاده صمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

خط استوا، داستان طنزآمیز رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال است که راهی مالزی می‌شوند تا در اجلاس سالانه‌ای اف سی شرکت کنند؛ اما با رفتن به جزیره بالی در اندونزی برای بستن قراردادی با زیدان ماجرا‌های خنده داری برای آن‌ها پیش می‌آید.

سریال می‌خواهم زنده بمانم

آزاده صمدی کیست؟

سریال می‌خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال ۱۳۹۹ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این سریال حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، آناهیتا درگاهی، مهران احمدی، آزاده صمدی، امیر نوروزی، مهدی حسینی نیا، فرید سجادی حسینی، بابک کریمی، افسانه چهره آزاد، عزت الله مهرآوران، محمدرضا مالکی، بهاره کیان افشار و مهدی صباغی به هنرمندی پرداخته‌اند.‌

می‌خواهم زنده بمانم، سریالی در ژانر عاشقانه-خانوادگی و درام به کارگردانی «شهرام شاه حسینی» و تهیه کنندگی «محمد شایسته» و محصول سال ۱۳۹۹ ایران است. قصه‌ای در دل اتفاقات پرشمار دهه ۶۰ ...

فیلم مارموز

آزاده صمدی کیست؟

فیلم مارموز به کارگردانی کمال تبریزی در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، رضا ناجی و مانی حقیقی به هنرمندی پرداخته‌اند.


بیشتر بخوانید: رضا رشیدپور کیست؟


داستان فیلم مارموز در مورد شخصی به نام قدرت است که طی عملی خودسرانه به قهرمان شهر تبدیل می‌شود و ماجرا‌های جدیدی برای او به وجود می‌آید ..

فیلم پنجاه کیلو آلبالو

آزاده صمدی کیست؟

داستان «پنجاه کیلو البالو» که در ژانر کمدی رمانتیک تولید شده است از مجلس عروسی مرجان آغاز می‌شود. در میانه‌های عروسی ماموران برای دستگیری دامادخلافکار وارد می‌شوند و میهمانان هم فرار می‌کنند. در این میان ریختن آب آلبالو روی پیراهن داوود باعث آشنایی ناگهانی او و آیدا می‌شود و اتفاقات ناخواسته‌ای برای آن‌ها می‌افتد.

سریال نهنگ آبی

آزاده صمدی کیست؟

سریال نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال لیلا حاتمی، ساعد سهیلی، ماهور الوند، ویشکا آسایش، حمیدرضا آذرنگ، حسین یاری، مصطفی زمانی، آزاده صمدی، مجید مظفری، ستاره پسیانی، دیبا زاهدی، پریوش نظریه، فرهاد آئیش و الهام کردا به هنرمندی پرداخته‌اند.

آرمین دانشجوی تیزهوش و درونگرای رشته امنیت شبکه است که بیشتر وقت خود را در سایت کتابخوانی تازه تاسیس اش صرف می‌کند. پدر او به بیماری ام اس مبتلاست و در آستانه جدایی از مادرش قرار دارد. در این میان سایت کتابخوانی آرمین باعث آشنایی او با ژاله و ورودش به ماجرا‌هایی عجیب و تازه می‌شود...

فیلم زیرنظر 

آزاده صمدی کیست؟

فیلم زیرنظر به کارگردانی مجید صالحی در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، امیر جعفری، مهران احمدی، سروش جمشیدی، آزاده صمدی، سامیه لک و امیر نوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

زیرنظر فیلمی کمدی محصول سال ١٣٩٧ است. این فیلم اولین اثر از مجید صالحی در مقام کارگردانی است که تهیه کنندگی آن برعهده محمد شایسته بوده است. "زیر نظر " فیلمی با حضور رضا عطاران، امیر جعفری، آزاده صمدی، مهران احمدی، سروش جمشیدی، امیر نوری و ... است. داستان این کمدی از آنجا شروع می‌شود که محسن پس از خرید به خانه برمیگردد و متوجه می‌شود مبلی که امید بر روی آن نشسته سوراخ شده، محسن مقصر این اتفاق را امید می‌داند. مهشید، همسر محسن که به این مبل علاقه خاصی دارد، در حال برگشتن از سفر است و...

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان