تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۲۸ تير ۱۴۰۲

سه شرط موفقیت استقلال با نکونام

کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که انتخاب مدیران برای باشگاه استقلال بزرگترین لطمه را به تیم تیم زده است گفت: نکونام برای موفقیت در این تیم باید سه عامل را رعایت کند.

سه شرط موفقیت استقلال با نکونام

رویداد۲۴ شاهرخ بیانی با بیان این که متاسفانه استقلال شرایط خوبی ندارد، گفت: تعدادی از آقایان آمدند پول استقلال را خوردند و از موقعیت خود سواستفاده کردند و بدون اینکه گره ای را باز کنند مشکلی را بر مشکلات باشگاه اضافه کردند و رفتند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بهترین دوره استقلال در چند سال اخیر زمان سرمربیگری مجیدی بود. او دست‌های حاشیه ساز را کوتاه کرد و مقابل آنها ایستاد تا توانست استقلال را به قهرمانی برساند هواداران هم حمایت کردند و این همدلی یکی از دلایل اصلی موفقیت استقلال شد.

کارشناس فوتبال با بیان این که سه اصل مهم عامل موفقیت نکونام با استقلال خواهد بود، خاطرنشان کرد: تمرکز، آرامش و یکدلی عواملی هستند که استقلال برای رسیدن به قهرمانی به آنها نیاز دارد ، همه باید دست به دست هم دهیم تا آرامش به اردوی استقلال بازگشته و نکونام هم با خیالی راحت و بدون دغدغه به حل نقاط ضعف تیم بپردازد.

بیانی تاکید کرد: استقلال ساختار و ثبات ندارد. تغییر پی درپی مدیر عامل به این تیم ضربه زده است. هر مدیری که می رود مدارک مفقود می‌شود و مدیر بعدی باید از صفر شروع کند. وقتی یک باشگاه ساختار اصولی نداشته باشد مشکلاتش بیشتر می شود. مدیرانی که تخصص دارند خانه نشین شده اند و کسانی به عنوان مدیر به استقلال می آیند که یا دوست وزیر هستند یا از جاهای دیگر سفارش می شوند و چون تخصصی ندارند به ۶ ماه نرسیده جای خود را به دیگری می دهند.

وی در ادامه در خصوص قرار دادهای نجومی هم گفت: هر باشگاهی که با بازیکن قرار داد می‌بندد باید تمام و کمال به تعهداتش عمل کند، حالا رقم قرار داد هر چقدر می خواهد باشد. در دوره ما پول و قرارداد مهم نبود ولی در حال حاضر بخاطر مشکلات اقتصادی پول حرف اول را می زند و ایرادی هم نمی توان به بازیکن گرفت چون تمام منبع درآمد او از فوتبال است و بس.

این پیشکسوت فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: هواداران روزهای سختی را سپری کردند و اذیت شدن و هر سال هم این اتفاق رخ می‌دهد ولی امسال فوق تصور بود مشکلات استقلال، آنها باید کنار تیمشان باشند از نکونام حمایت کنند و من اطمینان دارم با حمایت آنها ،تجربه نکونام و مدیریت خوب خطیر استقلال موفق خواهد بود.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان