تاریخ انتشار: ۲۲:۰۴ - ۳۰ تير ۱۴۰۲

دغدغه بزرگ نکونام برای رقابت با پرسپولیس/ حساب استقلال را خالی کردند!

استقلال در فصل آتی دغدغه بسیار بزرگی برای تقابل با پرسپولیس و سایر مدعیان قهرمانی دارد.

دغدغه بزرگ نکونام برای رقابت با پرسپولیس/ حساب استقلال را خالی کردند!

رویداد۲۴ جواد نکونام در حالی استقلال را تحویل گرفت که این تیم با شرایط بغرنجی دست و پنجه نرم می‌کرد. مشکلاتی که البته هنوز هم به طور کامل مرتفع نشده و تداوم آنها می‌تواند شرایط را برای آبی‌پوشان بغرنج‌تر از قبل بکند. نکونم حالا سرمربی استقلال است اما این تیم جدا از عدم موفقیت در فصل نقل و انتقالات، مهره‌های ارزشمندی را هم از دست داده که حالا دیگر مرد شماره یک نیمکت استقلال باید زندگی بدون آنها را هم تجربه کند.

از کار افتادن خط آتش

با توجه به ادعای محمد محبی و عکسی که باشگاه الاهلی در فضای مجازی منتشر کرد، حالا دیگر جواد نکونام باید با این واقعیت کنار بیاید که در فصل آینده خبری از محمد محبی و مهدی قایدی در ترکیب ثابت استقلال نیست و نفرات دیگری باید خلا غیبت این دو عنصر تهاجمی را پر کنند. کاری که قطعا بر دشواری‌های سرمربی تیم می‌افزاید.

جدایی ستون خط دفاعی

باید این واقعیت را بپذیریم که رافائل سیلوا طی ماه‌های گذشته مرد شماره یک خط دفاعی استقلال و به نوعی ستون این تیم تلقی می‌شد اما جواد نکونام هم باید با این واقعیت کنار بیاید که در لیگ بیست و سوم خبری از ستون مستحکم آبی‌پوشان نخواهد بود چون رافائل به دلیل عدم دریافت مطالبات خود از استقلال جدا شد و دیگر حاضر نیست به این تیم بازگردد.

امیدواری با حساب خالی

استقلال به جای این مهره‌ها که از دست داده، حداقل از نظر اسمی نتوانسته جای خالی آنها را پر کند. آرمین سهرابیان و مهرداد محمدی بازیکنان خوبی محسوب می‌شوند اما هنوز امتحان خود را برای استقلال جواد نکونام پس نداده‌اند بنابراین این تیم با حساب انسانی که در قیاس با فصل گذشته خالی‌ شده، لیگ جدید را استارت می‌زند و مشکلاتی هم دارد که همچنان به قوت خود باقیست اما هیچ کدام از این موارد موجب نخواهد شد که نکونام و هواداران استقلال ناامید شوند چون قطعاً فراموش نکرده‌اند در لیگ بیست و یکم بدون قایدی و محبی قهرمان شدند و رافائل سیلوا هم در سه ماه آخر فصل به جمع آبی‌پوشان پایتخت اضافه شد. در دشواری کار استقلال برای تقابل با پرسپولیس و سایر مدعیان هیچ بحثی وجود ندارد اما این تیم و جواد نکونام ثابت کرده‌اند که در موقعیت‌های سخت هم می‌توانند موفقیت را جشن بگیرند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان