تاریخ انتشار: ۲۱:۰۳ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲

عجیب‌ترین اتفاقات در استقلال؛ تهدید «خطیر» به خاطر رفتن «نکونام»

مدیرعامل باشگاه استقلال که امیدوار بود با حضورش در این مسئولیت به وضعیت «قرمز» آبی های پرطرفدار سروسامان دهد، در آستانه شروع رقابتهای لیگ برتر از سوی هواداران تهدید شد.

عجیب‌ترین اتفاقات در استقلال؛ تهدید «خطیر» به خاطر رفتن «نکونام»

رویداد۲۴ تیم فوتبال استقلال که در چند فصل اخیر یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر بود و با فرهاد مجیدی رکورد قهرمانی بدون باخت را از خود به جا گذاشت، در فاصله چند روز مانده تا شروع لیگ بیست و سوم وضعیتی آشفته و نابسامان دارد.

جواد نکونام که پس از سالها انتظار بالاخره فرصت نشستن روی نیمکت تیم محبوبش به عنوان سرمربی را پیدا کرد، حالا در گردابی گیر افتاده که یا باید ناکامی با این تیم را بپذیرد تا قبل از شروع مسابقات از مسئولیتش کناره گیری کند.

هر چند او پس از مصاحبه جنجالی و افشاگرانه اش با علی خطیر دیدار و از او حمایت کرد، اما در تازه ترین واکنشش به وضعیت استقلال، زنگ خطر را برای خطیر هم به صدا درآورد تا هواداران بیش از گذشته نگران وضعیت تیمشان باشند.

علی خطیر که با کمترین تجربه حضور در فوتبال و بدون تجربه مدیریت یک باشگاه معمولی، مسئول اول یکی از پرطرفدارترین تیم های ایران و حتی آسیا شد، از زمان حضورش در این باشگاه نه تنها نتوانسته گره ای از مشکلات را باز کند بلکه شرایطی را فراهم کرده که ممکن است به جدایی جواد نکونام ختم شود.


بیشتربخوانید: سه شرط موفقیت استقلال با نکونام


همین شرایط هواداران نگران استقلال را امروز دوشنبه به محل این باشگاه کشاند تا با سر دادن شعارهایی خواستار رسیدگی به وضعیت تیم در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر شوند. آنها در شعارهای خود علی خطیر را تهدید کردند که اگر جواد نکونام از مسئولیتش کناره گیری کند اتفاقات ناخوشایندی در انتظارش خواهد بود.

استقلال در شرایطی باید فصل بیست و سوم لیگ برتر را شروع کند که برای این فصل بازیکنان مطرح و باکیفیتی را جذب نکرده و جواد نکونام همچنان در تمرینات از بازیکنان امید و جوانان باشگاه استقلال می کند.

این یکی از عجیب ترین شرایط استقلال در تاریخ مسابقات لیگ برتر است که در آستانه برگزاری مسابقات هفته اول هنوز ترکیب تیم کامل نشده و سرمربی منتظر جذب نفرات جدید است. با این شرایط به نظر می رسد که نکونام بی میل نباشد که به خاطر حفظ اعتبار و آبروی خودش کناره گیری کند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان