تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
مهرداد لاهوتی، فعال سیاسی:

علی لاریجانی فراجناحی است؛ ورود او به انتخابات حتما به نفع کشور خواهد بود

یک فعال سیاسی گفت: اگر آقای لاریجانی به انتخابات ورود کند و نامزد شود، حتما به نفع کشور خواهد بود و با این اقدامش حتما ایثار کرده است.

علی لاریجانی فراجناحی است؛ ورود او به انتخابات حتما به نفع کشور خواهد بود
رویداد۲۴ اخیرا بحث‌ونظر‌های زیادی درباره احتمال ورود علی لاریجانی به عرصه انتخابات در میان است. اینکه او نامزد می‌شود یا نه و اگر بیاید با چه طیفی می‌آید؟

مهرداد لاهوتی، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی، درباره این موضوع گفت: «ما در کشورمان دو جریان سیاسی داریم. جریان سیاسی اصولگرا باور به ارزش‌های حاکم بر انقلاب را مد نظر دارد. جریان اصلاح‌طلبی می‌گوید با اعتقاد به ارزش‌های انقلاب باید اصلاحاتی انجام دهیم. میانه‌رو‌ها افراط و تفریط این دو گروه را ندارند و سعی می‌کنند با توجه به عقلانیت راه سومی بجوید و واقعا عقلانیت اگر در مسیر جریان‌های سیاسی باشد، بهترین نتیجه‌ها گرفته می‌شود».

به گزارش نامه نیوز بخش‌هایی از گفت و گوی لاهوتی را در ادامه می‌خوانید:

من بر اساس ۱۲سال کاری که با آقای لاریجانی کردم، می‌دانم که او همیشه به فکر منافع کشور است و واقعا فردی فراجناحی محسوب می‌شود و نمی‌توان او را در این دسته یا آن دسته سیاسی قرار داد؛ از سوی دیگر اعتقاد واقعی و قلبی به ولایت دارد و ایمان دارد که باید به ولایت پایبند بود.

علاوه بر این او فردی کاردان و مسلط است و اگر نیاز باشد برای منافع ملی کشور خودش را هزینه می‌کند. آقای لاریجانی فردی بسیار عاقل و توانمند و به معنای واقعی ولایتمدار است. او قدرت اداره مسئولیت‌ها را هم دارد و سابقه کاری‌اش نشان داده است که هر مسئولیتی که برعهده گرفته، بهترین نتیجه را ارائه داده است.


بیشتر بخوانید: احتمالا طیف‌هایی از اصلاح‌طلبان با لاریجانی ائتلاف کنند/ لاریجانی بیشتر به سمت اصلاح‌طلبان معتدل است


آقای لاریجانی فرد توانمندی است و اگر تصمیم بگیرد که به انتخابات وارد شود، عمده جامعه باور دارند که او فرد توانمندی است و می‌تواند در شرایط خاصی که هست مفید باشد.

اگر منظور از انتخابات است واقعیت این است که پیش‌ثبت‌نامی وجود دارد و خیلی هم مثل ثبت نام آذرماه علنی نیست، اما به هر حال مشخص می‌شود چه کسانی می‌آیند. اگر او به انتخابات ورود کند و نامزد شود، حتما به نفع کشور خواهد بود و با این اقدامش حتما ایثار کرده است.

یکی بستگی به شرایط کشور دارد و تصمیم خودش، ولی امثال آقای لاریجانی سرمایه ملی هستند و در هر کجا وارد شوند، مفید خواهند بود. نظام هم باید شرایطی فراهم کند تا از تجربیات آن‌ها استفاده کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
کیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
0
1
دیگه مردم ناامید تر ازین شدن که ورود لاریجانی بتونه به انتخابات جون بده .
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان