تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۲

کارهای برتر در تور پاتایا و تور پوکت

اگر به دنبال فعالیت‌های تعطیلات فراموش نشدنی هستید، پاتایا باید در صدر لیست شما باشد. از معابد دلربا گرفته تا بازار‌های پر انرژی، جاذبه‌ها و فعالیت‌های جذابی برای لذت بردن وجود دارد، به همین دلیل یکی از پربازدیدترین مکان‌های توریستی در تور تایلند است. ما این لیست جامع از بهترین کار‌هایی که در پاتایا انجام می‌شود را برای شما ساخته ایم تا کشف کنید و لذت ببرید!

رویداد۲۴ پاتایا بهشت ​​مسافران است، بیایید در مورد پاتایا صحبت کنیم که چیزی برای همه فراهم می کند، از مکان های مخفی گرفته تا نقاط محبوب. بهترین ترکیبی از مکان های دیدنی، ماجراجویی و فرهنگ را دارد. چه به دنبال مکان های و جاذبه های گردشگری در فضای باز و چه به دنبال ماجراجویی های فرهنگی باشید، هرگز از کارهایی که می توانید در این مکان شگفت انگیز در تور پاتایا انجام دهید خسته نخواهید شد!

برخی از مکان های که می تواند در تورهای پاتایا از آنها بازدید کنید به شرح زیر است:

اگر به دنبال فعالیت های تعطیلات فراموش نشدنی هستید، پاتایا باید در صدر لیست شما باشد. از معابد دلربا گرفته تا بازارهای پر انرژی، جاذبه‌ها و فعالیت‌های جذابی برای لذت بردن وجود دارد، به همین دلیل یکی از پربازدیدترین مکان‌های توریستی در تور تایلند است. ما این لیست جامع از بهترین کارهایی که در پاتایا انجام می شود را برای شما ساخته ایم تا کشف کنید و لذت ببرید!

کارهای برتر در تور پاتایا و تور پوکت

  • پارک شهر پاتایا

یکی از اولین مقاصدی که هنگام صحبت در مورد گردشگری در پاتایا به ذهن متبادر می شود، بازدید از پارک شهر پاتایا است که به عنوان یکی از بهترین پارک های پاتایا شناخته می شود که در طول سال تعداد زیادی بازدیدکننده تور پاتایا تایلند را به خود جذب می کند و به همین دلیل است. می توان گفت که بازدید از این پارک یکی از بهترین کارها در تور تایلند در شهر پاتایا با خانواده است.

این پارک به دلیل اینکه مقصد افرادی است که به دنبال آرامش و سکون و بهترین چیزها برای انجام دادن در تور پاتایا در حالی که در اطراف مناظر زیبای طبیعی احاطه شده اند مناسب است .همچنین جاذبه های متنوعی را ارائه می دهد که برای همه سنین مناسب است. این مکان یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری تور پاتایا است.

کارهایی که باید در پارک شهر پاتایا انجام دهید

یکی از مکان های باشکوهی که می توانید در آن فعالیت های دلپذیر زیادی انجام دهید، پارک شهر پاتایا است که می توانید منظره فضاهای سبز مهیج را این پارک را ببینید و از هوای تازه ناشی از آن درختان پربرگ بهره مند شوید. در واقع، در پارک، ممکن است بسیاری از دغدغه های زندگی را فراموش کنید و روی یکی از صندلی های مختلف راحت شوید.اگر عاشق ورزش هستید، پارک مکان مناسبی برای بازدید شماست زیرا می توانید پیاده روی، دویدن را در مسیرهای پیاده روی برای این منظور تمرین کنید.

جاذبه های نزدیک به پارک شهر

هنگامی که سفر خود را در پارک تمام کردید، توصیه می کنیم از برخی از جاذبه های گردشگری پاتایا در نزدیکی پارک دیدن کنید، مانند بازار شناور پاتایا که 4.57 کیلومتر با شما فاصله دارد و Kaan Show Pattaya که 7.47 کیلومتر با شما فاصله دارد.

هتل های نزدیک پارک شهر پاتایا

هتل Sea Two Pool Villa Pattaya پاتایا یکی از بهترین هتل های پاتایا است که می توانید هنگام گشت و گذار در شهر از آن دیدن کنید زیرا موقعیت مکانی عالی دارد که در نزدیکی پارک در فاصله 3.18 کیلومتری قرار دارد و همچنین به عنوان یکی از بهترین هتل های 5 ستاره شناخته می شود. هتل هایی در پاتایا که خدمات برجسته ای ارائه می دهد.

  • باغ استوایی نونگ نوچ پاتایا

باغ گرمسیری جذاب Nong Nooch یکی از بهترین کارهایی است که می توان در تور پاتایا تایلند انجام داد، زیرا بدون شک یکی از معروف ترین پارک های پاتایا است که در آن می توانید 18000 گیاه قابل توجه از گونه های مختلف را پیدا کنید.از درختان مختلف گرفته تا گیاهان کمیاب زیبا و گونه های عجیب و غریب از مناطق گرم و تمام جاذبه های دیگر موجود در این باغ زیبا، می توانید وفور طبیعت را در گلخانه ها و گیاهان گرمسیری بیرون از خانه ببینید

  • مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا

مرکز خرید سنترال فستیوال یک انتخاب عالی برای انتخاب مقصد است زیرا بهترین مرکز خرید در پاتایا است و واقعاً از آن لذت خواهید برد. این حتی یکی از بهترین چیزهایی است که در پاتایا باید دید! شما باید از این فرصت استفاده کنید و هر چیزی که برای شما مناسب است را از آنجا به خانه سوغاتی بیاورید تا خاطره ای برای همیشه داشته باشید!

باید به این مرکز خرید بروید، جایی که می‌توانید مجموعه‌ای از فروشگاه‌های لباس و کفش عالی و همچنین یک سوپرمارکت را پیدا کنید که در آن می‌توانید مواد غذایی روزانه خود را انجام دهید.و اگر می خواهید کمی در این مرکز خرید که یکی از بهترین مراکز خرید پاتایا به شمار می رود استراحت کنید، از شما دعوت می کنیم تا یک وعده غذایی را در مک دونالدز میل کنید.

کارهای برتر در تور پاتایا و تور پوکت

  • ترمینال 21 مال پاتایا

رفتن به مرکز خرید ترمینال ۲۱ ایده فوق العاده ای است. این شهرت زیادی به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید پاتایا دارد زیرا هر آنچه را که می خواهید ارائه می دهد و این یک مرکز خرید بسیار راحت است. این حتی یکی از بهترین کارها در پاتایا تایلند است.پس از رسیدن به مرکز خرید، می‌توانید انواع لباس‌فروشی‌ها و کفش‌های شگفت‌انگیز را در کنار یک سوپرمارکت بیابید که تمام نیازهای روزانه شما را در بر می‌گیرد.علاوه بر آن، ما همچنین از شما دعوت می کنیم که یک غذای خوشمزه را در رستوران The Pizza Company امتحان کنید یا استراحت کنید و از نوشیدنی در قهوه استارباکس لذت ببرید.

  • آکواریوم دنیای زیر آب پاتایا

دانستن: رفتن به آکواریوم دنیای زیر آب ایده خوبی است، زیرا رفتن به آنجا یکی از بهترین کارهایی است که در پاتایا با بچه ها می توان انجام داد. این مرکز خرید فوق العاده ای واقع شده است که در آن اوقات بسیار خوبی را با همراهان خود خواهید داشت.این آکواریوم شگفت انگیز جایی است که می توانید یک روز لذت بخش را با کشف انواع کوسه ها و همچنین ماهی هایی که از چندین دریا و اقیانوس جمع آوری می شوند، سپری کنید.آکواریوم دنیای زیر آب مجموعه ای از حیوانات منحصر به فرد را در خود جای داده است که در جاهای دیگر مانند ماهی تکشاخ، جوجه تیغی و شیر ماهی نخواهید دید.

کارهای برتر در تور پاتایا و تور پوکت

بازدید از تور پوکت به گردشگران و گشت و گذار شهری محدود نمی شود. شما همچنین می توانید از در دسترس بودن بسیاری از مراکز خرید استفاده کنید. شاید یکی از بهترین کارها در پوکت ، بازدید از مرکز خرید بیگ سی پوکت باشد. این مرکز خرید منطقه وسیعی را شامل می شود و یکی از بهترین مراکز خرید پوکت به حساب می آید.بعد از اینکه کالاهای موجود را که در چندین فروشگاه موجود است، مشاهده کردید، بلافاصله خواهید دید که خرید در پوکت یکی از جالب ترین تجربیاتی است که داشته اید.

  • کارهایی که باید در مرکز خرید بیگ سی پوکت انجام دهید

درست در ابتدای روز، این ایده عالی خواهد بود که منطقه ای از مرکز خرید را بررسی کنید که در آن فرصت خواهید داشت در تعدادی از فروشگاه های مردان و زنان و همچنین کودکان جستجو کنید.پس از انتخاب لباس های مورد علاقه خود، اکنون زمان آن رسیده است که با مرور مجموعه بزرگ کفش های شگفت انگیز موجود در فروشگاه های مختلف کفش، آنها را تکمیل کنید و علاوه بر آن، این امکان را نیز خواهید داشت که انواع کیف فروشی ها را نیز بیابید.

برچسب ها: تور گردشگری
نظرات شما
پیشخوان