تاریخ انتشار: ۱۸:۲۱ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
سخنگوی صنعت برق:

رکورد مصرف برق در کشور شکسته شد

سخنگوی صنعت برق از رشد ۴ هزار مگاواتی (۵.۷ درصدی) مصرف برق نسبت به سال گذشته خبر داد و اعلام کرد که میزان تقاضای مصرف برق امروز (یکشنبه) به عدد ۷۳ هزار و ۴۵۰ مگاوات رسید که یک نصاب جدید در صنعت برق است.

رکورد مصرف برق

رویداد۲۴ به گزارش ایرنا، مصطفی رجبی مشهدی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: این میزان مصرف در مقایسه با رکورد اوج مصرف سال گذشته که ۶۹ هزار و ۵۰۰ مگاوات بود، ۴ هزار مگاوات بیشتر است که این میزان حکایت از رشد ۵.۷ درصدی اوج مصرف برق دارد.

وی ادامه داد: امروز بیست و دومین روزی است که نصاب جدیدی را نسبت به سال گذشته ثبت می‌کنیم و اعداد بیشتر از ۶۹ هزار و ۵۰۰ مگاوات پرتکرار بوده است و این نشان می‌دهد مصرف برق در کشور زیاد است.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: امیدواریم در روزهای آینده با کاهش دمای هوا و تداوم همکاری مردم، اوج مصرف کاهش یابد.

رجبی مشهدی گفت: تلاش دست‌اندرکاران صنعت برق سبب شده تا همه مردم در این شرایط برق پایدار داشته باشند و مشکلی در تامین برق نیست، اما همچنان نیاز است تا مردم در زمینه کاهش مصرف برق همکاری کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مصرف برق
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
0
0
تاامروزیکشنبه دولت ریسی باغرور تمام هرروزاعلام می کردمابرنامه خاماموشی نداریم ولی ازظهرامروزیکشنبه بدون اعلام قبلی یک دفعه برنامه خاموشی ۲ساعت دربخش هایی ازمازندران خصوصابابل راشروع کردن بدون هیچ اعلام قبلی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان