تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
فرار وزیر کشور از استیضاح؛

معاون سیاسی وزارت کشور تغییر کرد

​بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات در خردادماه سال جاری به معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌ها و روسای ستاد انتخابات کشور با واکنش تند نمایندگان مجلس مواجه شد.

معاون سیاسی وزارت کشور تغییر کرد

رویداد۲۴ بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، معاون سیاسی این وزارتخانه تغییر کرد. بخشنامه‌ی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات در خردادماه سال جاری به معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌ها و روسای ستاد انتخابات کشور با واکنش تند نمایندگان مجلس مواجه شد.

عده‌ای از ناظران معتقد بودند، بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور در راستای عدالت و بی‌طرفی مجموعه‌های اجرایی در امر برگزاری انتخابات، امری پسندیده و شایسته تقدیر است، در طرف مقابل عده‌ای از نمایندگان، بند‌هایی از ابلاغیه را به معنای عدم تعامل با مجلس تلقی کرده و اعلام کردند در صورت عدم برکناری رئیس ستاد انتخابات کشور، استیضاح وحیدی را کلید می‌زنند.

تغییر معاون سیاسی وزیر کشور پس از حدود یک ماه اعتراض نمایندگان مجلس انجام شد، زیرا محمدرضا غلامرضا معاون وحیدی در بخشنامه‌ای به استانداری‌ها و روسای ستاد انتخابات کشور ابلاغ کردع بود که با توجه به انتخابات پیش رو «در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، توسعه‌ای» از همراهی و هماهنگی با نمایندگان خودداری کنند.

در پی این قانون معاون وزارت کشور، نمایندگان انقلابی! طرح استیضاح احمد وحیدی، وزیر کشور را در دستور کار گذاشتند، اما سرانجام برای فرار از استیضاح معاون سیاسی وزارتخانه برکنار شد!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وزارت کشور
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان