تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۲

نماینده اصولگرای مجلس: جریان انحراف در دولت، مجلس و ساختار مدیریتی نفوذ کرده است

احسان ارکانی، نماینده اصولگرای مجلس گفت: اتاق فکر انحرافی، فراتر از وزارت کشور است و بخش‌های وسیعی از دولت، مجلس و فضای مدیریتی را شامل می‌شود.

نماینده اصولگرای مجلس: جریان انحراف در دولت، مجلس و ساختار مدیریتی نفوذ کرده است
رویداد۲۴ احسان ارکانی، نماینده اصولگرای مجلس با روزنامه اعتماد درباره تحرکات جریان انحرافی در آستانه انتخابات گفتگو کرده است.

به گزارش اعتماد، بخش‌های مهم این گفتگو را در ادامه می‌خوانید:

اتاق فکر انحرافی، فراتر از وزارت کشور است و بخش‌های وسیعی از دولت، مجلس و فضای مدیریتی را شامل می‌شود.

پایگاه اصلی رییس‌جمهور شدن ابراهیم رییسی در درون مجلس شکل گرفت.۲۲۰ امضای نمایندگان مجلس، منشا اصلی رییس‌جمهور شدن رییسی بوده است...

در یک‌سال اخیر وضعیت تورمی کشور هولناک بوده. در اوج تابستان که فصل کشاورزی است، هر روز از حوزه انتخابیه من و سایر حوزه‌ها تماس می‌گیرند که دولت در میانه فصل آبیاری، برق چاه‌های کشاورزان را هر روز (یا یک روز در میان) قطع می‌کند. کشاورزی کشور در حال نابودی است؛ دامداری کشور که پارسال به دلیل حذف ارز ترجیحی نابود شد، معلمان حقوق عید خود را نگرفتند، حق‌التدریسی‌ها از بهمن حقوق نگرفتند، کارمندان و بازنشسته‌ها در سالی که تورم رسمی کشور ۵۰ درصد بوده، ۲۵ درصد افزایش دستمزد داشتند. وضعیت کارگران مظلوم هم بهتر نیست.

دولت به جای پاسخگویی به این افتضاح مدیریتی تلاش می‌کند سوژه‌سازی و حاشیه‌سازی عمومی را به سمت رفتار‌های تقابلی بین مجلس و دولت سوق دهد.


بیشتر بخوانید: زیدآبادی: برخی اصولگرایان درتلاش برای جلب نظر اقشار غیرسیاسی و محافظه‌کاراند




جریان انحرافی قصد داشته و دارد که با مدیریت رخداد‌ها به تخریب نمایندگان و مجلس بپردازند تا مجلس بعدی به مجلسی کاملا وکیل الدوله بدل شود.

غلامرضا در شرایطی که قانونا زیر دست وزیر کشور است، حتی خودش را ملزم به تمکین از مقام مافوق خود نمی‌دانست و با محافلی خارج از وزارت کشور هماهنگ بود.

مدتی بود که آقای وحیدی به عنوان وزیر کشور به دنبال برکناری آقای غلامرضا بود. من شنیدم، خود غلامرضا حاضر به تمکین از نظر وزیر و کنار رفتن نبوده و عنوان می‌کرده: «از بالا به من تکلیف شده و من اینجا می‌مانم!»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان