تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

فلاحی: تفکیک وزارت بازرگانی هیچ ثمره‌ای برای مردم نخواهد داشت/ وزیر صمت مخالف جداسازی وزارت بازرگانی است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی درخصوص لایحه تفکیک وزارت بازرگانی، گفت: اگر این لایحه در مرحله اجرا قرار گیرد فقط چندین سال درگیر تفکیک و جدایی آن خواهیم بود و در آخر هیچ ثمره‌ای برای مردم نخواهد داشت.

تفکیک وزارت صمت

رویداد۲۴ احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با رویداد۲۴ با اشاره به تصویب کلیات لایحه تفکیک وزارت بازرگانی و جداسازی آن از وزارت صمت، بیان داشت:  به نظر من لایحه به دلیل اینکه برخلاف آیین‌نامه داخلی مجلس تصویب شد باید دوباره به رای گذاشته شود و اگر رای نیاورد باید برگردد.

فلاحی با اشاره به دیدار تعدادی از نمایندگان با وزیر صمت از مخالفت وی با این لایحه خبر داد و افزود: وزیر صمت درباره تفکیک وزارت بازرگانی گفتند که در این خصوص با من هماهنگ نشده و اگر از ابتدا در جریان قرار می‌گرفتم که دولت بنای ایجاد وزارت جدیدی را دارد آن را قبول نمی‌کردم.

وی پروسه جداسازی و تفکیک وزارتخانه را زمان‌بر خواند و تاکید کرد: دولت سیزدهم تنها دوسال دیگر وقت دارد و در این دوسال ضروری است که به مسائل مهم‌تری بپردازد؛ اگر این لایحه در مرحله اجرا قرار گیرد فقط چندین سال درگیر تفکیک و جدایی آن خواهیم بود و هیچ ثمره‌ای برای مردم نخواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه «مشخص نیست اگر جداسازی صورت بگیرد به اهداف مد نظر می‌رسیم یا خیر» خاطرنشان کرد: وزارت بازرگانی اگر شروع به کار کند ابزاری جز واردات ندارد و این مسئله نیز ضربه بزرگی به تولید داخلی خواهد زد که کاملا مخالف شعار سال و توجه به رونق تولید است.

فلاحی در انتها، تاکید کرد: برای جدایی وزارتخانه نیروها، سیستم مدیریتی و ساختار ها جدا خواهند شد و سیاست جدیدی بر آن‌ها اعمال می‌شود که زمان و هزینه زیادی لازم دارد که در شرایط فعلی جزء اولویت‌ها نیست.

برچسب ها: وزارت صمت
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
مدیر و تاجر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
0
0
چرت و پرت دیگر مسئولان ...
هیچ ثمره ای نخواهد داشت ! کجا درس خوندی برادر ؟ رشته ات چی هست ؟
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان