تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۲

انتقاد شدید از فهرست جدید قلعه نویی/ طلسم ۴۸ ساله تبدیل به ۵۲ ساله می‌شود!

کارشناس فوتبال با اشاره به اظهارات قلعه‌نویی که گفته برای جوانگرایی در تیم ملی از فرگوسن الگوبرداری می‌کند گفت: باید ببینیم از کدام محاسن فرگوسن الگو برداری می‌شود.

انتقاد شدید از فهرست جدید قلعه نویی/ طلسم ۴۸ ساله تبدیل به ۵۲ ساله می‌شود!

رویداد۲۴ ایسنا نوشت: جلال چراغپور کارشناس فوتبال درباره نفرات دعوت شده به تیم ملی اظهار کرد: این لیست مانند صله رحم و رفت‌وآمد فامیلی است و به نوعی (قلعه‌نویی) دل هم را به دست آورده است. باید قبول کنیم در لیست تیم ملی تحولی صورت نگرفته است و همه گذشتگان، کنونی‌ها و آیندگان در لیست حضور دارند.

فهرست تیم ملی هیچ چیز جدیدی ندارد!

او ادامه داد: هیچ حرکت رو به جلویی در جهت نو شدن صورت نگرفته است. مگر اینکه بخواهند از ۱۰ بازیکن جدید در ترکیب اصلی تیم ملی رونمایی کنند. این لیست هیچ چیز جدیدی را نشان نمی‌دهد.

چراغپور درباره عدم دعوت کنعانی زادگان به دلیل مسائل غیرفنی توضیح داد: مسائل غیرفنی به بنده ارتباطی ندارد و من فقط درباره مسائل فنی نظراتم را اعلام می‌کنم. حتما کادرفنی صلاح دیده در این اردو از این بازیکن استفاده نکند.


بیشتر بخوانید: لیست جدید تیم ملی اعلام شد/ قلعه‌‎نویی ٢۴ بازیکن را دعوت کرد


طلسم ۴۸ ساله تبدیل به ۵۲ ساله می‌شود!

کارشناس فوتبال درباره اینکه برخی بازیکنان مانند صیادمنش، سلمانی و حزباوی به خاطر حضور در تیم امید به تیم ملی بزرگسالان دعوت نشده اند بیان کرد: کار بسیار خوبی بود که این بازیکنان در فهرست تیم امید قرار گرفته‌اند، چون سهمیه این تیم هستند، اما به نظرم تیم امید کار سختی در پیش دارد و ۴۸ سال تبدیل به ۵۲ سال می‌شود.

او درباره اینکه پس از گذشت ۴ هفته از لیگ کدام بازیکن از لیست تیم ملی جا مانده است افزود: در ۴ هفته که نمی‌شود گفت کدام بازیکن خوب بوده که بتواند در سرنوشت تیم ملی تاثیر بگذارد. به نظرم من تا زمانی که VAR به فوتبال ما وارد نشود نمی‌توان عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفت، چون در این ۴ هفته در همه بازی‌ها اشتباه داوری وجود داشت.

این همه آدم در کادر تیم ملی مثبت نیست

چراغپور درباره حضور افاضلی و عزیزی به عنوان مشاور در تیم ملی تصریح کرد: کادری که به تیم ملی کمک می‌کند ممکن است تمام خواص را در یک مدیرفنی جمع کند. باید به صراحت بگویم این همه فرد در کادر تیم ملی نمی‌تواند مثبت باشد و هرچه نفرات بیشتر باشد، منافع تبدیل به ضرر می‌شود و تعدد نظرات صورت می‌گیرد. زمانی که خدای ناکرده تیم ملی نتیجه نگیرد، گروهی می‌گویند ما پیش از این گفته بودیم کسی گوش نکرد.

او افزود: پیش از این هم این اتفاق صورت گرفته بود و وقتی تیم نتیجه نگرفته بود دنبال مقصر بودیم. امیدوارم که این بار این اتفاق صورت نگیرد.

چه کسی کی‌روشِ قلعه‌نویی می‌شود؟

چراغپور در پایان درباره اینکه قلعه نویی گفته از فرگوسن برای جوانگرایی الگوبرداری می‌کند گفت: باید ببینیم از کدام محاسن فرگوسن الگو برداری می‌شود. از نظم و انضباط، شکل مدیریت و یا کادرفنی فرگوسن؟ کی‌روش هم زمانی در کادرفنی فرگوسن بود. چه کسی در کادرفنی قلعه‌نویی نقش کی‌روش را برای فرگوسن دارد؟ ممکن است الان اظهارات من تند باشد و خیلی‌ها ناراحت شوند، اما بهتر از این است که بعد از بازی‌ها ابراز ناراحتی کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حسن روحانی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان