تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۲

راهنمای خرید لوازم یدکی ولوو

یکی از دغدغه‌های بسیار مهم برای دارندگان خودروهای مختلف به ویژه ماشین‌های سنگین، کامیون، کشنده، اتوبوس‌های ولوو و.... خرید لوازم یدکی با کیفیت و مناسب است. همان‌طور که می‌دانید ماشین‌های سنگین نقش قابل توجهی در رونق بخشی به صنعت و اقتصاد کشور ایفا نموده و در حوزه حمل و نقل موارد استفاده فراوانی دارند. پس تامین لوازم یدکی آن‌ها نیز بسیار مهم است.

رویداد۲۴ یکی از دغدغه‌های بسیار مهم برای دارندگان خودروهای مختلف به ویژه ماشین‌های سنگین، کامیون، کشنده، اتوبوس‌های ولوو و.... خرید لوازم یدکی با کیفیت و مناسب است. همان‌طور که می‌دانید ماشین‌های سنگین نقش قابل توجهی در رونق بخشی به صنعت و اقتصاد کشور ایفا نموده و در حوزه حمل و نقل موارد استفاده فراوانی دارند. پس تامین لوازم یدکی آن‌ها نیز بسیار مهم است. قطعات و لوازمی که باید در زمان مشخص و پس از کارکرد معین تعویض شده و با قطعات تازه جایگزین گردند تا وسیله نقلیه مورد نظر بتواند به کارکرد صحیح خود ادامه دهد و یا دیگر بخش‌ها و اجزای آن با آسیب و خرابی مواجه نشوند.

راهنمای خرید لوازم یدکی ولوو

در این مقاله راهنمای خرید لوازم یدکی ولوو را ارائه خواهیم داد و به برخی از نکات مهمی اشاره خواهیم کرد که در هنگام خرید این لوازم باید در نظر داشته باشید. پس اگر شما هم از مالکان خودروهای سنگین ولوو هستید با ما همراه باشید.

نکات لازم پیش از خرید لوازم یدکی ولوو

پیش از ارائه راهنمای خرید لوازم یدکی ولوو بهتر است بدانید که مجموعه ولوو یک شرکت سوئدی است که در حوزه تولید خودرو فعالیت داشته و اتومبیل‌های خود را با ایمنی و کیفیت بسیار بالایی طراحی و تولید می‌کند و به بازار مصرف ارائه می‌نماید.

 تمامی خودروهای ساخته شده توسط برند سوئدی ولوو طراحی زیبایی داشته و با استفاده از فناوری‌های مدرن و پیشرفته به وجود آمده‌اند.

هرچند کیفیت ساخت این محصولات بسیار بالا بوده و کارایی قطعات آن‌ها نیز قابل توجه است اما باز هم مانند دیگر اتومبیل‌ها با خرابی مواجه شده و یا قطعات آن‌‌ها با آسیب‌هایی روبرو می‌شوند. پس مالکین این خودروها نیز مانند دیگر وسایل نقلیه به خرید لوازم یدکی ولوو و لوازم ماشین سنگین نیاز پیدا می‌کنند.

راهنمای خرید لوازم یدکی ولوو

1- توجه به نوع لوازم یدکی مورد نیاز

خودروهای سنگین نیز مانند اتومبیل‌های سواری از قطعات ریز و درشت بسیار زیادی به وجود آمده‌اند که حضور هر کدام برای عملکرد صحیح سیستم ضرورت دارد. به طور کلی می‌توان گفت یک ماشین سنگین دارای چهار بخش اصلی است که عبارتند از: شاسی، موتور، گیربکس و دیفرانسیل.

این چهار بخش اصلی اجزا و قسمت‌های دیگری را در بر گرفته‌اند. از مهمترین این قطعات می‌توان به تاخوگراف، توربو شارژ، اینترکولر و کروز کنترل اشاره کرد و یا قطعاتی از قبیل سیستم ترمز الکترونیکی، سیستم کنترل کشش، سیستم جی پی اس و...‌ را نام برد.

پرمصرف‌ترین لوازم یدکی ولوو نیز شامل مواردی از قبیل صفحه کلاچ، تسمه پروانه، فیلترها، روغن، لاستیک‌ها و.... هستند. از دیگر قطعات به کار رفته در ساختار این وسایل نقلیه می‌توان به قطعات برقی اشاره کرد که جز کاربردی‌ترین قطعات بوده و وظایف و مسئولیت‌های زیادی را نیز بر عهده دارند.

فیلترها و اجزای هیدرولیک این خودروها و قطعاتی مانند لاستیک‌ها که درگیری زیادی با خاک و جاده دارند فرسودگی بسیار زیادی را تجربه کرده و در بسیاری از موارد نیاز به تعویض این قطعات پیدا می‌کنید. به طور کلی یکی از مهمترین نکات پیش از خرید لوازم یدکی ولوو برای ماشین‌های سنگین در نظر گرفتن نوع قطعه مد نظر شما است.

2- بررسی اصالت قطعه

همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر کالاهای بی‌کیفیت بسیار زیادی در بازار وجود دارند. به ویژه در هنگام خرید لوازم یدکی ولوو با اجناس نامرغوب بسیار زیادی مواجه می‌شوید. اینکه کدام دسته از قطعات را برای خودروی خود انتخاب و خریداری کنید به طور کامل به سلیقه و میزان بودجه شما بستگی دارد.

اما با این حال اگر لوازم بی‌کیفیت و نامرغوب را برای ماشین سنگین خود انتخاب و خریداری کنید به نواقص بیشتر و خرابی‌های مکرر آن کمک خواهید رساند. از سوی دیگر ممکن است با این خرید کارکرد دیگر اجزا و بخش‌های اتومبیل را با اختلالات جدی مواجه سازید و مجبور شوید هزینه‌های بسیار زیادی را صرف تعمیرات وسیله نقلیه خود نمایید.

پس یکی از مهمترین نکات پیش از خرید این قطعات توجه به اصالت آن‌ها است. بنابراین باید پیش از هر کاری به برچسب اصالت محصول توجه کنید که بر روی بسته بندی آن قرار گرفته و لوگوی اصلی شرکت سازنده را نیز دارد.

بر روی این برچسب یک کد و یا عدد ۱۸ رقمی نیز درج شده است که باید آن را با کد ثبت شده بر روی محصول مطابقت دهید. در صورتی که عدد حک شده بر روی بسته‌بندی با رقمی که بر روی محصول به چشم می‌خورد یکسان باشد یعنی قطعه مورد نظر اصالت داشته و می‌توانید با خیالی آسوده آن را خریداری کنید. 

3- خرید از فروشگاه معتبر

یکی از توصیه‌های بسیار مهم شرکت خودروسازی ولوو این است که برای اطمینان داشتن از کیفیت قطعات و برای اینکه خودروی سنگین شما از عملکردی بهینه و مناسب برخوردار باشد بهتر است لوازم یدکی اصل ولوو را مورد استفاده قرار دهید.

چراکه این محصولات با استانداردهای تعیین شده کمپانی ولوو دارای تناسب و تطابق کافی بوده و ضمانت می‌دهند که خودروی شما را با بهترین عملکرد مواجه سازند. پس یکی از بهترین راهکارها برای خرید لوازم یدکی ولوو اصل مراجعه به فروشگاه‌ها و فروشندگان معتبر است. 

4- در نظر گرفتن قیمت لوازم یدکی ولوو

افرادی که به خرید محصولات مختلف اقدام می‌کنند به عوامل و نکات زیادی توجه نشان می‌دهند. اگر تمایل دارید به خرید لوازم یدکی ولوو برای خودروی کامیون، کشنده و یا اتوبوس خود دست بزنید نیز باید به قیمت این قطعات توجه کنید و بهترین و با کیفیت‌ترین آن‌ها را برای خرید در نظر بگیرید.

بیشتر خریداران علاقه دارند قطعاتی را انتخاب کنند که هم از کیفیت بالایی برخوردار شده‌اند و هم قیمت مقرون به صرفه و مناسبی دارند. لازم است به این نکته توجه داشته باشید که قیمت لوازم یدکی ولوو یک نرخ ثابت نبوده و نمی‌توان به طور دقیق هزینه‌ای را برای آن در نظر گرفت.

در واقع قیمت این تجهیزات بر اساس چند فاکتور مشخص می‌شود که یکی از مهمترین آن­ها نوع وسیله نقلیه شما است‌. همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد این لوازم و قطعات در انواع مختلفی طراحی و تولید شده و در بازار وجود دارند و هر کدام وظیفه و مسئولیت خاصی را بر عهده گرفته‌اند. پس نوع این لوازم در تعیین قیمت آن‌ها اثرگذار است.

اگر لوازم یدکی ولوو را از فروشگاه‌های معتبر به همراه کارت گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب خریداری کنید ممکن است مجبور شوید قیمت بالاتری را برای آن پرداخت نمایید. اما با این حال این خرید برای شما مقرون به صرفه‌تر و مناسب‌تر از خرید قطعات غیر اصل، بدون گارانتی و خدمات پس از فروش است. در این صورت خیالتان بابت سلامت قطعه و اصالت آن راحت خواهد بود.

خرید لوازم یدکی ولوو از اینفویدک

اگر به دنبال خرید لوازم و قطعات یدکی خودروهای سنگین ولوو هستید می توانید از اینفویدک استفاده نمایید. در اینفویدک اطلاعات فروشندگان لوازم یدکی به خصوص برای خودروهای سنگین آورده شده است و شما می توانید علاوه بر لوازم یدکی ولوو، لوازم دیگر ماشین های سنگین نظیر : لوازم یدکی اسکانیا، مان، ماک، رنو، داف و ... را نیز تهیه نمایید.

WWW.INFOYADAK.IR

برچسب ها: لوازم یدکی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان