تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۰۵ مهر ۱۴۰۲

تلویزیون C۷۴۵ تی سی ال؛ اولین تلویزیون گیمینگ بازار ایران

صنعت بازی روز به روز در حال تغییر است و بازی‌ها بیشتر به واقعیت نزدیک می‌شوند. اکنون در هر ژانری بازی‌های مختلف و با کیفیتی وجود دارند. از بازی‌های ترسناک و اکشن گرفته تا بازی‌های استراتژیک و حتی معمایی توانسته‌اند کلی مخاطب پیدا کنند.

تلویزیون C۷۴۵ تی سی ال

رویداد۲۴ انتخاب تلویزیون بازی یکی از موارد بسیار مهم به خصوص برای گیمرها است. زیرا تلویزیون مناسب در داشتن تجربه بهتر برای بازی تاثیر بالایی دارد. اگر به دنبال خرید بهترین تلویزیون گیمینگ هستید، تلویزیون تی سی ال مدل C745 می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. این تلویزیون قابلیت‌ها و ویژگی‌های خوب زیادی را در خود جای داده است و باعث شده تا در سراسر جهان برند محبوب جهانی شود و شعار اعتماد به انتخاب جهانی برای TCL به این منظور انتخاب شده.

دلایلی که گیمرها تلویزیون تی سی ال C745 را برای بازی انتخاب می‌کنند

هیچ چیز برای گیمرها بهتر از داشتن یک اتاق گیمینگ نیست که متناسب با سلیقه و نیازشان طراحی شده باشد. یکی از مواردی که همیشه در کنار کنسلو‌های بازی بسیار اهمیت دارد، تلویزیون مناسب برای گیمینگ است که می‌تواند در تجربه هر چه بهتر بازی برای کاربر تاثیر به سزایی داشته باشد. هدف اصلی از تولید تلویزیون گیمینگ این است که گیمرها هنگام بازی، تصاویر را با کیفیت و بدون تاخیر مشاهده کنند.

تلویزیون تی سی ال C745 انتخاب گیمرها است و برای گیمینگ به دلایل متعددی می‌توانند گزینه‌ مناسبی باشند که شامل موارد زیر است:

تلویزیون C۷۴۵ تی سی ال؛ اولین تلویزیون گیمینگ بازار ایران

پشتیبانی از HDR

تکنولوژی HDR باعث می‌شود رنگ‌ها و نورپردازی در بازی‌ها به شکل چشم‌گیری بهبود پیدا کنند. این موضوع نیز در لذت بازی کردن بسیار موثر است. تلویزیون‌های QLED بازه رنگی مورد نیاز برای نمایش کامل رنگ‌های محتوای HDR را فراهم می‌کنند که باعث بهبود رنگ‌ها و کنتراست می‌شود. سطح کنتراست رنگی عالی و روشنایی بالا نیز علاوه بر تصویر کشیدن تصاویر زیبا موجب خستگی کمتر چشمان گیمر خواهد شد.

تلویزیون C۷۴۵ تی سی ال؛ اولین تلویزیون گیمینگ بازار ایران

دارای نرخ به روزرسانی 120Hz

در تلویزیون تی سی ال مدل C745 تصاویر 120 بار در ثانیه به روز می‌شوند و حرکات روان‌تر و واقعی‌تر هستند و با بهره‌گیری از فناوری 240HZ.DLG  امکان پخش محتوای 240 هرتزی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

زمان پاسخ‌دهی پایین (Low Input Lag)

نرخ تاخیر یعنی مدت زمانی که طول می‌کشد تا تلویزیون بتواند تغییرات را نمایش دهد. این معیار نشان‌دهنده تاخیر بین فشار دادن دکمه‌ای روی کنترلر و واکنش مربوطه در بازی است. زمان پاسخ‌دهی کمتر بهتر است.

زمان پاسخگویی پیکسل تعیین می‌کند که چقدر طول می‌کشد تا یک پیکسل از سیاه به سفید تغییر رنگ دهد. چیزی که این فاکتور را برای گیمینگ مهم می‌کند این است که زمان پاسخگویی پایین باعث می‌شود که حرکت دوربین بازی روان‌تر باشد، درحالی که زمان‌های پاسخگویی بالا باعث تاری تصویر می‌شوند. تلویزیون گیمینگ TCL C745 کمترین تاخیر را در پخش بازی دارد و به همین دلیل به کاربر فرصت بیشتری برای داشتن عکس‌العمل بهتر در بازی خواهد داد.

مجهز به تکنولوژی MEMC

این فناوری لرزش تصاویر و سایه‌ها را به سطحی که چشم انسان قادر به درک آن باشد، کاهش می‌دهد. به این ترتیب حرکت‌های سریع را واقعی‌تر جلوه می‌دهد. همچنین با حذف لرزش‌های تصویر از سوسو زدن صفحه نمایش هنگام پخش تصاویر سریع جلوگیری می‌کند. در این مدل که مناسب برای بازی‌های سرعتی است، باعث می‌شود سرعت انتقال تصاویر در نمایشگر دو برابر شود.

اتصالات تلویزیون و درگاه‌های ارتباطی

تلویزیون مدل C745 به یک دستگاه چند منظوره تبدیل شده که مجهز به انواع اتصالات و درگاه‌های ارتباطی است. انواع درگاه‌های ورودی و خروجی از HDMI گرفته تا USB و کابل LAN که کاربردهای متفاوتی دارند. این تلویزیون دارای دو درگاه USB.02 و چهار درگاه HDMI است. در این مدل اتصال ساندبار و اسپیکر موبایل از طریق Bluetooth فراهم است.

تکنولوژی‌ Dolby Atmos

صدای با کیفیت نیز برای تجربه گیمینگ مهم است. تکنولوژی‌های صوتی پیشرفته می‌توانند صدای فضایی و دقیق‌تری ارائه دهند. صدا و موسیقی مناسب می‌تواند جو بازی را تقویت کند و باعث ایجاد احساسات مختلف در گیمر شود. تکنولوژی‌هایی مانند Dolby Atmos می‌توانند تجربه صوتی را بهبود بخشند که این مدل از تی سی ال به این فناوری مجهز است.

تلویزیون C۷۴۵ تی سی ال؛ اولین تلویزیون گیمینگ بازار ایران

سخن پایانی

برای خرید تلویزیون هزینه‌ای که می‌خواهید پرداخت کنید بسیار مهم است. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کنید. ما در این مقاله به ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلویزیون تی سی ال C745 پرداختیم. با توجه به این ویژگی‌ها، این مدل از تلویزیون TCL می‌توانند گزینه‌ مناسبی برای گیمینگ باشند،

برچسب ها: تلویزیون
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان