تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲

بوسه مرگ کبرای سیاه بر پای بزمجه +فیلم

فیلمی از حیات وحش را ببینید. در این فیلم آنچه احتمالاً اتفاق افتاده این بوده است که این بزمجه برای گرفتن کبرای سیاه به بالای درخت رفت و قبل از پایین آمدن، بوسه مرگ را دریافت کرد.

فیلم حیات وحش

رویداد۲۴حسین فلاحی: بوسه مرگ در شرف وقوع است و این بزمجه بیچاره حتی آن را نمی‌داند. در پایان این ویدیو می بینیم که این مارمولک قصد داشت این مار کبرای سمی را به عنوان غذا بخورد. با این حال، او به زودی متوجه شد که این یک اشتباه بوده است، اما دیگر خیلی دیر شده بود.

مشاهده کبرای سیاه در پاکستان

این کلیپ که در انتهای این مطلب منتشر شده است ما را به پاکستان می‌برد. در پاکستان، ما در بخش «مولتان» ناحیه «خانوال پنجاب» هستیم. کانال یوتیوبی که این ویدیو را فیلمبرداری و منتشر کرده است، یک کانال است. طبق توضیحات آنها، آنها یک تیم حرفه ای نجات مار هستند. این تیم مارها را از خانه‌ها یا مزارع محلی در پنجاب پاکستان نجات می‌دهد.

در ابتدای این ویدیو مارمولک غول پیکر را می‌بینیم که به نظر می رسد در جای خود یخ زده یا به اصطلاح، منجمد شده است. چیزی که  دور بدن آن پیچیده یک مار کبرای سیاه  بلند است. این مار کبرا روی پای عقب نیش خوبی زده است. این نیش یک نیش ساده نیست بلکه یک نیش کشنده است.


مطالب دیگر در موضوع حیات وحش:

فیلم تلاش مار پیتون برای کشتن پلنگ

وقتی گوزن فراموش می‌کند کیست و یک پرنده را قورت می‌دهد

حیله‌گری گوزن برای فرار از چنگ خرس گرسنه


حدود یک ربع از این ویدیو، نمایی نزدیک از این کبرا و مارمولک را می‌بینیم. در دهان این مارمولک، دم این مار کبرا است. این به ما می‌گوید که این مارمولک با وقوع نیش جان خود را از دست داد. در انتهای فیلم، ما این بزمجه را روی یک درخت می‌بینیم که در حالی که مار از درخت آویزان است دم آن را گرفته است. (به احتمال زیاد این همان ابتدای ویدیو بود که منجر به پیچیدن مار در اطراف این مارمولک شد.) اگر دقت کنید، می‌بینیم که این بزمجه یک چنگالش را روی دم این مار قرار داده است! بنابراین، آنچه احتمالاً اتفاق افتاده این بوده که این بزمجه برای گرفتن این مار به بالای درخت رفت و قبل از پایین آمدن، بوسه مرگ را دریافت کرد.

بزمجه چه می‌خورد؟

بزمجه که از جنس Varanus است به صورت محلی در آفریقا، آسیا و اقیانوسیه یافت می شوند. این مهم است که ابتدا بفهمیم این مارمولک‌ها چقدر بزرگ هستند. همانطور که از ویدیو می‌بینیم، آنها بسیار بزرگ هستند. آنها می‌توانند تا 360+ پوند وزن داشته باشند. طبق گفته سازمان بزمجه ها تغذیه کننده‌های فرصت‌طلب می نامند. این بدان معنی است که آنها هر چیزی را که در دسترس و نزدیک به آنها باشد می‌خورند. به همین دلیل است که به احتمال زیاد این مارمولک بدون اطلاع از خطر در تلاش برای خوردن این مار بوده است. به عنوان گوشتخواران، بزمجه در صورت نیاز چیزهایی مانند حشرات، تخم مرغ، پرندگان، ماهی‌ها، لاک پشت‌ها، خزندگان کوچک، پستانداران کوچک و حتی حیوانات مرده را می‌خورند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش ، فیلم دیدنی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان