تاریخ انتشار: ۱۹:۲۶ - ۰۶ مهر ۱۴۰۲

اسب آبی به کروکدیل‌های رودخانه نشان داد رئیس واقعی کیست! +فیلم

فیلم دیدنی از حیات وحش را درباره کروکدیل‌ها ببینید که اگرچه موجودات بزرگ و قدرتمندی هستند، اما نمی‌توانند یک اسب آبی کاملاً رشد یافته را بکشند.

فیلم حیات وحش

رویداد۲۴ حسین فلاحی: در حالی که ممکن است شیر پادشاه جنگل در دشت‌های باز آفریقا باشد، رئیس بودن داستان متفاوتی است. چه یک شیر خشن، چه تمساح تهاجمی یا یک یوزپلنگ، همه آن‌ها یک چیز مشترک دارند. اگر رئیس اسب آبی بگوید، "حرکت کن"، آن‌ها هم حرکت می‌کنند. ما می‌بینیم که این اتفاق نه برای یک، نه دو، بلکه برای پنج کروکدیل رخ می‌دهد!

ویدیوی زیر ما را به کنیا، آفریقا می‌برد. در کنیا، ما در Maasai Mara هستیم که یک ذخیره‌گاه ملی است. این ویدیو توسط صفحه یوتیوب همین پارک منتشر شده است. این کانال یک منبع پیشرو برای حیات وحش در آفریقا است. آن‌ها شرح خود را از آنچه اتفاق افتاده در این ویدیوی زیر به اشتراک می‌گذارند.

«اگرچه کروکدیل‌ها موجودات بزرگ و قدرتمندی هستند، اما نمی‌توانند یک اسب آبی کاملاً رشد یافته را بکشند. اسب‌های آبی حیواناتی گرد و بزرگ هستند که از تمساح‌هایی با دندان‌های مرگبارتر بلندتر هستند. تنها جایی که آن‌ها در برابر حمله آسیب پذیر هستند، پاهایشان است.»

در ابتدای این ویدیو، گروه کوچکی از کروکدیل‌ها را می‌بینیم که در حال تغذیه از حیوانی هستند که کشته شده است. به احتمال زیاد، این حیوان در تلاش برای عبور از این رودخانه گرفتار شد یا در حال نوشیدن آب بود که تمساح‌ها هجوم آوردند و طعمه را به زیر کشیدند.

طولی نمی‌کشد که رئیس، اسب آبی، به سمت آن‌ها می‌آید. ما اسب آبی را می‌بینیم که بی سر و صدا آن‌ها را به جلو هل می‌دهد. اسب آبی به هیچ وجه نیازی به حمله ندارد، زیرا این رئیس، احترام یا بهتر است بگوییم ترس از این تمساح‌ها را به دست آورده است که می‌دانند او بزرگتر از آن است که بخواهند با آن دست و پنجه نرم کنند.

در حدود ۳۹ ثانیه پس از فیلم، ما می‌بینیم که آن‌ها (پارک ماسای مارا) تحقیقاتی را در مورد اسب آبی و کروکدیل ارائه می‌دهند. اسب آبی خطرناک‌تر از کروک است و دندان‌های کشنده تری دارد. کروکدیل‌ها به دلیل اندازه عظیم و ماهیت تهاجمی اسب آبی، حمله به آن را سخت می‌دانند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فیلم دیدنی ، حیات وحش
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان