تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۱۲ مهر ۱۴۰۲

فیلم نبرد تن به تن گله بوفالوها با گله شیرها

گاومیش ها و شیرهای کیپ دشمنان طبیعی هستند و اغلب می توان آنها را در حال جنگ دید.

فیلم حیات وحش

رویداد۲۴ حسین فلاحی: از دوران کودکی در مدارس به ما آموخته شده است که شیر سلطان بلامنازع جنگل است و بسیاری آن را مظهر قدرت و عظمت می‌دانند. با این حال، موقعیت‌های واقعی اغلب می‌توانند داستان متفاوتی را بیان کنند. در یک ویدیوی داغ که اخیراً موج های آنلاین را به راه انداخته است، گروهی از شیرها، اعم از نر و شیرزن، درگیر یک رویارویی نمایشی با گروهی از بوفالوها شدند. بوفالوهای کیپ بیش از هر حیوان دیگری مسئول مرگ شیرها هستند. اما همانطور که در این مطلب مشاهده خواهید کرد، این رقابت به صورت دو طرفه ادامه می یابد.

 شیرها هنگام تلاش برای غلبه بر گاومیش کیپ، اغلب به قدرت جمعی گله خود متکی هستند. رفتن سر به سر با گاومیش کیپ به طور کلی برای یک شیر ایده وحشتناکی است، اما زمانی که آنها می‌توانند به قدرت گله برای برتری و غلبه بر بوفالو تکیه کنند، مبارزه می تواند نتیجه‌ای کاملاً متفاوت داشته باشد.


مطالب دیگر در موضوع حیات وحش:

فیلم تلاش مار پیتون برای کشتن پلنگ

وقتی گوزن فراموش می‌کند کیست و یک پرنده را قورت می‌دهد

حیله‌گری گوزن برای فرار از چنگ خرس گرسنه


راهبردی که شیرها اغلب از آن استفاده می کنند، یافتن گاومیشی است که از بقیه گله خود جدا شده است. در حالی که این اغلب برای گاومیش خیلی خطرناک نیست، در برخی موارد می‌تواند به یک اشتباه مرگبار تبدیل شود زیرا شیرها یواشکی می‌آیند و همزمان از زوایای مختلف به گاومیش منزوی حمله می‌کنند.

گاومیش ها از آنجایی که حیوانات تهاجمی هستند، بدون مبارزه تسلیم نمی شوند و از قدرت چشمگیر و شاخ های عظیم خود برای دور انداختن شیرها یا  حتی کشتن آنها استفاده می کنند. بوفالوی کیپ با استفاده از گردن، سر و شاخ های ضخیم خود می تواند شیرهای مهاجم را چندین متر در هوا پرتاب کند.

در این ویدئو، گله‌های گاومیش برای مقابله با شیرها گرد هم آمدند و عملاً آنها را محاصره کردند. در نتیجه، ورق برگشت و گله گاومیش‌ها علیه گله شیرها ضد حمله‌ای را آغاز کردند. گاومیش ها قدرت و انعطاف‌پذیری قابل توجه خود را نشان دادند و از گردن، سر و شاخ های مهیب خود برای پرتاب کردن شیرهای مهاجم چندین متر به هوا استفاده کردند. این نمایش حیرت‌انگیز قدرت باعث شد که گله شیرها موقتاً رام و مجبور به عقب نشینی شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش ، فیلم دیدنی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان