تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۱۸ مهر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

بازیگران و سلبریتی هایی که رستوران لاکچری دارند

اگر بخواهیم یک لیست از بازیگرانی که شغل دوم دارند ارائه دهیم، باید به این نکته اشاره کنیم که اکثر آنها، تاسیس رستوران و کافه را به هر بیزینس دیگری ترجیح داده‌اند.

بازیگران و سلبریتی هایی که رستوران لاکچری دارند

رویداد۲۴ ازاین‌رو با توجه به اینکه چنین رستوران‌هایی، طراحی لاکچری دارند و خدمات فوق‌العاده‌ای در اختیار مشتری‌ها قرار می‌دهند، در این مقاله قصد داریم تا شما را با مشخصات دقیق این کافه‌ها و رستوران‌ها آشنا کنیم.

پس درصورتی‌که در دسته افرادی قرار دارید که ترجیح می‌دهید در لوکس‌ترین رستوران‌های تهران و ایران تجربه صرف غذا به‌دست بیاورید، تا آخر این مطلب، همراه ما بمانید.

معرفی بازیگرانی که شغل دوم دارند

بازیگران و سلبریتی‌های زیادی هستند که رستوران‌داری را به‌عنوان شغل دوم خود، انتخاب کرده‌اند. از میان آنها می‌توان به بهاره رهنما، رضا گلزار، مهدی طارمی، علیرضا منصوریان، مسعود صادقلو، لاله اسکندری، علی دایی، سام درخشانی، سید محمد موسوی، شهاب حسینی و محمدرضا هدایتی اشاره کرد.

رستوران بهاره رهنما کجاست؟

بهاره رهنما رستوران خود را در محدوده سعادت‌آباد افتتاح کرده و نام این مکان را "گوزن" گذاشته است. نکته قابل توجه این است که در ابتدای ورود به این رستوران، شاهد تابلوهای متعددی از شکوه و جلال گوزن خواهید بود.

گفته می‌شود که کیفیت غذا و خدمات رستوران گوزن بسیار بالاست. همچنین باید گفت که تابلوهای گوزن، همگی با سلیقه بهاره رهنما انتخاب شده‌اند و با توجه به اینکه گوزن، نماد تیزپایی، طول عمر و وقار است، می‌توان نتیجه گرفت که خانم رهنما، با هدف مشخصی این کانسپت را برای رستوران خود، در نظر گرفته‌اند.

همه چیز درباره رستوران لاله اسکندری

لاله اسکندری در دسته بازیگرانی که شغل دوم دارند، قرار می‌گیرد. این هنرمند، رستورانش را به‌همراه همسر خود در شیراز تاسیس کرد و نام"طاقچه" را برای آن در نظر گرفت. باید بگوییم که کانسپت این مکان مربوط به موضوعات سنتی و تاریخی می‌شود.

رستوران طاقچه در روزهای پایانی سال 1396 افتتاح شد و خدمات آن از کیفیت بالایی برخوردار است. از مهم‌ترین مزیت‌های این رستوران می‌توان به غذاهای باکیفیت و خوشمزه و میزوصندلی‌های لوکس و راحت اشاره کرد.

معرفی کبابی و کافه مسعود صادقلو

مسعود صادقلو سلبریتی دیگری است که رستوران‌داری و تاسیس کافه را به‌عنوان شغل دوم خود در نظر گرفته است. البته ذکر این نکته اهمیت دارد که این هنرمند قبل از شروع فعالیت در زمینه موسیقی، اداره یک کبابی را بر عهده داشت. اما بعد از مدتی، تاسیس کافه را جایگزین کبابی مذکور کرد. به گفته مسعود صادقلو، امکان تاسیس شعبه دوم این کافه در ولنجک وجود دارد.

معرفی لوکیشن رستوران علیرضا منصوریان

در لیست بازیگرانی که شغل دوم دارند، معمولا نام سلبریتی‌هایی مثل علیرضا منصوریان نیز دیده می‌شود. به همین دلیل، توجه داشته باشید که این فوتبالیست معروف و موفق، رستوران‌های زنجیره‌ای نامبر تن (شماره 10) را در 2 شعبه رسالت و شهرک غرب تهران تاسیس کرده است. باید اضافه کنیم که در این رستوران‌ها، فست‌فود و غذاهای مدرن سرو می‌شود.

کافه مهدی طارمی چه نامی دارد؟

حال که صحبت از رستوران فوتبالیست‌ها به‌میان آمد، معرفی‌نکردن کافه مهدی طارمی، کم‌لطفی در حق این ستاره فوتبال است. به همین علت به گفته خود او در 25 اسفند ماه، یک کافه در خیابان هلالی بوشهر تاسیس خواهد شد. خبر خوب این است که در روز افتتاح این کافه، خود طارمی و چند ستاره فوتبال دیگر نیز حضور خواهند داشت.

آیا محمدرضا گلزار هم رستوران دارد؟

یکی دیگر از بازیگرانی که شغل دوم دارند، محمدرضا گلزار است. این ستاره محبوب سینما، رستورانش را با نام "انار" در خیابان جردن تهران، افتتاح کرده است. گفته می‌شود که در این رستوران از میز و صندلی‌های رستورانی خاصی مشابه محصولات فروشگاه میز و صندلی اپن مارکت استفاده کرده‌اند.

به همین دلیل، رستوران انار در کنار داشتن لوکیشن خوب، با مدیریت بردیا گلزار اداره می‌شود و کیفیت میز و صندلی‌ها و خدمات آن، به‌قدری بالاست که در مدت‌زمان کوتاهی، توانسته تا رضایت مشتری‌های لاکچری‌پسند خود را به‌دست بیاورد.

بازیگران و سلبریتی هایی که رستوران لاکچری دارند

رستوران علی دایی کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

شغل دومی که علی دایی آن را انتخاب کرده، افتتاح یک فودکورتی در ارگ تجریش است. علی دایی با به‌دست آوردن برند فرانسوی L’Avenue – Restaurant، یک فود کورت باکیفیت و لاکچری در لوکیشن مذکور تاسیس کرده که قدرت آن از L’Avenue معروف‌ترین رستوران فرانسه گرفته شده است. دقت داشته باشید که این رستوران فرانسوری در خیابان شانزلیزه پاریس قرار دارد.

سام درخشانی رستوران خود را در کجا افتتاح کرده است؟

از میان بازیگرانی که شغل دوم دارند، سام درخشانی نیز در دسته سلبریتی‌هایی قرار دارد که رستورانش را در چهار راه جهان کودک، به‌سمت پارک آب و آتش، خیابان شهیدی، بن‌بست کمان و جنب پارک آب و آتش افتتاح کرده و غذای ایرانی را به سبک سنتی سرو می‌کند. این رستوران به‌دلیل پذیرایی عالی و خدمات باکیفیت، در میان عموم محبوبیت زیادی دارد.

معرفی رستوران سید محمد موسوی

سید محمد موسوی، ستاره والیبال کشور، یک رستوران ایتالیایی به‌نام چیچو را همراه با احسان بابایی راه‌اندازی کرده است. این رستوران در پاسداران تهران قرار دارد و کیفیت خدمات، راحتی میز و صندلی‌ها، خوشمزگی غذاها و طراحی دکوراسیون آن به قدری است که رضایت مشتری‌ها را به‌دست می‌آورد.

کافی‌شاپ شهاب حسینی کجاست و چه کسی آن را اداره می‌کند؟

نام شهاب حسینی نیز در دسته بازیگرانی که شغل دوم دارند، قرار می‌گیرد. این ستاره محبوب سینما، یک کافی‌شاپ در نزدیکی لواسان افتتاح کرده که مدیریت آن، به عهده همسرش است. باید اضافه کنیم که طراحی این کافه، بسیار هنری، دنج و شیک است و حضور در آنجا، می‌تواند اوقات بسیار خوشی را برای شما و عزیزانتان رقم بزند.

رستوران محمدرضا هدایتی در کجا واقع شده است؟

رستوران لندو محمدرضا هدایتی در تهران خیابان پاسداران روبه‌روی گلستان 7، پلاک 376 پاساژ 110 واحد 6 قرار دارد. این رستوران با هدف پذیرایی از فرهنگ سیستان وسیستانی‌های مقیم تهران افتتاح شده و در آن خوراکی‌هایی مثل لندو و کلوچه خرمائی سرو می‌شود.

جمع‌بندی

در این مقاله شما را با بازیگرانی که شغل دوم دارند آشنا کردیم و به‌معرفی ستاره‌های ورزشی کشورمان که رستوران یا کافی‌شاپ خود را افتتاح کرده‌اند، پرداختیم. در این راستا از مهم‌ترین سلبریتی‌هایی که رستوران‌داری و مدیریت کافه را به‌عنوان شغل دوم انتخاب کرده‌اند، باید به بهاره رهنما، رضا گلزار، مهدی طارمی، علیرضا منصوریان، مسعود صادقلو، لاله اسکندری، علی دایی، سام درخشانی، سید محمد موسوی، شهاب حسینی و محمدرضا هدایتی اشاره کنیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رستوران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
مهلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
0
1
دنیا ب کامشونه و بس ...
البته اقاسام عزیز
در پل طبیعت هم روستوران دارن
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان