تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲

بهترین دوربین گوشی تا ۲۰ میلیون

اگر قصد دارید گوشی هوشمند در بازه ۲۰ میلیون تومان را تهیه کنید، می‌توانید گوشی‌های فوق العاده‌ای از برند‌های سامسونگ، شیائومی و آنر خریداری کنید.

بهترین دوربین گوشی تا ۲۰ میلیون

رویداد۲۴ اگر می‌خواهید گوشی تا ۲۰ میلیون تومان بخرید باید به نکات متعددی توجه کنید. در ابتدا باید گفت بازه ۲۰ میلیون تومان، بازه‌ای است که گوشی‌های قدرتمند متعددی در آن حضور دارند؛ بنابراین باید از گوشی هوشمندی که انتخاب می‌کنیم انتظار داشته باشیم عملکرد فوق العاده‌ای داشته باشد.

به عنوان مثال یک گوشی با بودجه‌ی ۲۰ میلیون تومانی بایستی سخت افزار بسیار قدرتمندی داشته باشد و بازی‌های سنگین را به راحتی اجرا کند، دوربین با کیفیتی داشته باشد و با آن بتوان تصاویر و فیلم‌های با کیفیتی ثبت کرد، طراحی زیبا و صفحه نمایش جذابی نیز داشته باشد.

در ادامه لیستی از بهترین گوشی‌های هوشمندی که این امکانات را به کاربران خود ارائه می‌دهند، معرفی خواهیم کرد.

راهنمای خرید گوشی تا ۲۰ میلیون تومان

در این بازه قیمتی، شما می‌توانید محصولات ارزشمندی از شرکت‌های معتبر دنیا همچون سامسونگ، شیائومی، آنر و ... خریداری کنید.

شیائومی ۱۱ تی پرو

بهترین دوربین گوشی تا ۲۰ میلیون

یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌هایی که می‌توانید با بودجه ۲۰ میلیون تومانی داشته باشید، گوشی ۱۱ تی پرو محصول شرکت شیائومی است. این گوشی از متریال بسیار با کیفیتی ساخته شده است و در مجموع ارزش خرید بالایی دارد.

شیائومی ۱۱ تی پرو از پنل ۶۷/۶ اینچی امولد با تراکم پیکسلی ۳۹۵ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار است. از نظر صفحه نمایش شیائومی ۱۱ تی پرو کیفیت بسیار خوبی دارد و شما می‌توانید از تماشای محتوا از طریق این گوشی هوشمند لذت ببرید.


بیشتر بخوانید: راهنمای خرید گوشی تا ۲۰ میلیون


نقطه قوت این گوشی هوشمند سخت افزار قدرتمند آن است که به سادگی از پس اجرای تمامی بازی‌های سنگین اندرویدی برمی آید. شرکت شیائومی در بخش سخت افزار این گوشی هوشمند سنگ تمام گذاشته است و از تراشه فوق العاده اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده کرده است. سخت افزاری که در اجرای بازی‌ها و برنامه‌های مختلف با گرافیگ بالا عالی عمل می‌کند. همچنین این گوشی هوشمند از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. البته که نسخه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی هوشمند نیز در بازار وجود دارد، اما قیمت آن در بازه مدنظر ما قرار نمی‌گیرید.

در بخش دوربین، شیائومی ۱۱ تی پرو در قاب پشتی خود سه دوربین دارد. دوربین اصلی با کیفیت ۱۰۸ مگاپیکسل، دوربین اولترا واید با کیفیت ۸ مگاپیکسل و دوربین ماکرو با کیفیت ۵ مگاپیکسل. همچنین دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز ۱۶ مگاپیکسلی است. دوربین شیائومی ۱۱ تی پرو در مجموع کیفیت خوبی دارد و شما می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های با کیفیتی به ثبت برسانید. البته اگر مهم‌ترین فاکتور شما برای خرید گوشی هوشمند، دوربین آن است خرید این گوشی هوشمند را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم.

در بخش باتری نیز شیائومی ۱۱ تی پرو عملکرد فوق العاده‌ای دارد و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند. اما نکته شگفت انگیز این است که شیائومی ۱۱ تی پرو از فست شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید کمتر از ۲۰ دقیقه گوشی خود را فول شارژ کنید.

شیائومی ۱۱ تی پرو در بخش اسپیکر نیز بسیار خوب است و از اسپیکر‌های استریویی استفاده می‌کند که توسط شرکت معتبر هارمن کاردن توسعه داده شده است.

شما می‌توانید شیائومی ۱۱ تی پرو را در بازار‌های داخلی با هزینه‌ای در حدود ۵۰۰/۱۸ میلیون تومان خریداری کنید.

سامسونگ گلکسی A۷۳

بهترین دوربین گوشی تا ۲۰ میلیون

اگر از طرفداران برند سامسونگ هستید، در این بازه قیمتی می‌توانید گوشی گلکسی A۷۳ را انتخاب کنید.

گلکسی A۷۳ یکی از بهترین میان رده‌های شرکت سامسونگ به شمار می‌آید و در مجموع امکانات خوبی به شما ارائه می‌دهد. از نظر طراحی،

سامسونگ در ساخت گلکسی A۷۳ از بدنه پلاستیکی استفاده کرده است که در مقایسه با رقیب چینی خود (شیائومی ۱۱ تی پرو) که از متریال بهتری در ساخت آن استفاده شده است، نکته منفی است. اما در مجموع طراحی و ارگونومی گلکسی A۷۳ امتیاز قابل قبولی دارد. نکته مثبت گلکسی A۷۳ در مقایسه با محصولات برند شیائومی داشتن گواهی IP۶۷ است.

شرکت سامسونگ در بخش صفحه نمایش از یک پنل ۶۷/۶ اینچی سوپر امولد با تراکم پیکسلی ۳۹۳ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار است. نمایشگر گلکسی A۷۳ کیفیت فوق العاده‌ای دارد و از نقاط قوت این گوشی هوشمند است.

در بخش پردازنده انتظار داشتیم سامسونگ عملکرد بهتری داشته باشد. این شرکت کره‌ای در بخش سخت افزار گلکسی A۷۳ از تراشه شش نانومتری اسنپدراگون G۷۷۸ استفاده کرده است. این تراشه قدرت خوبی دارد، اما توقع نداشته باشید بتوانید بازی‌های سنگین را در نهایت گرافیک خود بدون لگ و باگ انجام دهید. همچنین گلکسی A۷۳ از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

در بخش دوربین، گلکسی A۷۳ از دوربین اصلی با کیفیت ۱۰۸ مگاپیکسل، دوربین اولترا واید با کیفیت ۱۲ مگاپیکسل، دوربین ماکرو و عمق میدان با کیفیت ۵ مگاپیکسل و دوربین سلفی با کیفیت ۳۲ مگاپیکسل تشکیل شده است. دوربین این گوشی هوشمند کیفیت فوق العاده‌ای دارد و یکی از نقاط قوت گلکسی A۷۳ به شمار می‌آید.

گلکسی A۷۳ از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری استفاده و از فست شارژ ۲۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند با اندروید ۱۲ و رابط کاربری one UI ۴ به بازار عرضه شده است و مطابق با گفته شرکت سازنده تا ۴ سال آپدیت دریافت خواهد کرد.

شما می‌توانید گلکسی A۷۳ را در بازار‌های داخلی با هزینه‌ای در حدود ۱۹ میلیون تومان تهیه کنید.

آنر ۷۰

بهترین دوربین گوشی تا ۲۰ میلیون

یکی دیگر از انتخاب‌های جذابی که با بودجه ۲۰ میلیون تومانی می‌توانید داشته باشید، گوشی آنر ۷۰ است. این گوشی طراحی فوق العاده زیبایی دارد و از نظر طراحی به راحتی می‌تواند با گوشی‌های پرچمدار رقابت کند.

در بخش صفحه نمایش آنر ۷۰ از یک پنل ۶۷/۶ اینچی از نوع OLED و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار است. صفحه نمایشی که تا حدود ۹۱ درصد از نمای روبرویی را به خود اختصاص داده است و حاشیه بسیار کمی دارد.

قدرت سخت افزار آنر ۷۰ در مجموع خوب است، اما رقبای این گوشی از سخت افزار بهتری برخوردار هستند. آنر ۷۰ از تراشه اسنپدراگون جی ۷۷۸ پلاس استفاده می‌کند و پردزانده قدرتمندی است. همچین آنر ۷۰، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

در بخش دوربین، آنر ۷۰ از دوربین اصلی ۵۴ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین عمق میدان ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

آنر ۷۰ از یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند و از فست شارژ ۶۶ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

شما می‌توانید آنر ۷۰ را در بازار‌های داخلی با قیمتی در حدود ۱۹ میلیون تومان خریداری کنید.

آیفون SE ۲۰۲۰

بهترین دوربین گوشی تا ۲۰ میلیون

اگر از عاشقان برند اپل هستید، می‌توانید گوشی ایفون SE ۲۰۲۰ را خریداری کنید. دقت کنید که این گوشی از نظر ما ارزش خرید خوبی ندارد و تنها اگر اصرار دارید گوشی ایفون در دست داشته باشید، ما این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. لازم به ذکر است که گوشی نو این محصول در بازار وجود ندارد و شما می‌توانید نسخه استوک در حد نو را در این بازه قیمتی تهیه کنید.

ایفون SE ۲۰۲۰ از یک صفحه نمایش ۷/۴ اینچی از نوع retina ips lcd برخوردار است و قطعا در مقایسه با رقبای خود در این بازه قیمتی هیچ حرف خاصی بر گفتن ندارد. حاشیه نمایشگر زیاد است و تنها در حدود ۶۵ درصد از نمای روبرویی را به خود اختصاص داده است.

در بخش پردازنده، ایفون SE ۲۰۲۰ از تراشه ۱۳A خود اپل استفاده می‌کند که پردازنده به روزی نیست، اما هم چنان قدرت قابل قبولی دارد و با مشکلی مواجه نخواهید شد. همچنین این گوشی هوشمند ۳ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

در بخش دوربین نیز، ایفون SE ۲۰۲۰ در قاب پشتی تنها یک دوربین با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دارد و خبری از دوربین‌های اولترا واید و ماکرو نیست. دوربین سلفی نیز ۷ مگاپیکسلی است. ایفون SE ۲۰۲۰ از باتری ۱۸۲۱ میلی آمپری استفاده می‌کند و فست شارژ ۱۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

گلکسی S۲۰ FE

بهترین دوربین گوشی تا ۲۰ میلیون

گلکسی S۲۰FE اولین نسل از گوشی‌های قاتل پرچمدار سامسونگ است که ارزش خرید بالایی دارد. این گوشی از قاب پلاستیکی و فریم آلومینیومی تشکیل شده است و گواهی IP۶۸ دارد. از نظر طراحی گلکسی S۲۰FE گوشی بسیار زیبایی است.

گلکسی S۲۰FE از یک نمایشگر ۵/۶ اینچی از نوع سوپر آمولد با تراکم پیکسلی ۴۰۷ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار است. صفحه نمایش کیفیت خوبی دارد و شما می‌توانید از دیدن محتوا لذت ببرید.

گلکسی S۲۰FE از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ به عنوان قلب تپنده خود استفاده می‌کند. پردازنده‌ای که عملکرد بسیار خوبی دارد و قطعا شما می‌توانید بدون مشکل کار‌های خود را انجام دهید و با آن بازی‌های سنگین را در نهایت حالت گرافیکی انجام دهید. همچنین این گوشی هوشمند از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم برخوردار است.

در بخش دوربین، گلکسی S۲۰FE از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با قابلیت اپتیکال زوم ۳ برابر و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین‌های گلکسی S۲۰FE در مجموع کیفیت بسیار بالایی دارند و شما می‌توانید تصاویر و فیلم‌های با کیفیتی را به ثبت برسانید.

گلکسی S۲۰FE از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر استفاده می‌کند و از فست شارژ ۲۵ واتی و شارژ بی سیم ۱۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

اسپیکر‌های گلکسی S۲۰FE کیفیت فوق العاده‌ای دارند و توسط AKG توسعه داده شده اند.

شما می‌توانید گلکسی S۲۰FE را در بازار‌های داخلی با هزینه‌ای در حدود ۲۰ میلیون تومان خریداری کنید.

شیائومی ۱۲ لایت

بهترین دوربین گوشی تا ۲۰ میلیون

شیائومی ۱۲ لایت یکی از گوشی‌های خوش دست بازار در بازه قیمتی ۲۰ میلیون تومان است. این گوشی ۱۷۳ گرم وزن و ۳/۷ میلی متر ضخامت دارد. قاب پشتی از جنس شیشه و فریم کناری از جنس پلاستیک است. شیائومی ۱۲ لایت طراحی بسیار زیبایی دارد.

شیائومی ۱۲ لایت از یک نمایشگر ۵۵/۶ اینچی آمولد با تراکم پیکسلی ۴۰۲ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی تشکیل شده است. همچنین حاشیه‌های نمایشگر این گوشی بسیار کم است. در بخش نمایشگر شیائومی ۱۲ لایت عملکرد بسیار خوبی دارد و نمی‌توان ایرادی از آن گرفت.

در قسمت پردزانده، شیائومی ۱۲ لایت از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸ استفاده می‌کند. همان تراشه‌ای که در گلکسی A۷۳ استفاده شده بود. همچنین این گوشی هوشمند از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

در بخش دوربین، شیائومی ۱۲ لایت از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

شیائومی ۱۲ لایت یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری دارد و از فست شارژ ۶۷ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

شیائومی ۱۲ لایت در بازار‌های داخلی هزینه‌ای در حدود ۵۰۰/۱۷ میلیون تومان دارد.

جمع بندی

اگر قصد دارید گوشی هوشمند در بازه ۲۰ میلیون تومان را تهیه کنید، می‌توانید گوشی‌های فوق العاده‌ای از برند‌های سامسونگ، شیائومی و آنر خریداری کنید. بهترین گزینه‌های موجود در بازار‌های داخل کشور را در مقاله فوق معرفی کردیم. امیدواریم مطالعه این مقاله در انتخاب گوشی مدنظرتان مفید واقع شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان