تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲

بیت کوین به نقطه بازگشت ناپذیر رسیده است!

علاقه مجدد به بیت‌کوین (بی‌تی‌سی) باعث شده است که قیمت این ارز دیجیتال در دو هفته گذشته نزدیک به ۱۰ هزار دلار افزایش یابد و به بالاترین سطح خود در بیش از ۱۸ ماه گذشته برسد.

بیت کوین به نقطه بازگشت ناپذیر رسیده است!

رویداد۲۴ روز پنجشنبه، بیت‌کوین نخستین بار از ماه مه ۲۰۲۲ به بیش از ۳۵ هزار دلار رسید و ارزش کل بازار آن را به بالای ۷۰۰ میلیارد دلار رساند. این سود‌ها به دلیل علاقه مجدد نهادی و نیز امید به این است که رویداد «نصف‌شدن» آتی، رکوردشکنی افزایشی دیگری را درپی داشته باشد.

در این رویداد که قرار است در آوریل ۲۰۲۴ برگزار شود، و بخشی از یک اقدام ضدتورمی است که سازنده آن با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو در زیرساخت بلاک‌چین آن را [با کدنویسی سخت]تعبیه کرده، تولید بیت‌کوین کاهش می‌یابد.


بیشتر بخوانید: پیش‌بینی مهم برای متقاضیان رمزارز


پلن‌بی، تحلیل‌گر معروف هلندی که پیش‌تر مدل‌های پیش‌بینی قیمتش، الگو‌های مربوط به چرخه‌های نصف شدن ارز دیجیتال را برآورد کرده بود، گفت: «بیت‌کوین به نقطه‌ای بی‌بازگشت رسیده و بازار صعودی اجتناب‌ناپذیر است.»‌

«فقط این سوال‌ها می‌ماند که: فومو [ترس از دست دادن فرصت]چه زمانی شروع می‌شود، این بازار صعودی تا کجا بالا می‌رود، و چقدر دوام می‌آورد؟»

مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، شرکت نرم‌افزاری که سرمایه‌گذاری بیت‌کوین را به یکی از راهکار‌های اصلی خود در سال‌های اخیر بدل کرده، جزو آن‌هایی است که روی روند بازار صعودی شرط بسته است.

این شرکت آمریکایی در ماه اکتبر، ۱۵۵ بیت‌کوین دیگر را با قیمت میانگین ۲۹ هزار و ۵۸۶ دلار خریداری کرد و مجموع دارایی‌های خود را به ۱۵۸ هزار و ۴۰۰ بیت‌کوین رساند.

مایکل سیلور، از بنیانگذاران مایکرواستراتژی، روز چهارشنبه، طی یک فراخوان عایدی گفت که «ابتکار مثبت نظارتی» و وضوح روزافزون، «برای سرمایه‌گذاران نهادی آسایش بیشتری» برای خرید بیت‌کوین ایجاد می‌کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت بیت کوین
نظرات شما
پیشخوان