تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

بهاره افشاری کیست؟

بهاره افشاری، بازیگر و هنرمند ایرانی است که با بازی در سریال او یک فرشته بود، به شهرت رسید. وی پس از آن با استعداد و هنر خود توانسته است جایگاه خود را در سینمای ایران حفظ کند، در ادامه مقاله با همراه باشید تا با بیوگرافی بهاره افشاری بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی بهاره افشاری

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: بهاره افشاری در تاریخ ۱۴ تیر ۱۳۶۳ در شاهرود سمنان به دنیا آمد. او یک بازیگر و کارگردان است. بهاره افشاری در رشته نقاشی لیسانس و در بازیگری دیپلمه فارغ التحصیل شده است. او ابتدا در حوزه مونتاژ کار خود را آغاز کرد و در عرصه بازیگری برجسته شد. در حال حاضر نیز تجربه کارگردانی نیز در کارنامه او وجود دارد.

خانواده بهاره افشاری

بهاره افشاری کیست؟

«من در یک خانواده بسیار مذهبی شاهرودی بزرگ شدم، بیشتر خاطرات و دوره بچگی ام در محرم‌ها و تکیه بوده، ولی هیچ وقت هیچ کجا نگفتم.

تمام این سال‌ها آدم معتقدی بزرگ شدم نه مذهبی یا هر چیز دیگری که اسمش هست، بیشتر معتقد بزرگ شدم و به اسلام واقعی اعتقاد دارم».

پدر بهاره افشاری یک تولیدکننده لباس بود و از کودکی علاقه زیادی به مدل لباس و ترکیب رنگ‌ها داشت. اما در مدرسه، به علت علاقه اش به تئاتر، دیپلم خود را در رشته تئاتر از مدرسه سوره دریافت کرد.

بهاره افشاری یک برادر به نام بابک افشاری دارد. بابک افشاری با دختر سعید سهیلی به نام صبا سهیلی ازدواج کرده است. بهاره افشاری اظهار داشته است که در مراسم عروسی برادرش، برای احترام به دیگران و جلوگیری از آزار روحی آن‌ها، فقط یک ساعت نشسته است. 

مزون لباس بهاره افشاری

بهاره افشاری کیست؟

بعد از دریافت دیپلم، بهاره افشاری یک معلم اختصاصی را به عنوان راهنمای خود در صنعت مد و لباس انتخاب کرد و به فعالیت در این حوزه پرداخت. او به سرعت با افتتاح یک مزون لباس وارد حرفه طراحی لباس شد. در سال ۱۳۸۳، وقتی ۲۰ ساله بود، او توسط مجله "چلچراغ" به عنوان جوان‌ترین طراح لباس ایران معرفی شد. 

بهاره افشاری در حال حاضر با برادرش، بابک افشاری، یک شرکت طراحی را اداره می‌کند. این شرکت فعال در زمینه‌های مختلف از لباس تا معماری و طراحی صنعتی است. همچنین، صبا سهیلی، نیز عضو هیئت مدیره این شرکت است.

ورود بهاره افشاری به بازیگری

بهاره افشاری کیست؟

با رفت و آمد هنرمندان به مزون لباس بهاره افشاری، علاقه او به عرصه بازیگری نیز برانگیخته شد. او بعداً تصمیم گرفت در زمینه بازیگری فعالیت کند.

بهاره افشاری در سال ۱۳۸۱، در سن ۱۸ سالگی، نقش کوتاهی را در یک سریال تلویزیونی بازی کرد. اما او می‌گوید که این تجربه بسیار ناخوشایند بود و او حاضر نیست نام آن در کارنامه هنری خود قید کند. 

شهرت بهاره افشاری با سریال او یک فرشته بود

بهاره افشاری کیست؟

با سریال "روزگار غریب" در سال ۱۳۸۳، بهاره افشاری تجربه حرفه‌ای اولیه خود را به دست آورد. اما یک سال بعد، با بازی در سریال "او یک فرشته بود" در نقش شیطان، شهرتی بیشتر به دست آورد.

در سال ۱۳۸۹، بهاره افشاری در سریال "فاصله ها" به همراه چهره‌هایی مانند شاهرخ استخری و دانیال حکیمی، به خوبی درخشید. 

ممنوع التصویری بهاره افشاری

بهاره افشاری به دلیل عدم تمایل به بازی در فیلم سیاسی "پایان نامه" در سال ۱۳۸۹، تقاضای کناره‌گیری از فیلم را داشت. اما تهیه‌کننده فیلم از او خسارت ۸۰ میلیون تومانی خواست.

با اجبار، بهاره افشاری در نهایت در این فیلم بازی کرد. اما بعد از پایان فیلم، توسط روح‌الله شمقدری، تهیه‌کننده فیلم، و برادرش جواد شمقدری، به مدت ۳ سال در صنعت سینما ممنوع الکار شد.

رابطه بهاره افشاری و سردار آزمون 

بهاره افشاری کیست؟

پستی که بهاره افشاری و سردار آزمون در اینستاگرامش منتشر نمود باعث جنجال‌های بسیاری شد، او در عکسی که از بهاره افشاری و سردار آزمون به اشتراک گذاشت خطاب به بهاره افشاری نوشت: داداشیت فدات بشه! و سپس واکنش سعید عزت اللهی به این پست دعوا را بین ملی پوشان لژیونر ایران بیشتر کرد. روابط بهاره افشاری و سردار آزمون باعث حواشی بسیاری شد.

بهاره افشاری کیست؟

ازدواج بهاره افشاری

بهاره افشاری کیست؟

مدتی شایعه شد او در شرف ازدواج با بنیامین بهادری است، اکا مدتی بعد با ازدواج بنیامین و شایلی محمودی این خبر به فراموشی سپرده شد 

کارگردانی بهاره افشاری

بهاره افشاری کیست؟

در سال ۱۳۹۷، بهاره افشاری به عنوان کارگردان، فیلم "سریک" را ساخت. موضوع این فیلم درباره اسب مسابقه‌ای به نام سردار آزمون است که در طول فیلم درگیر ماجرای دوپینگ می‌شود.

ابتلای بهاره افشاری به سرطان

به تازگی و در فضای مجازی ویدیویی از نشست‌های تد منتشرر شده که بهاره افشاری در آن درباره بیماری‌اش صحبت می‌کند که متوجه شده به سرطان مبتلا شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان