تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۲۲ آبان ۱۴۰۲

حمله موشکی حزب‌الله به مواضع ارتش اسرائیل

حزب الله لبنان اعلام کرد: نیرو‌های پیاده رژیم اسراییل در منطقه «حدب یارون» را در شمال فلسطین اشغالی نیز هدف قرار دادیم و آن‌ها را زخمی کردیم.

حمله موشکی حزب‌الله به مواضع ارتش اسرائیل

رویداد۲۴ به نقل از الجزیره، حزب الله لبنان اعلام کرد: پادگان اسراییلی رامیم را هدف موشکی قرار دادیم و نیرو‌های اسراییلی را زخمی کردیم.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: نیرو‌های پیاده رژیم اسراییل در منطقه «حدب یارون» را در شمال فلسطین اشغالی نیز هدف قرار دادیم و آن‌ها را زخمی کردیم.

حزب‌الله لبنان طی روز‌های اخیر و در پی جنایات هولناک اسراییل در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس اسراییلی‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

ارتش اسراییل نیز طی روز‌های گذشته مناطق مرزی لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

تاکنون ده‌ها هزار اسراییلی از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های مرزی لبنان خارج شده‌اند.

نیروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، با کمک آمریکا و اکثر کشور‌های غربی اقدام به بمباران مراکز درمانی و منازل مسکونی غزه کرده است که تاکنون در اثر این اقدام جنایتکارانه نزدیک به ۱۱ هزار فلسطینی به شهادت رسیده است.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی و پس از چند روز ورود زمینی اسراییلی‌ها با تانک‌های پیشرفته به غزه، عملا این منطقه به گورستان تانک‌ها و نظامیان اسراییلی تبدیل شده و رزمندگان مقاومت بیش از یکصد تانک، نفربر و خودروی زرهی پیشرفته اسراییلی‌ها را هدف قرار داده اند و خسارت‌های سنگینی به رژیم اشغالگر قدس وارد نموده اند.

منبع: تابناک
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان