تاریخ انتشار: ۲۰:۵۵ - ۲۰ آبان ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

تانک‌های اسرائیل به ۲۰ متری بیمارستان القدس رسیدند

هلال احمر فلسطین شامگاه روز شنبه در پی افزایش درگیری‌ها در اطراف مراکز درمانی غزه اعلام کرد که تانک‌های اسرائیلی تنها ۲۰ متر با بیمارستان القدس فاصله دارند.

تانک‌های اسرائیل

رویداد۲۴ به گزارش یورونیوز؛ هلال احمر فلسطین شامگاه روز شنبه در پی افزایش درگیری‌ها در اطراف مراکز درمانی غزه اعلام کرد که تانک‌های اسرائیلی تنها ۲۰ متر با بیمارستان القدس فاصله دارند.

این گزارش، از «تیراندازی‌های مستقیم به سوی بیمارستان و نیز رعب و وحشت حاکم میان آوارگان» در این مرکز درمانی و مناطق اطراف آن حکایت دارد.


بیشتر بخوانید: سیدحسن نصرالله: آمریکا از سر ناتوانی ایران را تهدید می‌کند/ حمایت معنوی و سیاسی و مالی جمهوری اسلامی ایران مخفی نیست


از سوی دیگر، پزشکان بدون مرز گزارش‌های منتشر شده مبنی بر درگیری در اطراف بیمارستان الشفا را تایید کرده و یادآور شده است که شماری از افراد هنگام خروج از این مرکز درمانی هدف اصابت گلوله قرار گرفته‌اند.

این نهاد غیردولتی با انتشار مطلبی در ایکس تاکید کرد: «کارکنان ما شاهد تیراندازی به سوی افرادی هستند که تلاش می‌کنند از بیمارستان الشفا فرار کنند.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اسرائیل ، نوار غزه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
0
0
یک کم عجیبه همچی مقاومتی داخل یک بیمارستان
خدایی ناکرده، زبونم لال زبونم لال زبونم لال زبونم لال زبونم لال زبونم لال نکنه حماس از بیمارستان به عنوان سپر انسانی استفاده میکنه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان