تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۲۲ آبان ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد:

احسان کرمی کیست؟

احسان کرمی مجری، بازیگر، صداپیشه و خواننده ایرانی بود. وی که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ در رادیو آغاز کرد، مدرک کاردانی تشریفات دارد و دوره‌های فیلمسازی نیز گذرانده است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با بیوگرافی احسان کرمی بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی احسان کرمی

رویداد۲۴ احسان کرمی، متولد ۲۰ تیر ۱۳۵۹ در تهران، مجری و بازیگر بود. وی دارای فوق دیپلم در رشته هتلداری و تشریفات است و اولین تجربه حرفه‌ای خود را به عنوان تور لیدر داشت. سپس به بازیگری و خوانندگی روی آورد و در این زمینه‌ها تجربه‌های مختلفی داشته است. 

خانواده احسان کرمی

احسان کرمی کیست؟

احسان کرمی، در محله قیطریه تهران به عنوان فرزند اول خانواده به دنیا آمد. پدر او در حال حاضر شغل آزادی دارد و مادرش مشغول به فعالیت در خانه است. احسان دارای دو برادر به نام‌های "آرین" و "کامیار" است.

وی درباره دوران کودکی خود و قرات قرآن می‌گوید: «در دوران ابتدایی تلاوت قرآن را با تشویق مرحوم پدربزرگم آغاز کردم و همواره در مسابقات استانی و منطقه‌ای شرکت می‌کردم و مقام‌هایی هم بدست آوردم».

شروع فعالیت احسان کرمی از رادیو

احسان کرمی کیست؟

در سال ۱۳۸۶، وقتی احسان کرمی ۲۷ ساله بود، به طور اتفاقی در یک دیدار دوستانه با صادق عبداللهی (نویسنده) آشنا شد و از طریق وی به رادیو تهران معرفی شد. پس از این آشنایی، احسان با قبولی در تست استاد پریچهر بهروان، فعالیت حرفه‌ای خود را در رادیو تهران آغاز کرد.

احسان کرمی در تئاتر

احسان کرمی کیست؟

در سال ۱۳۸۷، به پیشنهاد میثم عبدی سردبیر یکی از برنامه‌های رادیویی، احسان کرمی به بازی در تئاتر تشویق شد. او در نمایش کمدی "استشمامات" به بازی پرداخت و توانست با عملکرد خوب خود رضایت را به دست آورد.

علاقه احسان به فعالیت هنری و نمایشی در این مرحله شکل گرفت و با تصمیم قاطع، دوره‌های بدن و بیان را نزد میکائیل شهرستانی، استاد مشهور، طی کرد. 

اولین اجرا احسان کرمی در تلویزیون

احسان کرمی کیست؟

در اواخر سال ۱۳۸۷ و در سن ۲۹ سالگی، احسان کرمی به دعوت منصور ضابطیان و محمد صوفی به تلویزیون رفت و برای اولین بار به عنوان مجری برنامه "نقره" در صحنه دوربین ظاهر شد.

سپس، او در انجمن سینمای جوان دوره‌ای در زمینه فیلمسازی را گذراند.

بعد از برنامه "نقره"، احسان کرمی برای شبکه چهار برنامه "طلوع" را پیش کشید و سپس با برنامه "زنده رود" در مرکز اصفهان و برنامه "خوشا شیراز" شهرتش به اوج رسید.

تجربه صداپیشگی احسان کرمی

احسان کرمی کیست؟

احسان کرمی با مهارت بالا در تقلید صدا و صداپیشکی برجسته است. در سال ۱۳۹۲، وی با عروسک "ببخشید عزیزم" در مجموعه تلویزیونی "کلاه قرمزی" حضور داشت. این شخصیت با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم مواجه شد و توانست بسیار محبوب شود.

همچنین، در سال ۱۳۹۶، احسان کرمی به عنوان راوی مجموعه عروسکی "شکرستان" فعالیت کرد. قبل از او، مرتضی احمدی نیز در این نقش به اجرا پرداخته بود.

همسر احسان کرمی

احسان کرمی کیست؟

احسان کرمی در سال ۱۳۷۸، در سن ۱۹ سالگی با همسرش آشنا شد و ازدواج کرد. ثمره این زندگی زناشویی در سال ۱۳۹۳ یک پسر به نام "نیکمهر" بود.

احسان کرمی درخصوص آشنایی خود با همسرش می‌گوید: «من در این سال‌ها حدودا ۴۰ شغل عوض کردم که یکی از آن‌ها تور لیدری بود، در یک از سفر‌های یک روز به اصفهان با همسرم آشنا شدم و در نهایت با هم ازدواج کردیم».

ممنوع التصویری احسان کرمی

احسان کرمی کیست؟

احسان کرمی رو ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ گفت: «بله من ممنوع التصویر شده ام و برای اولین بار خودم با حراست صدا و سیما تماس گرفتم تا صحت و سقم این مسئله را پیگیر شوم که به من اطلاع دادند در تلویزیون ممنوع التصویر هستم.

به من گفتند که نامه‌ای از بالا که البته نمی‌دانم این «بالا» دقیقا کجاست زده اند که در آن ذکر شده من ممنوع التصویر هستم و اجازه فعالیت در تلویزیون را ندارم.

البته این ممنوع التصویری ربطی به فعالیت‌های من در تئاتر و سینما ندارد و برای چهارمین یا پنجمین بار است رخ می‌دهد و هیچگاه نیز دلیلش را پیگیری نکردم».

حضور احسان کرمی در شبکه من و تو

بعد از اعتراضات ۱۴۰۲، احسان کرمی که برای اجرای نمایش "پازل" در آمریکا حضور داشت، تصمیم گرفت قید بازگشت به ایران را بزند. با این حال، او در سال ۱۳۹۷ به خاطر تحصیل همسرش در آمریکا بین ایران و این کشور در رفت و آمد بود. اما در مهر ماه سال ۱۴۰۱، با حضور در برنامه تلویزیونی "من و تو"، تصمیم به مهاجرت دائمی به آمریکا گرفت.

احسان کرمی در عروسی ساسی مانکن

احسان کرمی کیست؟

پس از وقوع حادثه قطار مشهد – یزد احسان کرمی در صفحه اینستاگرام خود یک استوری گذاشت و این حادثه را تسیلت گفت، اما طولی نکشید که فیلمی از رقص او در عروسی ساسی مانکن منتشر شد که حواشی بسیاری را برای این مجری ساخت.

احسان کرمی در یک لایو اینستاگرامی اعلام کرد که حضورش در عروسی ساسی مانکن مسئله‌ای شخصی بوده و درباره این موضوع به کسی پاسخی نمی‌دهد.

کرمی درباره حواشی حضورش در مراسم عروسی ساسی مانکن در یک لایو اینستاگرامی گفت: "آن زمان که ما به عروسی رفتیم، این مسئله بسیار شخصی بود و توضیحی بابت این موضوع به کسی ندادم. "

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
21
|
Sweden
|
۰۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
3
2
ای بدبخت اویزون. تا خواستی بری منوتو تعطیل شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
4
3
الان احسان کرمی یک کثافته وطن فروشه شما هم بهتره با مطرح کردنش اونو تطهیر نکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
1
0
از اولشم زباله بازیافتی بوده چرا صدا وسیما این اشغال هارو راه میده؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان