تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

بهار قاسمی کیست؟

بهار قاسمی یکی از بازیگرانی است که در کار‌های مدلینگ و گویندگی نیز فعالیت دارد. در این مقاله قصد داریم تا به بیوگرافی بهار قاسمی، زندگی شخصی، کارنامه هنری و حواشی این بازیگر بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

بیوگرافی بهار قاسمی

رویداد۲۴ در حال حاضر در صنعت سینما و تلویزیون ایران، شاهد ورود بازیگران جوانی به نقش‌های جدید هستیم. بهار قاسمی نیز در فیلم‌هایی مانند "هیچ کجا، هیچ کس"، "صحنه جرم"، "ورود ممنوع! " و "زهر عسل" به عنوان بازیگر حضور یافته است. او که یک بازیگر دهه هفتادی سینمای ایران است، در حال حاضر برای برنامه تلویزیونی "رئالیتی شوی ارتش" و " پدرخوانده" به کارگردانی سعید ابوطالب، به عنوان یکی از شرکت کنندگان در شبکه نمایش خانگی حضور دارد.

زندگی خصوصی بهار قاسمی

بهار قاسمی کیست؟

بهار قاسمی، متولد ۱۳۷۰ در تهران است و در حال حاضر در حدود ۳۲ سال سن دارد. اطلاعات دقیق و معتبر درباره تاریخ تولد او در سایت‌ها موجود نیست و در صفحه شخصی اینستاگرام او هم به این موضوع اشاره‌ای نشده است. او در یک خانواده بزرگ کم جمعیت بزرگ شده است و اطلاعات دقیقی درباره اعضای خانواده او در دسترس نیست.

بهار قاسمی در مورد زندگی مشترک خود هیچگونه عکس یا مطلبی منتشر نکرده است، اما باید اذعان کنیم که او متاهل است.

اولین تجربه بازیگری بهار قاسمی

بهار قاسمی از دوران کودکی علاقه‌مند به بازیگری بوده و بعد‌ها در کلاس‌های امیر دژکام دوره تخصصی بازیگری را گذراند. ورود او به دنیای بازیگری با نمایش نیلوفر و نفت به کارگردانی استادش، امیر دژاکام، در سال ۱۳۹۶ آغاز شد. او سپس در نمایش‌هایی نظیر صعود مقاومت‌پذیر آرتور و اویی، هامان کشان و همچنین در آثار سینمایی مانند آلرژی، مطرب و ... به ایفای نقش پرداخت.

تئاتر‌های بهار قاسمی

بهار قاسمی کیست؟

اولین حضور بهار قاسمی در عرصه تئاتر با نمایشی به عنوان "نیلوفر و نفت" در ماه مرداد سال ۱۳۹۶ با کارگردانی امیر دژکام برمی‌گردد. او در این نمایش همراه با عباس جمشیدی، مهرنوش دارا، فریبا امینیان و سمیه صباغی نقش آفرینی کرد. سپس در همان سال در نمایشی به نام "صعود مقاومت‌پذیر آرتور و اویی" نیز با کارگردانی امیر دژکام حضور داشت.

بهار قاسمی کیست؟

فیلم‌های بهار قاسمی

بهار قاسمی کیست؟

در حوزه سینما نیز بهار قاسمی تجربه‌های بازیگری داشته است. یکی از آثار مهم او می‌تواند فیلم "طلاخون" با کارگردانی ابراهیم شیبانی و محصول سال ۱۳۹۷ باشد. در این فیلم، بهار قاسمی به همراه بازیگرانی نظیر شهاب حسینی، حسام منظور، ترنم کرمانیان، محمد زارعی و زری خوشکام (مادر لیلا حاتمی) حضور داشتند. نقش ناهید را بهار قاسمی در این فیلم بازی کرده است و این نقش بسیار بر جای مانده و شهرت او را بیشتر کرد.

بهار قاسمی طی یک مصاحبه درباره تجربه هم‌بازی شدن با شهاب حسینی چنین اذعان کرد: به هرحال هرکس دوست دارد در بازیگری با افراد حرفه‌ای هم‌بازی شود. من مصاحبه‌های زیادی هم خواندم که بازیگران پرشماری گفته بودند که دوست دارند با شهاب حسینی در کاری همبازی شوند.

همان‌طور که گفتم هم‌بازی شدن با خیلی از بازیگران را دوست داشتم، ولی حضور شهاب حسینی بیشتر چیزی شبیه به یک معجزه بود. او افتخار هنر ایران است و از لحاظ هنری، اخلاقی و شخصیتی همتا ندارد. معتقدم که شهاب حسینی به خاطر دلسوزی و محبت بیش از اندازه‌اش مورد بی‌مهری قرار گرفته است. شاید اگر مثل خیلی‌ها سکوت می‌کرد تا این اندازه مورد قضاوت قرار نمی‌گرفت. جدا از این، بازی کردن مقابل ایشان خیلی سخت و پر از استرس بود. چراکه ما بیشتر سکانس‌هایمان به‌صورت دونفره بود. این را با وجود ۵۰ شاهد می‌گویم که از زمان حضور آقای حسینی سر فیلم‌برداری تمامی سکانس‌ها از ابتدا تا آخر کار نهایتا با دو برداشت انجام می‌شد. ایشان خیلی برایم وقت گذاشتند و بسیار انرژی و انگیزه به من دادند.

بهار قاسمی کیست؟

سریال‌های بهار قاسمی

در حوزه شبکه نمایش خانگی نیز بهار قاسمی به عنوان بازیگر فعالیت دارد. یکی از آثار برجسته او در این زمینه می‌تواند مجموعه تلویزیونی "خون سرد" با کارگردانی امیرحسین ترابی باشد. در این سریال، بهار قاسمی نقش مهرنوش، همسر دکتر کسری کیا (با بازی امیر آقایی) را ایفا کرده است. این سریال که بازیگرانی نظیر امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی، نیما شعبان‌نژاد و فرخ نعمتی نیز در آن حضور داشتند، در میان مخاطبان تلویزیونی مورد توجه قرار گرفت.

بهار قاسمی همچنین در رئالیتی شو‌های پدرخوانده و ارتش سری به عنوان یه بازیکن مطرح حضور دارد.

بهار قاسمی کیست؟

شایعات و حواشی بهار قاسمی

بهار قاسمی کیست؟

بعد از پخش رئالیتی شوی ارتش سری برخی از مخاطبان به دنبال نسبت این بازیگر با ارسلان قاسمی هستند، ولی شایان ذکر است که این تنها یک تشابه فامیلی بوده و آن‌ها هیچ نسبتی با هم ندارند.

در ادامه آلبوم تصاویر بهار قاسمی را مشاهده کنید

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای ایران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان