تاریخ انتشار: ۱۹:۰۱ - ۱۶ آبان ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

امیر مقاره کیست؟

امیر مقاره یکی از دو خواننده جوان گروه ماکان بند است که طرفداران بسیاری دارد. گروه ماکان بند با همکاری امیر مقاره و رهام هادیان و با حمایت موسسه آوازی نو در سال ۱۳۹۶ تشکیل شد و در مدت کوتاهی موفق به کسب شهرت فراوان شد.

بیوگرافی امیر مقاره

رویداد۲۴ امیر مقاره در تاریخ ۳ دی ۱۳۷۴ در تهران متولد شد. او از دوران نوجوانی به سرودن شعر، نوازندگی و خوانندگی علاقه‌مند شد. فعالیت حرفه‌ای امیر مقاره در زمینه موسیقی از سال ۱۳۹۳ آغاز شد. او تا مقطع دیپلم در تحصیلات خود پیشرفت کرده است.

خانواده امیر مقاره

امیر مقاره کیست؟

امیر مقاره در یک خانواده ۴ نفره بزرگ شده است. او، به عنوان خواننده گروه ماکان بند، تنها یک برادر به نام علی دارد. پدر امیر، فرهاد مقاره نام دارد و به عنوان تراشکار فعالیت می‌کند.

در ۹ سالگی، امیر به یک چتر از پدرش نیاز داشت. اما در آن زمان، پدرش به او گفت که نمی‌تواند هزینه آن را بپردازد. در پاسخ، امیر جلوی همکاران پدرش به او گفت: "تو پدر من نیستی". این عبارت بر اساس بیان احساسات ناراحتی و ناامیدی در آن لحظه بوده است.

چند سال بعد، پدر امیر به او گفت: "تو در کودکی به من افتخار نکردی، اما من الان به تو افتخار می‌کنم". 

مادر امیر مقاره، ملیحه قاضی نام دارد. امیر بیان می‌کند که مادرش به قدری مذهبی است که تا به حال آهنگ‌های پسرش را گوش نکرده و در کنسرت‌های او هم شرکت نکرده است. حتی اگر صدای امیر از تلویزیون پخش شود، تا زمان پایان آهنگ، صدای تلویزیون را خاموش می‌کند. 

همسر امیر مقاره

امیر مقاره کیست؟

امیر مقاره تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است. او در زندگی تنها به دنبال یک دختر است و این دختر آرزوی او است. امیر اعلام کرده است که فقط برای دختر خود زانو می‌زند و این دختر برای او بسیار مهم است. او قصد دارد در آینده نام دختر خود را عسل قرار دهد.

در حال حاضر، امیر مقاره هیچ همسری ندارد و تا زمانی که گروه ماکان بند را به موفقیت مالی برساند، قصد ازدواج ندارد. او به دنبال بهبود وضعیت مالی خود است. اگرچه درآمد او در حال حاضر بسیار زیاد است، اما همچنان تصمیم به ازدواج نگرفته است. اما زمانی که او ازدواج کند و دخترش به دنیا آید، قصد دارد نام او را عسل بگذارد.

شروع خوانندگی امیر مقاره

امیر مقاره کیست؟

امیر مقاره در آغاز، آثار خود را برای اولین بار از طریق سایت‌های ممنوع‌الکار مانند رادیو جوان منتشر کرد. این سایت‌ها به عنوان یک پلتفرم برای آشنایی با موسیقی نوجوانانه و جوانانه استفاده می‌شوند. با این حال، این امر به ممنوع‌الکاری او منجر نشد.

در سن ۲۰ سالگی، امیر مقاره با مدیر عامل موسسه آوازی نوآشنا شد و پس از آن به عنوان خواننده گروه ماکان بند انتخاب شد. در سال ۱۳۹۳، هنگامی که امیر ۱۹ ساله بود، آهنگ اول خود را خواند و با کمک دوستانش آن را منتشر کرد. او همچنین آهنگ خود را برای انتشار به سایت رادیو جوان ارسال کرد.

فعالیت امیر مقاره در صنعت مدلینگ

امیر مقاره کیست؟

امیر مقاره، علاوه بر خوانندگی، در حوزه مدلینگ نیز فعالیت می‌کند و با چند شرکت داخلی و خارجی همکاری دارد. او به عنوان یک خواننده پاپ ایرانی، همچنین در زمینه مدلینگ فعال است، همانند بسیاری از هنرمندان و چهره‌های معروف دیگر. او با برند‌های معروفی که با بسیاری از سلبریتی‌ها همکاری دارند، در زمینه تبلیغ محصولات و پوشاک به عنوان مدل و مانکن فعالیت می‌کند.

امیر مقاره، در زمانی که هنوز به عنوان یک خواننده شناخته نشده بود، به مدتی به عنوان فتومدل در جلوی دوربین عکاسی قرار گرفت و با چندین برند ایرانی همکاری داشت.

بازیگری امیر مقاره

امیر مقاره کیست؟

امیر مقاره، علاوه بر خوانندگی و مدلینگ، در حوزه بازیگری نیز فعالیت داشته است. وی در دوران کودکی خود در یک سریال نقش آفرینی کرد. سپس در سن ۲۶ سالگی، در سریالی با نام "جزیره" به کارگردانی سیروس مقدم در شبکه خانگی در سال ۱۴۰۰ پخش شد، به عنوان بازیگر حضور یافت. در این مجموعه تلویزیونی، امیر مقاره با هنگامه قاضیانی، میترا حجار، محمدرضا فروتن و حسام منظور همبازی بود.

فیلم لو رفته امیر مقاره با دوست دخترش

امیر مقاره کیست؟

در فضای مجازی یک فیلم قدیمی از امیر مقاره با یک دختر منتشر شده بود که شایعه رابطه عاشقانه او را بر زبان‌ها انداخت. اما بر اساس اطلاعاتی که به من داده شده، این فیلم مربوط به گذشته است و زمانی که امیر مقاره با دختری به نام شری امجدی (که یکی از چهره‌های پرطرفدار در فضای مجازی است) در یک ماشین شخصی بودند. این فیلم نخستین بار در اسفند ۱۳۹۶ (به طور تقریبی در اواخر سال ۲۰۱۷ و اوایل سال ۲۰۱۸) در فضای مجازی منتشر شد و پس از مدتی دوباره مطرح شد.

با این حال، طرفداران امیر مقاره هر بار که این فیلم منتشر می‌شود، تأکید می‌کنند که این دختر از امیر علاقه‌مند بوده و رابطه جدی بین آن‌ها وجود نداشته است. آن‌ها می‌گویند که رابطه آن‌ها کوتاه‌مدت بوده و سال‌هاست که جدا شده‌اند.

امیر مقاره در واکنش به این فیلم، اعلام کرده است که در زندگی فقط عاشق یک نفر است و آن فرد مادرش است.

ماشین فراری امیر مقاره

امیر مقاره کیست؟

امیر مقاره با ماشین گرانقیمت فراری در تورنتو کانادا دیده شد و فیلم او در فضای مجازی پخش شد که حاشیه‌های بسیاری را برای او در بر داشت. امیر مقاره در توضیح این فیلم در برنامه فرمول یک گفت: کاملا طبیعی است؛ شما به کیش هم می‌روید در آنجا ماشین گذاشته شده که مردم اجاره کنند. در سفری که داشتیم یکی از هموطنان پسر در خارج از کشور ین ماشین گرانقیمت را داشت که ما گفتیم برای ضبط یکی از موزیک ویدئو‌های ماکان باند از آن استفاده کنیم. ظاهرا فردی هم در زمان ضبط این موزیک ویدئو داشت فیلم ما را سوار بر آن ماشین می‌گرفت و بعد از آن منتشر کرد و حواشی زیادی را برای ما ایجاد کرد که این‌ها پولدارند و. درحالی که اگر من سال‌ها فقط کار کنم و پول دربیاورم هرگز نمی‌توانم این ماشین گران را بخرم!

رقص هندی ماکان‌بند در کنسرت

امیر مقاره و رهام هادیان خوانندگان گروه ماکان‌بند ویدیویی از رقص هندی‌شان در کنسرت تهران در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
3
4
یه بچه خوشکل ، بدون سواد موسیقی ، با ذهن کاسب کار ، با پشتوانه حکومتی ، مامورِ تخریب موسیقی و هنر و فرهنگ ایرانی ، تازه ماکان هم به خودش می بنده !
راستی این ماکان چیه ؟ چرا به خودشون می‌بندند؟!!!!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان