تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۱۰ آذر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک درباره بازار مسکن

اقتصادآنلاین نوشت: رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: مشاوران املاک باید از هر طرف معامله ۲۵ صدم درصد حق کمیسیون دریافت کنند و موظف هستند در ازای دریافت آن فاکتور تحویل مشتری دهند و اگر مبلغی بیش از نرخ مصوب دریافت شود از نظر ما تخلف صنفی است.

پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک درباره بازار مسکن

رویداد۲۴ کیانوش گودرزی درخصوص وضعیت خرید و فروش ملک در تهران گفت: شاید کسانی باشند که یک مقدار پول پس انداز کرده‌اند و می‌خواهند ملک خود را تبدیل به احسن کنند و یا محل زندگی را تغییر دهند، اما در کل می‌شود گفت که بازار مسکن در حالت رکود کامل است.

گودرزی افزود: وقتی بازار مسکن وارد فاز رکود می‌شود، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و محرک‌هایی وجود نداشته باشد که بازار مجدد به رکود برود، یک سال طول می‌کشد تا بازار مسکن خودش را بازیابی کند و به روال عادی بازگردد.

وی ادامه داد: به دلیل فعالیت یک عده سودجو که منافع شخصی خودشان را دنبال می‌کنند، طی چند ماه از وسط اردیبهشت تا پایان مرداد یک بحران مسکن اتفاق می‌افتد؛ اما اکنون فصل نقل و انتقالات گذشته و همه ساکن شده‌اند و کسی را نداریم که بگوید من در خیابان مانده‌ام و خانه پیدا نکرده‌ام، اما شاهد تغییر منطقه چه رو به بالا و چه رو به پایین بوده‌ایم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بازار مسکن
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
0
2
در مقابل تیتری که زده اید(آیا مسکن بخریم یا نه؟) پاسخی در متن خبر پیدا نکردیم!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان