تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۱۴ آذر ۱۴۰۲

تهدید پرسپولیس به جریمه سنگین توسط AFC

کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه پرسپولیس درخصوص هوادارانش هشدار داد.

تهدید پرسپولیس به جریمه سنگین توسط AFC

رویداد۲۴ پرسپولیس امروز درحالی به مصاف الدحیل می‌رود که پیش‌بینی می‌شود هواداران این تیم استقبال فوق‌العاده‌ای از این بازی داشته باشند. از این جهت که بلیت‌های بازی هم خیلی زود فروخته شد.

طبق اعلام یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس نزدیک به ۴۰ هزار بلیت برای بازی امروز فروخته شده است و پیش‌بینی می‌شود حدود ۵ هزار تماشاگر هم بدون بلیت یا با بلیت‌های غیرقابل فروش خودشان را به ورزشگاه برسانند. در این میان یکی از نگرانی‌های باشگاه پرسپولیس پر شدن جایگاه بین سکو‌ها و درواقع پله‌هاست. اتفاقی که در بازی رفت پرسپولیس و استقلال تاجیکستان رخ داد. از آنجا که تماشاگران دوست ندارند به سمت سکو‌های پشت دروازه بروند، سعی می‌کنند همه قسمت‌های سکو‌های روبه‌روی جایگاه را پر کنند. بعد از اینکه این اتفاق در بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان رخ داد، نماینده AFC به باشگاه پرسپولیس هشدار داد که این اتفاق نباید تکرار شود؛ چرا که در آن صورت مبلغ ۱۰ هزار دلار جریمه خواهند شد.

در همین راستا قرار شد در جلسه هماهنگی قبل از مسابقه به مسئولان مربوطه تذکر داده شود که اجازه ندهند پله‌های بین سکو‌ها مخصوصا در قسمت روبه‌روی جایگاه پر شود. سخت‌گیری ای‌اف‌سی در این مورد به‌خاطر این است که اگر خدای نکرده اتفاق ناگواری برای تماشاگری روی سکو‌ها رخ دهد فضا برای رفت‌وآمد کادر پزشکی با برانکارد باشد.

منبع: فرهیختگان

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران ، afc
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان