تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۹ آذر ۱۴۰۲

ورود مطمئن به بازارهای فارکس با بروکر اوتت‌مارکتس

برای وارد شدن به بازار‌های مالی جهانی دیگر نیازی به سرمایه کلان یا تجربه قابل توجه نیست. این روز‌ها با استفاده از پیشرفت تکنولوژی، می‌توان به راحتی، بدون تجربه و با سرمایه‌ای اندک وارد بازار‌های مالی و معامله‌گری شد.

ورود مطمئن به بازارهای فارکس با بروکر اوتت‌مارکتس

رویداد۲۴ برای وارد شدن به بازارهای مالی جهانی دیگر نیازی به سرمایه کلان یا تجربه قابل توجه نیست. این روزها با استفاده از پیشرفت تکنولوژی، می‌توان به راحتی، بدون تجربه و با سرمایه‌ای اندک وارد بازار‌های مالی و معامله‌گری شد.

مهم این است که بتوانیم برای این کار، همراهی مطمئن و قابل اعتماد پیدا کنیم. کارگزاری اوتت‌مارکتس، با پشتوانه یک دهه تجربه، توانسته مجوز و تایید نهادهای نظارتی مالی در جهان را به دست بیاورد و در کنار آن طرح‌هایی جهت به دست آوردن سود تضمینی برای کاربرانش تهیه کند.

برقراری ارتباط با پشتیبانی و چت فارسی زبان ( کلیک کنید )

کدام نهادها عملکرد اوتت‌مارکتس را تایید کرده‌اند؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که در انتخاب کارگزاری باید مدنظر قرار داد، اعتبار و مجوزهای آن از نهادهای نظارت‌مالی معتبر جهانی (رگولاتورها) است. این رگوله‌ها تضمینی بر امنیت سرمایه‌ی معامله‌گرها هستند و باعث ایجاد شفافیت و اعتمادسازی در رابطه با فعالیت کارگزاری می‌شوند.

از جمله موفقیت‌های کارگزاری اوتت‌مارکتس در سال ۲۰۲۳ این بود که توانست اولین مجوز و تاییدیه خود را از «اتحادیه کوموروس» دریافت کند. رگولاتور اتحادیه کوموروس یکی از نهادهای نظارتی معتبر جهانی است که به‌طور منظم فعالیت‌های کارگزاری‌های معاملاتی را تحت نظارت قرار می‌دهد.در حال حاضر بروکر اوتت توسط «اتحادیه کوموروس» به شماره‌ مجوز T2023304 و شماره ثبت HY00523012 رگوله شده است.

«جمهوری جزایر مارشال» دومین رگولاتوری است که عملکرد اوتت را تایید کرده است. این کارگزاری در «جزایر مارشال» با شماره ۱۱۸۹۲۲ ثبت شده و از سوی آن رگوله شده است. سومین مجوز فعالیت مالی اوتت به عنوان کارگزاری فعال در حوزه‌های فارکس، CFD  و ارزهای دیجیتال از سوی سازمان تنظیم مقررات خدمات مالی «سن لوسیا» اهدا شده‌است. 

سازمان تنظیم مقررات خدمات مالی (FSRA) مسئول صدور مجوز برای شرکت‌های تجاری بین‌المللی فعال در حوزه‌های مالی (IBC) است. این سازمان، مطابق دستورالعمل‌ها و مقررات از پیش تعیین شده، مجوزهای خود را تحت قوانین بسیار سخت‌گیرانه با بالاترین استاداردهای نظارتی بین‌المللی صادر می‌کند. به این ترتیب اوتت از سوی کوموروس، جزایر مارشال و سن‌لوسیا رگوله شده است.

وارد شدن نام اوتت مارکتس در سایت MyFXBook  و قرار گرفتن نام آن در کنار سایر کارگزاری‌های مشهور و معتبر دنیا افتخار دیگری برای این بروکر است که مهر تاییدی بر اعتبار آن نیز محسوب می‌شود. 

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه اوتت این است که شناسه مالی آن در رسانه بزرگ بلومبرگ ثبت و تایید شده‌است. به همین خاطر می‌توان شفافیت فعالیت‌های مالی این بروکر را از طریق شناسه اشخاص حقوقی بلومبرگ (LEI) مورد بررسی قرار داد.

در کنار اینها باید به کسب یک جایزه خاص در سال ۲۰۲۳ اشاره کرد که موجب شد فهرست افتخارات اوتت مارکتس، در مدت زمانی کوتاه، پر بارتر شود. این جایزه مربوط به کسب جایگاه «بهترین بروکر معاملات رمزارز آسیا در سال ۲۰۲۳» است که از سوی «فارکس اواردز» اهدا می‌شود.

«فارکس اواردز»، سازمانی است که فعالیت کارگزاری‌های فارکس را بر اساس خدمات باکیفیت، متنوع و خلاقانه به مشتریان مورد بررسی قرار می‌دهد. بر همین اساس، اوتت توانست از میان ۳۰ نامزد منتخب چنین جایزه معتبری را کسب کند.

ببرسی مجوز های بین المللی ( کلیک کنید )

معاملات اوتت‌مارکتس در کدام پلتفرم‌ها انجام می‌شود؟

برای انجام هر معامله‌ای در بازارهای مالی مثل فارکس، سی‌اف‌دی یا ارزهای دیجیتال به پلتفرم‌های معاملاتی مثل متاتریدر و سی‌تریدر نیاز است. همه‌ی بروکرهای رگوله‌ی جهان یک یا چند پلتفرم را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. اوتت نیز از این قاعده مستثنی نیست و دو پلتفرم متاتریدر MT5 و سی‌تریدر cTrader  را به کاربرانش ارائه می‌دهد که جزو پیشرفته‌ترین نرم‌افزارهای معامله‌گری در سراسر جهان محسوب می‌شوند. 

برای دسترسی به این پلتفرم‌ها کافی است آنها را از وب‌سایت فارسی زبان کارگزاری اوتت‌مارکتس دانلود و نصب کنید.

ورود مطمئن به بازارهای فارکس با بروکر اوتت‌مارکتس

در اوتت‌ماکتس کدام طرح تشویقی و پر سود ارائه می‌شود؟

متاتریدر و سی‌تریدر هر دو از محبوب‌ترین پلتفرم‌های معامله‌گری در جهان هستند و انتخاب هر کدام از آن‌ها به نیاز و ترجیحات معامله‌گر بستگی دارد. MT5، رابط کاربری ساده‌، ابزارها و قابلیت‌های متعددی ارائه می‌دهد که برای تمامی معامله‌گرها در هر سطحی مناسب است. cTrader علاوه بر این موارد، قابلیت‌های برنامه‌نویسی گسترده‌تری ارائه می‌کند. از سوی دیگر برای تمامی این حساب‌ها قابلیت «نسخه آموزشی (دمو)» طراحی شده که به وسیله آن می‌توان بدون تزریق پول قابلیت‌های دنیای معامله‌گری را مورد آزمایش قرار داد.

  • بونوس چیست؟

بونوس نوعی اعتبار معاملاتی برای افزایش سرمایه است. به این صورت که در فواصل مشخص حساب کاربرهای اوتت به دلایل محتلفی، به میزان معینی شارژ می‌شود تا  آنها بتوانند با سرمایه‌ی چند برابری سودهای بیشتری برای خود رقم بزنند. بونوس‌های اوتت انواع مختلفی دارند که شامل بونوس تولد، بونوس واریز، کش‌بک، کمیسیون صفر درصدی و بونوس‌های فصلی می‌شود.

ورود به اوتت مارکتس ( کلیک کنید )

  • پراپ تریدینگ چیست؟

 طرح‌های مختلف «پراپ‌تریدینگ» اوتت طراحی شده‌اند تا نوعی کمک سرمایه برای معامله‌گران باشند. تردیدرها به وسیله این طرح می‌توانند با سرمایه‌ی بیشتر  روی نمادهای متنوع‌تری معامله کنند و به سودهای بالاتری برسند. در اوتت در بازه‌های زمانی مختلف، طرح‌های متنوعی از پراپ تریدینگ اجرا می‌شود. برای دسترسی به این طرح‌ها باید ابتدا ثبت‌نام کرد که به صورت «رایگان» انجام می‌شود.

  • کپی‌تریدینگ چیست؟

کپی‌تریدینگ یک استراتژی معاملاتی و یک روش معامله‌گری غیرمستقیم است. با استفاده از این طرح تریدرها می‌توانند تمام معاملات ارائه‌دهنده یا مستر را در حساب خودشان رونویسی کنند. اوتت، به عنوان پل ارتباطی بین مستر و سرمایه‌گذار، فرصت‌های سودآوری را برای تمامی کاربران خود، با هر سطح از دانش و مهارت مهیا کرده تا افراد مختلف بتوانند به پشتوانه‌ی تجربه و سابقه‌ی درخشان معامله‌گران حرفه‌ای، به آسان‌ترین روش ترید کنند.

بروکر اوتت‌مارکتس برای ایرانی‌ها چه خدماتی دارد؟

به خاطر «وجود بخش زبان فارسی» در سایت کارگزاری اوتت‌مارکتس، این بروکر به یکی از انتخاب‌های تریدرهای ایرانی تبدیل شده‌است. علاوه بر آن، برای آسان و سریع انجام شدن روند ثبت‌نام در اوتت مارکتس، فایل‌های آموزشی به زبان فارسی تهیه شده و تمامی فرآیندهای ثبت‌نام، ساخت حساب کاربری و حساب‌های معاملاتی مختلف قدم به قدم با بیانی ساده در این فایل‌ها برای کاربران ایرانی توضیح داده شده است. 

ویژگی خاص دیگر بروکر اوتت برای ایرانی‌ها این است که از یک تیم پشتیبانی با تجربه و خبره فارسی‌زبان، مخصوص کاربران ایرانی استفاده می‌کند. پشتیبانی در این تیم به زبان‌های مختلفی انجام می‌شود که زبان فارسی یکی از آنها است.

مزایای مهم تیم پشتیبانی اوتت مارکتس این است که خدمات را به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته ارائه می‌کند. به این ترتیب معامله‌گران می‌توانند هر زمان که اراده کنند، به راحتی از طریق چت آنلاین، واتس‌اپ، تلگرام، تیکت، ایمیل و تماس تلفنی با کارشناسان پشتیبانی این کارگزاری در ارتباط باشند.

ورود مطمئن به بازارهای فارکس با بروکر اوتت‌مارکتس

چرا اوتت‌مارکتس؟

انتخاب یک بروکر خوب و قابل اعتماد یکی از دغدغه‌های معامله‌گران در سراسر جهان است. این بروکر باید با شفافیت کامل مطابق با مقررات مالی جهان عمل ‌کند و تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته داشته باشد. کارگزاری اوتت‌مارکتس تمامی تلاش خودش را به کار برده تا این ویژگی‌ها را در کنار هم جمع و یک تجربه کاربری آسان و راحت برای تریدرهای ایرانی ایجاد کند.

برای آشنایی بیشتر با این بروکر می‌توانید به سایت فارسی‌زبان به OtetMarkets,com  مراجعه کنید.

 دیگر راه‌های ارتباطی اوتت‌مارکتس شامل ارسال پیام به تلگرام به شماره‌ی 7443945786 (44+) و و واتس‌اپ به شماره‌ی 7443945788 (44+) است.

برچسب ها: بازارهای مالی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان