تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۴ دی ۱۴۰۲

بهترین سریال کره‌ای ۲۰۲۳

همه‌ی ما از پرطرفداری سریال‌های کره‌ای در ایران و سراسر جهان آگاهی داریم. این علاقه، در بین برخی افراد به حدی فراگیر است که بسیاری از افراد تصمیم به یادگیری زبان کره‌ای و تجربه غذاهای این کشور گرفته‌اند.

بهترین سریال کره‌ای ۲۰۲۳

رویداد۲۴ مهسازرگری: در این مقاله، قصد داریم با معرفی سریال‌های جدید کره‌ای سال 2023، همراهتان باشیم.

کره جنوبی به خاطر سریال‌های متنوع خود شناخته می‌شود و از جمله کشورهایی است که هر ساله هزینه‌های زیادی را برای ساخت فیلم و سریال در زمینه‌های مختلف صرف می‌کند و البته از این صنعت سود قابل توجهی نیز به دست می‌آید. به همین دلیل، علاقمندان هر ساله به انتشار آثار جدید این کشور شوق و شور می‌ورزند.

بهترین سریال های کره ای 2023

سال ۲۰۲۳ همچنین با سریال‌های جدید کره‌ای خود وارد می‌شود و به علاقمندان خوشحالی می‌بخشد. سریال‌های کره‌ای سال ۲۰۲۳ از آغاز خود قصد دارند طرفداران خود را به طور قابل توجهی متعجب سازند. این آثار با حضور بازیگران محبوب و در ژانرهای متنوع به نمایش در خواهند آمد. در ادامه مقاله، قصد داریم به معرفی فهرستی از برترین سریال‌های کره‌ای سال ۲۰۲۳ بپردازیم.

سریال به سامدالری خوش آمدید

بهترین سریال کره‌ای ۲۰۲۳

کارگردان: چا یونگ هون

ژانر: کمدی، رمانتیک، درام، زندگی

بازیگران: جی چانگ ووک، شین هه سان، سئو هیون چول، کیم مین هوا

تاریخ انتشار: 2 دسامبر 2023

شبکه: JTBC

تعداد قسمت‌ها: 16

امتیاز IMDB :  9.6

اگر به دنبال یکی از بهترین سریال‌های کره‌ای سال ۲۰۲۳ هستید، حتماً از تماشای سریال جدید با بازی جی چانگ ووک و شین هه سان لذت ببرید. این سریال که شباهت زیادی به سریال محبوب دهکده ساهلی چاچاچا دارد، را از دست ندهید.


بیشتر بخوانید:  ۱۰ فیلم موزیکال برتر تاریخ سینما


خلاصه داستان: این درام دربارهٔ جو یونگ پیل است، پسری که به دلیل پیش‌بینی اشتباه آب و هوا، مادرش را در دریا از دست می‌دهد. او تصمیم می‌گیرد کارشناس پیش‌بینی آب و هوا شود و از افراد جزیره‌ای که اکثراً به دریا مشغول هستند، مراقبت کند. سام دال، دوست دوران کودکی‌اش، رویای تبدیل شدن به یک عکاس دارد و به سئول می‌رود. چند سال بعد، سام دال پس از شکست در زندگی شخصی و حرفه‌ای، به جزیره کودکی‌اش بازمی‌گردد و سعی می‌کند خودش را دوباره پیدا کند. در طول این مسیر، احساسات قدیمی بین یونگ پیل و سام دال دوباره زنده می‌شود.

شکوفایی جوانی ما

سال انتشار: ۲۰۲۳

امتیاز IMDB : ۷.۷/۱۰

تعداد قسمت‌ها: ۲۰

ژانر: تاریخی، معمایی، مهیج

سریال Our Blooming Youth داستانی تاریخی درباره دو نجیب‌زاده است. این سریال تلفیقی از ژانرهای کمدی، عاشقانه، معمایی و هیجان‌انگیز است تا سلایق مختلف را پوشش دهد و همه بتوانند از تماشای آن لذت ببرند.

داستان سریال: لی هوان، ولیعهدی است که بداخلاق، مغرور و بدجنس است. او همچنین طلسمی بر روی خود دارد که هیچ کس از آن خبر ندارد. به همین دلیل او دوستی ندارد و در سایه این طلسم، تنها شده است. از سوی دیگر، مین جائه یی دختری بسیار باهوش و زیرک است که در خانواده‌ای اشرافی زندگی می‌کند؛ اما روزی، خانواده‌اش به قتل می‌رسند و او به اتهام قتل نادرست متهم می‌شود. حالا، افرادی به دنبالش هستند تا او را دستگیر کنند.

این سریال یکی از آن سریال‌های محبوب و سرگرم‌کننده است که می‌توانید در یک روز تعطیل آن را به طور کامل تماشا کنید و لذت ببرید.

سریال "از گور بازگشته"

بهترین سریال کره‌ای ۲۰۲۳

سال انتشار: ۲۰۲۳

امتیاز آی ام دی بی: ۷.۷/۱۰

تعداد قسمت‌ها: ۲۰

ژانر: تاریخی، معمایی، مهیج

یکی از سریال کره‌ ای جدید و پربیننده‌ای که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد، سریال Revenant است. این سریال، به علت سر و کار داشتن با موجودات ماورایی و تلفیق ژانر وحشت و رازآلود، توانست سریالی پربیننده از شبکه SBS بشود.

داستان سریال: گو سان یونگ، زنی عادی است که خود را با درس خواندن و تلاش برای آزمون استخدامی مشغول کرده است. اما به یک باره، توسط نیرویی عجیب و ماورایی تسخیر شده و می‌تواند شیاطین و موجودات اهریمنی را ببیند. در سمت دیگر داستان، یوم هه سانگ است که یک پروفسور دانشگاه می‌باشد و قادر است شیاطین، و همینطور اهریمنی که سان یونگ را تسخیر کرده ببیند. این دو نفر، با کمک هم تصمیم می‌گیرند علت خودکشی‌های عجیبی که در شهر اتفاق افتاده را پیدا کنند.

در صورتی که داستان‌های مربوط به شیاطین و موجودات ماورایی را دوست دارید، این سریال که به تازگی پخش شده و ۱۲ قسمت دارد را از دست ندهید.

این سریال از آن دست سریال‌هایی است که بسیار محبوب و همچنین اعتیادآور هستند. می‌توانید تمامی قسمت‌های آن را در یک روز تعطیل مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

سریال شیطان من

بهترین سریال کره‌ای ۲۰۲۳

کارگردان: کیم جانگ هان

ژانر: کمدی، رمانتیک، درام، فانتزی

بازیگران: سونگ کانگ، کیم یو جونگ، لی سانگ یی

تاریخ انتشار: 24 نوامبر 2023

شبکه: SBS

تعداد قسمت‌ها: 16

نمره آی‌ام‌دی‌بی: 8.2

شیطان من یکی از جدیدترین سریال‌های کره‌ای سال ۲۰۲۳ است. سونگ کانگ در سال ۲۰۲۳ دو سریال برتر را برای تماشا دارد. یکی از آن‌ها شیطان من است که در آن به همراه کیم یو جونگ بازی می‌کند و سریال دیگر، فصل دوم سریال خانه شیرین است که نیز به معرفی آن خواهیم پرداخت.

خلاصه داستان: گو وون یک شیطان است که به مدت ۲۰۰ سال با انسان‌ها معامله می‌کند. او آرزوهای انسان‌ها را برآورده می‌کند و در ازای آن، روحشان را پس از ۱۰ سال به جهنم می‌برد. سرنوشت باعث ملاقات این شیطان با دختری ثروتمند، مغرور و شکاک به نام دو هی می‌شود که به هیچ‌کس اعتماد ندارد. گو وون یک شبه تمام قدرت‌هایش را از دست می‌دهد و تنها راه‌حل او برای جلوگیری از محو شدن همیشگی از روی زمین این است که در نزدیکی دو هی باشد.

سریال کیمیای روح

بهترین سریال کره‌ای ۲۰۲۳

امتیاز IMDB : 8.7 از 10

تعداد قسمت‌ها: ۲۸

ژانر: فانتزی، اکشن، درام

این سریال، که به نام کیمیای روح شناخته می‌شود، یک سریال تاریخی است که در سال ۲۰۲۲ پخش شد. این سریال به عنوان یکی از سریال‌های کره‌ای جدید به حساب می‌آید و توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. اگر شما هم طرفدار سریال‌های تاریخی هستید و اخیراً چیزی پیدا نکرده‌اید که نظرتان را جلب کند، بهتر است به سریال کیمیای روح مراجعه کنید؛ زیرا این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال‌های تاریخی کره‌ای جدید توسط مخاطبان ارزیابی شده است. پارت اول سریال تا ماه آگوست ۲۰۲۲ در ۲۰ قسمت پخش شد و پارت دوم سریال از ماه دسامبر ۲۰۲۲ آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد. کیمیای روح یکی از بهترین سریال‌های کره‌ای سال ۲۰۲۲ بوده است.

داستان سریال: در کشور خیالی داهو، جادوگران و ساحران جوانی با سرنوشت پیچیده‌ای برخورد می‌کنند. آن‌ها زیر تأثیر قدرتی به نام کیمیای روح قرار دارند که امکان تغییر بدن‌های خود را به آن‌ها می‌دهد. در این میان، روح یک جنگجوی برجسته به نام ناک سو در بدن یک فرد مبتلا به بیماری مودوک به اسارت درآمده است.

در طول داستانی فانتزی-تاریخی، شاهد داستان عشق شخصیت‌ها و نبردهایی خواهید بود که در تمامی سریال‌های تاریخی معمول است. سریال کیمیای روح جایزه بهترین کارگردانی را در جشنواره Korea Drama Awards به دست آورده است.

سریال کره‌ای زمانی به نام تو

کارگردان: کیم جین وون

ژانر: فانتزی، رمانتیک، معمایی

بازیگران: آن هیو سوپ، جون یو بین، کانگ هون

تاریخ انتشار: ۸ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۷ شهریور ۱۴۰۲)

شبکه: نتفلیکس

تعداد قسمت‌ها: ۱۲

نمره IMDB: ۷.۸

اگر شما هواداران ژانر سفر در زمان هستید، این بازسازی کره‌ای بر اساس درام تایوانی مشهور به نام "روزی یا یک روزی" که در سال ۲۰۱۹ ساخته شده، به طور ویژه برای شما ساخته شده است.

خلاصه داستان: این سریال درباره یک زن است که به گذشته سفر می‌کند و با مردی آشنا می‌شود که بسیار شبیه معشوقه‌اش در زمان حال است، اما در زندگی او فوت کرده و دیگر زنده نیست. نمایش اصلی تایوانی به رونق گردشگری برای مکان‌های مختلفی که در این سریال فیلمبرداری شده است، منجر شد و خبر بازسازی نسخه کره‌ای آن نیز مورد توجه قرار گرفته است و همه منتظر سریال جدید بازیگران آن هیو سوپ و جون یوبین هستند.

سریال مادر بد

بهترین سریال کره‌ای ۲۰۲۳

کارگردان: شیم نا یون

ژانر: کمدی، خانوادگی

بازیگران: لی دو هیون، را می ران، آن ایون جین، یو این سو

تاریخ انتشار: ۲۶ آوریل ۲۰۲۳ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۲)

شبکه: jtbc

تعداد قسمت‌ها: ۱۴

نمره IMDB: ۸.۴

سریال مادر بد یکی از برترین سریال‌های کره‌ای سال ۲۰۲۳ است که با بازی لی دو هیون و را می ران ساخته شده است. داستان آن بسیار جذاب است و بینندگان را به دنبال ماجراهایش می‌کشاند. این سریال نقدهای مثبت بسیاری را دریافت کرده و در لیست سریال‌های محبوب کره‌ای سال ۲۰۲۳ قرار دارد.

خلاصه داستان: یک مادر در جوانی همسرش را از دست می‌دهد و تصمیم می‌گیرد با تربیت سخت، پسرش را به یک دادستان قدرتمند تبدیل کند. اما پسرش در یک تصادف حافظه‌اش را از دست می‌دهد و به دوران هفت سالگی برمی‌گردد. حالا این مادر و پسر باید دوباره با هم سازگار شوند و برای بازگرداندن حافظه کانگ هو (با بازی لی دو هیون) تلاش کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای جهان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان