تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۰۴ دی ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

نکات خواندنی درباره سریال جومونگ ۳

سریال "امپراطور افسانه‌ها"، فصل سوم سریال "جومونگ" از اول دی ماه ساعت ۱۹:۰۰ در جدول پخش شبکه "تماشا" جایگزین فصل قبلی این سریال شده، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با جزئیات این سریال بیشتر آشنا شویم.

سریال امپراطور افسانه‌ها

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: افسانه جومونگ یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای در ایران است. این سریال تلویزیونی به کارگردانی لی جو هاوان بر اساس افسانه‌های تاریخی درباره جومونگ الهام گرفته شده بود و همواره در طول سال‌های گذشته در بازپخش‌های مختلف مورد توجه مخاطبان صدا و سیما قرار گرفته است.

رسانه ملی سریال "امپراطور باد‌ها" را در ژانر درام، تاریخی و اکشن برای مخاطبان پخش کرد. این مجموعه به دلیل ادامه بحث افسانه جومونگ، به "جومونگ ۲" نیز معروف است و ماجرای این مجموعه سال‌ها پس از رویداد‌های سریال جومونگ را درباره سومین پادشاه گوگوریو موهیول روایت می‌کند. او از ابتدای تولدش پیشگویی‌های منفی درباره خود شنید و به دلیل این پیشگویی‌ها، توسط پدرش پادشاه یوری رانده شد و به غار گیرین، قبر پادشاه اول جومونگ، منتقل شد.

سریال "امپراطور باد‌ها" این شب‌ها از شبکه تماشا پخش شده و با استقبال مخاطبان روبرو شده است. از امشب شبکه تماشا سریال "امپراطور افسانه‌ها" را نیز پخش خواهد کرد که محصول سال ۲۰۱۰ در کره جنوبی بوده و در ژانر تاریخی ساخته شده است. این سریال اسپین آف دو سریال "جومونگ" و "امپراطور باد‌ها" است.

سریال "امپراطور افسانه‌ها"، فصل سوم سریال "جومونگ" است که به تازگی از شبکه تماشا درحال بخش است.

معرفی سریال جومونگ ۳ 

نکات خواندی درباره سریال جومونگ ۳

کارگردانی سریال "جا میونگ گو" را میونگ وو لی در سال ۲۰۰۹ بر عهده داشت. اکنون پس از گذشت ۱۵ سال، این سریال دوبله شده و آماده پخش از شبکه تماشا است. در ادامه، خلاصه داستان و ساعت پخش سریال "جا میونگ گو" را با شما به اشتراک می‌گذاریم. مجموعه "امپراطور افسانه‌ها" (Ja Myung Go) یا سریال "جا میونگ گو" (자명고)، که دنباله‌ای برای سریال پرطرفدار "جومونگ" است.

این سریال روایتگر ادامه دوران حکمرانی موهیول، نوه جومونگ است؛ البته شخصیت اصلی داستان پسر او، شاهزاده هودونگ می‌باشد و داستان حول محور او می‌چرخد. موهیول در این سریال پیرمردی جاه‌طلب است و داستان در مورد تسخیر امپراطوری ناکرانگ توسط گوگوریو است.

مشهور است که امپراطوری ناکرانگ یک طبل مقدس داشت که از پوست گاو ساخته شده بود. این طبل در زمان حمله دشمن به صورت خودکار به صدا درمی‌آمد و همه را مطلع می‌کرد تا از گرفتاری در امان باشند. به احتمال زیاد، طبل توسط راهب اعظم که دختر امپراتور بود، به صدا درمی‌آمد.

نکات خواندی درباره سریال جومونگ ۳

در هر صورت، این مسئله ترس و وحشت را در قلب اقوام و امپراطوری‌های همسایه به وجود آورد. آن‌ها ناکرانگ را به عنوان یک کشور مقدس می‌شناختند که طبل خدایان از آن محافظت می‌کند. موهیول، امپراتور گوگوریو که به تسخیر ناکرانگ علاقه‌مند بود، همراه با پسرش هودونگ، نقشه‌ای را می‌کشد تا با نابودی این طبل، راه تسخیر این امپراطوری آسان شود. پیش از این، گوگوریو چندین بار تلاش کرده بود به خاک ناکرانگ تجاوز کند، اما هربار به دلیل به صدا درآمدن طبل، نیرو‌های مدافع به موقع از ورود مهاجمان جلوگیری می‌کردند.

هودونگ، فرزند موهیول، طبق نقشه از ناکرانگ فرار می‌کند و به عنوان پناهنده سیاسی در آنجا زندگی می‌کند. در این بین، لاهی، دختر دوم امپراتور چویری، علاقه‌مند به هودونگ می‌شود و با او ازدواج می‌کند. اما عشق اصلی هودونگ به جا میونگ، دختر اول امپراتور است. هودونگ از لاهی درخواست می‌کند که طبل مقدس را که جا میونگ محافظ آن است، پاره کند. در حالی که ارتش گوگوریو آماده حمله به ناکرانگ در مرز است، سرانجام لاهی طبل را پاره می‌کند و...

بازیگران جومونگ ۳

نکات خواندی درباره سریال جومونگ ۳

در این مجموعه، بازیگرانی همچون جونگ ریو وون، لی یونگ یو، جونگ کیونگ هو، یئو جین گو، کانگ سو هان، پارک مین یونگ، جین جی هی، لی می‌سوک، سونگ هیون آ، کیم سونگ ریونگ، هونگ یو سئوب و مون سونگ کئونگ در این سریال به نقش‌های مختلف پرداختند و حضورشان به توسعه داستان و جذابیت آن کمک کرد.

بازیگر نقش جا میونگ گو؛ جونگ ریو وون

نکات خواندی درباره سریال جومونگ ۳

جونگ ریو وون یک هنرپیشه کره‌ای-استرالیایی است که تحت نظارت H& Entertainment فعالیت می‌کند. او در سئول متولد شد، اما در سال ۱۹۹۲ همراه خانواده‌اش به استرالیا مهاجرت کرد. جونگ ریو وون تابعیت استرالیا را دارد. او در دوران زندگی در استرالیا با تبعیض مواجه شد که او را تشویق کرد به زبان انگلیسی مسلط شود. در دوران دبیرستان، او با سبک زندگی استرالی سازگار شد.

پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان ایالتی مک‌گرگور، او در رشته تجارت بین‌المللی از دانشگاه گریفیث فارغ التحصیل شد. در دهه ۲۰۰۰، وقتی در دانشگاه کره به عنوان دانشجوی مبادله‌ای حضور داشت، جونگ ریو وون توسط لی سانگ‌مین در خیابان‌های آپگوژونگ کشف شد و این باعث تغییر زندگی و مسیر شغلی او شد.

جونگ ریو وون به عنوان یک خواننده در گروه دخترانه چاکرا فعالیت خود را آغاز کرد. پس از انحلال گروه در سال ۲۰۰۶، او تمرکز خود را به بازیگری تمام وقت منتقل کرد. او در سال ۲۰۰۵ در درام تلویزیونی "نام من کیم سام سون است" به شهرت رسید و در فیلم‌های "تاریخ یک مرد حقوق‌بگیر" (۲۰۱۲)، "پادشاه درام‌ها" (۲۰۱۲)، "تیم برتر پزشکی" (۲۰۱۳) و "Bubblegum" (۲۰۱۵) نقش‌هایی داشت. جونگ ریو وون کتابی به نام "Ryeowon's Sketchbook" را در سال ۲۰۰۷ منتشر کرد و در سال ۲۰۱۴ میزبانی برنامه تلویزیونی واقعیت "Art Star Korea" را آغاز کرد. او در اکتبر سال جاری با گونگ هیو جین و کوین اوه در ایالات متحده ازدواج خواهد کرد.

بازیگر نقش شاهزاده هو دونگ؛ جو کیونگ هو

نکات خواندی درباره سریال جومونگ ۳

جونگ کیونگ هو یک بازیگر کره‌ای جنوبی است که تحت مدیریت آژانس آلوم فعالیت می‌کند. او پسر جونگ ائول یانگ، کارگردان تلویزیونی مشهور و همکار مکرر نویسنده کیم سو هیون، در درام‌های تلویزیونی موفقی مانند "مرده ناراحتی مادر"، "زن شوهرم"، "زندگی زیباست" و "آرامش بدون فرزند" به الیفای نقش پرداخته است. در ابتدا، جونگ ائول یانگ مخالف بود که پسرش بازیگری را دنبال کند، اما جونگ کیونگ هو تمایلات پدرش را نادیده گرفت و از خانه خانوادگی جدا شد. پدر و پسر به مدت سه سال صحبت نکردند.

جونگ کیونگ هو آزمون KBS را پشت سر گذاشت و به زودی توسط آژانس استعدادیابی پیشرو SidusHQ قرارداد امضا کرد. او همراه با چهار بازیگر جدید دیگر در همین آژانس، اولین بازیگری خود را در فیلم "۵ ستاره"، یک درام موبایل که توسط SidusHQ تولید شد و از طریق SK Telecom پخش شد، انجام داد. همچنین، او نقش‌های کوچکی در کار‌های تلویزیونی شبکه KBS ایفا کرد. اولین شکست بزرگ جونگ کیونگ هو در مجموعه ملودرام سال ۲۰۰۴ "من متاسفم، دوستت دارم" بود.

آژانس‌های مربوطه آن‌ها در ژانویه ۲۰۱۴ تأیید کردند که جونگ کیونگ هو از اوایل سال ۲۰۱۳ با بازیگر و خواننده چوی سو یانگ از گروه دختران گلرز جنیورشن رابطه عاطفی دارد. آن‌ها با حضور در یک کلیسا و رفتن به همان دانشگاه با هم آشنا شدند. در سال ۲۰۲۰، جونگ کیونگ هو در درام پزشکی محبوب و تحسین شده "Hospital Playlist" در نقش کیم جون وان، استادیار جراحی قلب قفسه سینه، بازی کرد. او در سال ۲۰۲۱ نقش خود را در فصل دوم این سریال تکرار کرد.

بازیگر نقش پرنسس ناک رنگ؛ پارک مین یانگ

نکات خواندی درباره سریال جومونگ ۳

پارک مین یانگ یک هنرپیشه کره‌ای است که در شرکت Hook Entertainment فعالیت می‌کند. در فوریه ۲۰۱۳، او فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه دونگوک شد. او در سال ۲۰۰۵ با یک آگهی تبلیغاتی برای SK Telecom به عنوان فعالیت سرگرمی خود آغاز کرد.

در سپتامبر ۲۰۲۲، رسانه Dispatch گزارش داد که پارک مین یانگ در رابطه با یک تاجر ثروتمند قرار دارد و اتهامات مختلفی علیه او مطرح شده است. در تاریخ ۱۵ فوریه، شرکت Hook Entertainment بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن توضیح داد که پارک مین یانگ در تاریخ ۱۳ فوریه به عنوان شاهد در تحقیقاتی که توسط دادستان در حال انجام بوده است، احضار شده است. گزارش شده است که این بازیگر هرگونه دخالت در این وضعیت را رد کرده است.

بازیگر نقش هو دونگ؛ یئو جین گو در سریال جا میونگ گو

نکات خواندی درباره سریال جومونگ ۳

یئو جین گو یک هنرپیشه کره‌ای است. او کار خود را به عنوان یک بازیگر کودک آغاز کرد و در درام‌های تلویزیونی مانند "غول"، "ماه در آغوش خورشید" و "دلتنگ تو" حضور داشت. در سال ۲۰۱۳، او نقش اصلی خود را در فیلم اکشن و هیجان انگیز "Hwa-yi" بازی کرد. او برای بازی در فیلم‌های "ماه در آغوش خورشید" و "دلتنگ تو" در سال ۲۰۱۲ جایزه بهترین بازیگر کودک در مراسم جوایز درام MBC را دریافت کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
امیر
|
United States of America
|
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
0
1
ولی این فیلمی که الان گذاشتن برعکس چیزی که همه فکر میکردن جومونگ 4هست که به عنوان جومونگ 3دارن پخش میکنن
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان