تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۰۶ دی ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

بهترین کارتون‌های کریسمسی کدام هستند؟

در جستجوی بهترین انیمیشن‌های کریسمسی هستید؟ در این مقاله، سعی شده است بهترین کارتون‌های کریسمسی را به شما معرفی کنیم.

بهترین کارتون‌های کریسمسی

رویداد۲۴ امروزه، انیمیشن‌ها (انیمیشن‌های متحرک) تأثیر قابل توجهی در فرایند رشد شخصیتی کودکان و نوجوانان دارند. تأثیر انیمیشن‌ها بر کودکان بسیار واضح و قابل مشاهده است. این کارتون‌ها علاوه بر اینکه تأثیرگذاری می‌کنند، منبع بی‌نهایتی از سرگرمی برای کودکان و حتی بزرگسالان فراهم می‌کنند.
در دوران کودکی، ذهن کودکان کنجکاو و در حال رشد است و دارای ظرفیت بالایی برای یادگیری است؛ به همین دلیل، انیمیشن‌ها تأثیر مستقیمی بر ذهن آن‌ها دارند. در این راستا، ساخت انیمیشن‌هایی با محتوای آموزشی درباره فرهنگ و رویداد‌های مختلف، یکی از اهداف شرکت‌های بزرگ صنعت انیمیشن است. هر سال، تعداد زیادی انیمیشن با موضوع کریسمس در کشور‌های غربی تولید و پخش می‌شوند تا این مناسبت همچنان در ذهن نسل‌ها زنده بماند.

کابوس قبل از کریسمس (The Nightmare Before Christmas)

بهترین کارتون‌های کریسمسی کدام هستند؟

داستان این انیمیشن در شهر هالووین رخ می‌دهد، جایی که شهروندان در حال ساخت شوخی‌های ترسناک برای شب هالووین هستند. جک، پادشاه کدوتنبل‌های ترسناک و شوخ، از یکنواختی هالووین خسته می‌شود و وقتی به طور اتفاقی به شهر کریسمس می‌رود، تصمیم می‌گیرد کریسمس و هالووین را با هم ترکیب کند. او بابانوئل را می‌رباید و خودش را به جای او قرار می‌دهد، اما اشتباهاتی رخ می‌دهد که...

آرتور کریسمس (Arthur Christmas)

بهترین کارتون‌های کریسمسی کدام هستند؟

به طور کلی، این انیمیشن داستان بابانوئل را روایت می‌کند که این شغل به پسرش به ارث رسیده است. این پسر جوان بسیار خوش‌شانس است، زیرا اگر بتواند با دختری که برای او در خانواده تعیین شده، ازدواج کند، ثروتی نزدیک به ۷۹۰ میلیون دلار به او می‌رسد. "آرتور کریسمس" یک انیمیشن بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است که نباید لذت تماشای آن را در روز کریسمس از دست بدهید.

چگونه گرینچ کریسمس را دزدید (How the Grinch Stole Christmas)

بهترین کارتون‌های کریسمسی کدام هستند؟

در خلاصه داستان این فیلم، گرینچ (جیم کری) که یک شخصیت ترسناک و عجیب است، سال‌ها قبل در شهر هوویل به دنیا آمده است. بدلیل شکل ظاهری‌اش و علاقه بیش از حد به مارتا می (کریستین برنسکی)، که در واقع اصلاً به او علاقه ندارد، او از شهر هوویل رانده شده است. از آن زمان تاکنون، گرینچ از مردم هوویل بغض و کینه‌ای دارد و حالا فرصت انتقام فرا رسیده است. این فیلم برای عملکرد در طراحی لباس و هنر تجسمی، نامزد دریافت دو جایزه اسکار شد و برنده جایزه بهترین چهره‌پردازی شد. یکی از بهترین انیمیشن‌های کریسمسی که باید آن را ببینید، همین فیلم است.

گرینچ (The Grinch)

بهترین کارتون‌های کریسمسی کدام هستند؟

داستان این انیمیشن به عنوان یکی از بهترین انیمیشن‌های کریسمسی درباره موجودی سبز و بدخلق به نام گرینچ است که از جشن کریسمس بغض و نفرت دارد. دلیل این تنفر او، خاطرات ناخوشایندی است که در گذشته تجربه کرده است. گرینچ تنها کاری که در زندگی خود انجام می‌دهد، اذیت کردن و مزاحمت مردم است. آخرین تصمیم او، دزدیدن از کریسمس مردم بود.

کریسمس چارلی براون (A Charlie Brown Christmas)

بهترین کارتون‌های کریسمسی کدام هستند؟

کریسمس فرا رسیده است و چارلی براون می‌داند که باید خوشحال باشد، اما در واقع خوشحال نیست. او از بی‌توجهی و مادی‌گرایی مردم شهر خود در طول کریسمس ناراحت است. در همین حین، لوسی به او پیشنهاد می‌دهد که مدیر مدرسه کریسمس شود. چارلی پیشنهاد او را قبول می‌کند، اما همچنان تلاش می‌کند تا دیدگاه دیگری از کریسمس در ذهن مردم شهر خود ایجاد کند. "کریسمس چارلی براون" قطعاً یکی از بهترین انیمیشن‌های کریسمسی است و برای بسیاری از ما فضای نوستالژیکی دارد.

سرود کریسمس (A Christmas Carol)

بهترین کارتون‌های کریسمسی کدام هستند؟

"سرود کریسمس" نام یک رمان کوتاه است که توسط چارلز دیکنز، نویسنده بریتانیایی، نوشته شده است. این کتاب در سال ۱۸۴۳ در زمان کریسمس منتشر شد. در این رمان، شخصیت اصلی به نام اسکروج، که یک مرد ثروتمند، ولی خسیس و سنگدل است، با کمک روح دوستش مارلی و سه روح کریسمس تغییر می‌کند. او پس از مشاهده رنج مردم، به یک مرد سخاوتمند تبدیل می‌شود و همه مردم او را دوست دارند.

کلاوس (Klaus)

بهترین کارتون‌های کریسمسی کدام هستند؟

"کلاوس" یک فیلم انیمیشن کمدی انگلیسی-اسپانیایی است که به کارگردانی سرجیو پابلوس ساخته شده است. این اثر توسط استودیوی اس‌پی‌ای تولید شده و توزیع آن توسط نت‌فلیکس انجام شده است. داستان این فیلم به عنوان یک داستان مبدا متناوب درباره بابانوئل روایت می‌شود و مستقل از برداشت‌های تاریخی درباره سنت نیکلاس است. داستان درباره یک پستچی مستقر در یک شهر جزیره‌ای شمالی دورافتاده است که با یک سازنده اسباب‌بازی مجرد به نام کلاوس دوست می‌شود. "کلاوس" نامزدی برای جایزه اسکار دریافت کرده است.

آدم برفی (The Snowman)

بهترین کارتون‌های کریسمسی کدام هستند؟

در شب کریسمس، یک پسربچه یک آدم برفی را می‌سازد که به طرز جادویی زنده می‌شود. این پسربچه بزرگترین آرزویش را داشت که بابانوئل را ملاقات کند، بنابراین آدم برفی تصمیم می‌گیرد او را به سفری به قطب شمال ببرد تا بابانوئل را ببیند. در این سفر ماجراجویی‌های بسیاری رخ می‌دهد که...

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای جهان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان