تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۰۶ دی ۱۴۰۲

هشدار سخنگوی سپاه پاسداران: پاسخ به ترور شهید موسوی ترکیبی از اقدام مستقیم سپاه و جبهه مقاومت خواهد بود

سخنگوی سپاه پاسداران در پاسخ به این پرسش که انتقام ترور سردار موسوی به دست سپاه پاسداران انجام می‌شود یا کشور‌های جبهه مقاومت به نیابت این اقدام را انجام می‌دهند، قطعاً ترکیبی از این دو انجام خواهد شد.

هشدار سخنگوی سپاه پاسداران: پاسخ به ترور شهید موسوی ترکیبی از اقدام مستقیم سپاه و جبهه مقاومت خواهد بود
رویداد۲۴ سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌ها با محوریت شهادت سیدرضی موسوی از مستشاران نظامی ایران در سوریه در پی حمله تروریستی ارتش صهیونیستی با گرامیداشت یاد شهدای نیرو‌های مسلح در سال‌های اخیر، اظهار کرد: این راه برای امنیت، آزادی، استقلال و پیشرفت کشور ما ادامه دارد. راه سردار پرافتخار شهید رضی موسوی که بیش از ۲۵ سال بعنوان یک مستشار ورزیده در سوریه و لبنان در جایگاه فرماندهی لجستیکی حضور داشته است، تدوام خواهد یافت. همانطور که دیدیم در پی شهادت سردار سلیمانی لطمه‌ای به وظایف ما نخورد و جبهه مقاومت نیز گسترش بیشتری پیدا کرد و اقداماتش توسعه یافت.

به گزارش ایسنا بخش‌هایی از اظهارات سردار شریف را در ادامه می‌خوانید:

بنابراین سپاه و جبهه مقاومت با منطق حساب شده وظایف خود را انجام می‌دهد و ما در این زمینه نگرانی خاصی نداریم. جایگاه این شهید بزرگوار هم کمک به دیپلماسی کشور ما در سوریه و لبنان و هم تدارک رزمندگانی بود که با داعش مقابله می‌کردند.

می‌توان گفت این ترور ناشی از شکست‌های غیرقابل ترمیمی بود که در پی عملیات طوفان الأقصی خوردند. رژیم صهیونیستی برای آنکه بتواند از فشار حملات بی‌امان جبهه مقاومت در غزه خلاصی یابد این اقدام را انجام داد.

صهیونیست‌ها باید بدانند که سپاه پاسداران دلیل این اقدام تروریستی آنان را می‌داند و از اقدامات لازم برای پرداخت تاوان این ترور هم به خوبی آگاه است.

صهیونیست‌ها بدانند که سپاه حق خود را برای انتقام محفوظ می‌داند و همانند دفعات گذشته انتقام سختی از آنان خواهد گرفت.

این شهادت در سپاه پاسداران، در مجموعه جبهه مقاومت و در افکار عمومی روح تازه‌ای خواهد دمید و بازنده این مسیر صهیونیست‌ها هستند. صهیونیست‌ها بدانند این راه با دوام و سرعت بیشتری ادامه خواهد داشت.

صهیونیست‌ها بدانند بازنده صحنه مقابله با مردم ما، با محور مقاومت و بازنده این حرکات ایذایی در برابر جمهوری اسلامی هستند. آنان در صحنه جهانی و افکار عمومی دنیا هم بازنده هستند و می‌بینیم که همه افکار عمومی دنیا علیه صهیونیست‌ها هستند.

در پاسخ به این پرسش که انتقام ترور سردار موسوی به دست سپاه پاسداران انجام می‌شود یا کشور‌های جبهه مقاومت به نیابت این اقدام را انجام می‌دهند، قطعاً ترکیبی از این دو انجام خواهد شد. پاسخ ما به ترور شهید موسوی ترکیبی از اقدام مستقیم و جبهه مقاومت خواهد بود.

علت هدف قرار گرفتن آمریکایی‌ها در منطقه و بخصوص عراق این است که قبل از طوفان هم عراق خروج آمریکایی‌ها را مصوب کرده بود و بعد از این عملیات خشم مردم عراق برانگیخته شده و این خشم دامن آمریکایی‌ها را گرفته است. مهم این است که آمریکایی‌ها بپذیرند که باید از منطقه بروند، زیرا در یک بن بست قرار گرفته‌اند.

اسراییلی‌ها زیر یک فشار ویژه قرار دارند و برای برون رفت از این فشار می‌خواهند دامنه جنگ را گسترده کرده و به سایر کشور‌ها نیز بکشند. برخورد ما با رژیم یک روند ادامه دار است و یک برخورد لحظه‌ای و نقطه‌ای نیست کمااینکه بعد از ترور دانشمندان هسته‌ای ما انتقام گرفتیم، اما به دلیل فضای بسته رسانه‌ای اسراییلی‌ها اجازه انتشار این اخبار را نمی‌دهند.

اگر شما امروز یک افسر ارشد اسراییلی را ترور کنید کما اینکه در انتقام‌های قبلی این اتفاق افتاده است، اما آن‌ها اجازه رسانه‌ای شدن آن را نمی‌دهند.

تلفات صهیونیست‌ها در جنگ اخیر قابل مقایسه با قبل نیست و توانمندی سازی جبهه مقاوت هم یکی از جلوه‌های انتقام از صهیونیستهاست و سپاه به دلیل توانمندی که دارد هم انتقام می‌گیرد و هم بهانه به دست دشمن نمی‌دهد.

یکی از راهبرد‌های دشمن تبدیل جنگ فلسطین و اسراییل به جنگ ایران و آمریکا است، رهبر معظم انقلاب هم در روز اول این عملیات اعلام کردن که طوفان الاقصی یک اقدام فلسطینی است، اما اسراییلی‌ها همچنان تلاش دارند این راهبرد خود را عملی کنند، اما مسئولان ایرانی همواره واکنش مناسب به این راهبرد را داشته‌اند.

شرایط ترور سردا سلیمانی با ترور شهید موسوی تفاوت دارد و آنهم اینکه امروز درگیری میدانی در جریان است، اما به این مفهوم نیست که کار خاصی صورت نگیرد.

اقدام یمن صرفا در تقابل با رژیم صهیونیستی است و آن‌ها قصد ناامن سازی آبراه بین المللی را ندارند. از سوی دیگر آمریکایی‌ها در ایجاد یک ائتلاف علیه یمن شکست راهبردی خورده‌اند و حتی همپیمانان سنتی آنان هم حاضر به همکاری به آن‌ها نشدند.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان