تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۱۲ دی ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

انسیه خزعلی: آموزش عفاف به پسران در دانشگاه ضروری است!

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: باید برای موضوع حجاب و عفاف برای مردان و پسران چه در مدرسه چه در دانشگاه و حتی در دوره سربازی آموزش‌هایی در نظر گرفته شود تا زیست عفیفانه‌تری داشته باشیم.

انسیه خزعلی

رویداد۲۴ ایلنا نوشت: انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: امیدواریم محور حرکت زنان مقاومت باشد و به یمن تقارن سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و میلاد حضرت زهرا (س) شعار این هفته را قهرمان، نامگذاری کردیم. امیدواریم بتوانیم صدای مقاومت را به سراسر دنیا برسانیم.


بیشتر بخوانید: انسیه خزعلی: یکی از دغدغه‌های ما این است که مدارس مختلط نداشته باشیم


خزعلی خاطرنشان کرد: درخصوص حجاب و عفاف لازم است که آموزش و مهارت آموزی برای دختران، خانواده‌ها و پسران در نظر گرفته شود. گاهی اوقات حجاب و عفاف فقط به زنان و دختران جهت دهی می‌شود در حالی که باید این موضوع برای مردان و پسران چه در مدرسه چه در دانشگاه و حتی در دوره سربازی آموزش‌هایی در نظر گرفته شود تا زیست عفیفانه تری داشته باشیم. همچنین در طرح زیست عفیفانه که با همکاری آستان قدس در مدارس انجام می‌شود آسیب شناسی صورت گرفته و آموزش‌هایی به دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها ارائه شود.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: انسیه خزعلی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
0
22
به جای این کارها فقر و بی عدالتی و شکاف سهمگین طبقاتی رو درست کنید، سرقت مسلحانه 6نفره به منازل و تجاوز به زن و دختر مردان درمقابل چشمانشان دیگه ربطی به جلوگیری با عفاف و این بازی ها نداره. مسائل اجتماعی عمیق تره کی میخواین چشمهاتونو باز کنید؟!!
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
0
19
شما اول بريد اقتصاد ورشکسته کشور رو درست کنيد نصف مشگلات مملکت خود به خود حل مى شه
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
0
17
مریم میرزاخانی میره امریکا درس میده اونجا هم فوت میکنه؛ این مونده اینجا داره برا مملکت نسخه می پیچه.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان