تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۱۴ دی ۱۴۰۲

بدل حاج قاسم سلیمانی کیست؟

خبرگزاری فارس تصاویری از بدل حاج قاسم سلیمانی انتشار داده که حواشی زیادی را در پی داشت.

بدل حاج قاسم سلیمانی کیست؟

رویداد۲۴ چندی پیش بود که در مراسم بزرگداشت سردار سپاه پاسداران سید رضی موسوی که در بمب گذاری سوریه ترور شد، فردی حضور داشت که چهره‌ای بسیار شبیه حاج قاسم سلیمانی داشت. از همان زمان گمانه‌های متفاوتی از هویت این فرد منتشر شد. از جمله برخی اعتقاد داشتند که وی ابوسیف یکی از مقامات حشدالشعبی است و برخی دیگر از او به عنوان بازیگر فیلم زندگینامه‌ای سردار سلیمانی یاد کردند‌. اگرچه هویت دقیق فردی که با چهره‌ای نزدیک به قاسم سلیمانی در مراسم ختم سیدرضی موسوی در صبح شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ با حضور مسئولین لشکری و کشوری در حسینیه فاطمه الزهرا (س) برگزار شد، حضورا داشت اصلا مشخص نشد. در آن زمان خبرگزاری فارس تصاویری را انتشار داد که ادامه می‌بینید:

بدل حاج قاسم سلیمانی کیست؟

بدل حاج قاسم سلیمانی کیست؟

بدل حاج قاسم سلیمانی کیست؟

محمد العراقی نام فردی با هویت عراقی است که گفته می‌شود به علت شباهت زیاد به سردار سلیمانی نقش وی را در فیلمی به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بازی خواهد کرد. این فیلم که از زندگی نامه حاج قاسم سلیمانی ساخته شده است قرار است با حضور همین فرد عراقی که ۶۰ سال سن دارد و به زبان فارسی نیز تسلط دارد، روی آنتن برود. 

اعتراض کاربران به حضور بدل حاج قاسم سلیمانی در مراسم بزرگداشت

وقتی تصاویری از بدل حاج قاسم در بزرگداشت شهید سیدرضی موسوی منتشر شد، برخی کاربران نسبت به این اقدام که به نظر آنها زیر سوال بردن شأن و جایگاه حاج قاسم سلیمانی بود، اعتراض کردند‌ که در ادامه می‌بینید. 

بدل حاج قاسم سلیمانی کیست؟

گفتنی است که در مراسم گرامی‌داشت شهید سید رضی موسوی «سردار اسماعیل قاآنی» فرمانده سپاه قدس، «سرلشکر حسین سلامی» فرمانده کل سپاه، «سردار احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور، «سردار امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوا فضای سپاه، «سردار محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران و «سردار حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه محمد رسول الله نیز حضور داشتند. 

گفتگوی مردم با بدل حاج قاسم سلیمانی

باشگاه خبرنگاران فیلمی را انتشار داده که برخی از مردم عادی را با بدل حاج قاسم سلیمانی مواجه می‌کند: 

فیلم حضور بدل حاج قاسم سلیمانی در کربلا

 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قاسم سلیمانی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان