تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۲۳ دی ۱۴۰۲

فیلم شکار گورخر توسط کروکدیل‌ها در وسط رودخانه

مستند حیات وحش را ببینید که گورخر بخت برگشته‌ای که توسط کروکدیل‌ها در وسط رودخانه محاصره شده است، از ناحیه سر مورد هدف قرار گرفت.

شکار گورخر

رویداد۲۴ حسین فلاحی: ویدیوی دلخراش و غم‌انگیزی که منتشر شده است صحنه شکار یک گورخر بدشانس را به تصویر می کشد. با شروع این ویدئو ما گله ای از گورخرها را می بینیم که وارد رودخانه‌ای عمیق می‌شوند. بلافاصله دو تمساح نیل حاضر در رودخانه پشت سرشان به سرعت نزدیک می‌شوند. تمساح‌ها با حداکثر سرعتی که می‌توانند به سمت گورخرها شنا می‌کنند. یکی از این دو تمساح حتی زیر آب شیرجه می‌زند تا سریع‌تر به گورخرها برسد.

با این گورخرها از خطری که آنها را تهدید می‌کنند آگاه نیستند. آنها در حال عبور هستند که ناگهان یک کره گورخر مستقیماً با یک تمساح برخورد می‌کند. در این ویدئو گورخر جوان دیده می‌شود که تلاش می‌کند تا به راه خود ادامه دهد. سپس صحنه‌ای دیگر در این ویدیو را می‌بینیم که کره گورخر توسط پنج کروک احاطه شده است.این  یک صحنه واقعا غم انگیز است. کروکودیل‌ها کره اسب را در سطح آب نگه می‌دارند در حالی که تکه‌هایی از قربانی را که هنوز زنده است خرد می‌کنند.

تمساح‌های نیل به آرامی سر گورخر را به زیر آب می‌کشند و سرانجام به زندگی آن پایان می‌دهند. با این حال غریزه بقای آن حاضر به تسلیم شدن نیست و گورخر کوچک سر خود را از یکی از آرواره‌های کروک آزاد می کند. اما پیروزی آن کوتاه‌مدت است. در عرض چند ثانیه، تمساح دیگری یک بار دیگر آرواره‌های بزرگ خود را روی صورت کره بیچاره می‌کوبد. فرو رفتن سر گورخر در زیر آب، پایان سرنوشت تلخ گورخر در رودخانه را رقم می‌زند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش ، فیلم دیدنی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان