تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۱۲ دی ۱۴۰۲

پلنگ حریص یک خانواده کامل گراز وحشی را شکار کرد

کاسپار سیبل، دانش‌آموز و عکاس، در سفری به سابی ساند واقع در کروگر بزرگ، از منظره‌ای که یک بار در حیات وحش اتفاق می‌افتد، فیلمبرداری کرد.

شکار گراز وحشی

رویداد۲۴ حسین فلاحی: این صحنه باورنکردنی زمانی رخ داد که یک پلنگ گرسنه به طور تصادفی با یک خانواده کامل از گرازهای وحشی مواجه شد. «کاسپار سیبل» دانش‌آموز و عکاس، در سفری به سابی ساند، بخشی از کروگر بزرگ، از این منظره‌ فیلمبرداری کرد. سیبل گفت: « من و پدرم تنها مهمانان ماشین سافاری بودیم، و ما فقط در بیشتر ساعات رانندگی صبح پرنده ها را می دیدیم. سپس متوجه پلنگی شدیم که ناگهان قدم زنان وارد جاده شد. پس از حدود نیم ساعت ردیابی او، سرانجام موفق شدیم او را در نزدیکی جایی که به نظر می‌رسید یک حفره گراز وحشی بود پیدا کنیم.»

سیبل ادامه داد: « پلنگ به اطراف لانه رفت و درست در ورودی روبروی ما ناگهان غوغایی ایجاد کرد. گراز پدر اولین کسی بود که لانه را ترک کرد و با سرعت هر چه تمامتر به داخل بوته ها رفت. بچه خوک‌ها سعی کردند پدرشان را تعقیب کنند، اما متأسفانه خیلی کند بودند و زمانی که اولی از خانه خارج شد پلنگ به سرعت آن را گرفت. بچه خوک دوم هم بیرون آمد، اما با دیدن خواهر یا برادرش که دردهان پلنگ بود، از ترس یخ کرد.»

سیبل افزود: « پلنگ اولین قربانی خود را رها کرد و به سرعت دومین خوکچه را گرفت و متأسفانه سرنوشت آن را نیز رقم زد. داستان فقط به همین جا ختم نشد. متاسفانه گراز مادر، که هنوز در لانه بود، بدترین زمان ممکن را برای فرار از ورودی پشتی انتخاب کرد. پلنگ قبلاً هر دو بچه او را شکار کرده بود و به محض شنیدن صدای پای گراز مادر، بچه خوک دوم را رها کرد و سریع به او نیزحمله کرد.»

سیبل در پایان گفت: «همه در خودرو برای یک لحظه کاملاً ساکت بودند. یک خانواده کامل از بین  رفته بودند. پلنگ به سرعت یکی از گرازهای کوچک را خورد و سپس مادر و بچه گراز دوم را در درختی در همان نزدیکی پنهان کرد.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فیلم دیدنی ، حیات وحش
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان