تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۲۴ دی ۱۴۰۲

این خودروی اقتصادی سایپا ۱۳ میلیون تومان گران شد!

کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته افزایش محسوسی داشته و امروز نیز با رشد ۱۳ میلیون تومانی به نرخ ۳۹۸ رسیده است.

این خودروی اقتصادی سایپا ۱۳ میلیون تومان گران شد!
رویداد۲۴ قیمت خودرو، امروز، یک‌شنبه، ۲۴ دی ۱۴۰۲ با افزایش نسبت به روز گذشته همراه است. رشد قیمت تقریباً در تمامی محصولات داخلی و مونتاژی به چشم می‌خورد و تعداد بسیار محدودی از آن‌ها، نوسانی نسبت به روز گذشته ندارند.

به گزارش تجارت نیوز، از هفته گذشته و پس از حمله تروریستی به کرمان تحرکات دلار در بازار آزاد آغاز شد و دیروز هم ادامه پیدا کرد. به نظر می‌رسد همین امر در کنار دیگر عوامل همچون عملی نشدن واردات خودرو منجربه تحریک بازار خودرو و در نتیجه افزایش قیمت نسبتاً شدید می‌شود. از هفته‌های گذشته رشد بازار خودرو آغاز شده و اغلب محصولات داخلی شاهد رشد‌های چند ده میلیون تومانی بودند.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی از آغاز روند معاملات امروز افزایش چشم‌گیری به نسبت روز‌های گذشته دارد.

کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته افزایش محسوسی داشته و امروز نیز با رشد ۱۳ میلیون تومانی به نرخ ۳۹۸ رسیده است.

شاهین G از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود که رکورددار افزایش قیمت در بازار خودرو‌های داخلی است. این خودرو ۲۶ میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و با ۶۶۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما، ارزان‌ترین هاچ‌بک ایران خودرو است که از ابتدای روز افزایش قیمت محسوسی را تجربه می‌کند. این خودرو ۲۰ میلیون تومان بالاتر از روز گذشته و با ۵۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دنا پلاس اتوماتیک یکی از خودرو‌های رده بالای ایران خودرو نیز حدود ۳۷ میلیون تومان بالاتر از روز گذشته و با نرخ ۹۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

قیمت خودرو‌های مونتاژی نیز افزایشی گزارش می‌شود؛ اما به نسبت داخلی‌های بازار، تعداد خودرو‌هایی که بدون تغییر هستند بیشتر است.

جک J ۴ آپشنال یکی از خودرو‌های ارزان‌قیمت مونتاژی به شمار می‌رود که با وجود رشد قیمت اکثر خودروها، تغییر چندانی ندارد. این خودرو امروز نیز نوسانی نسبت به روز گذشته تجربه نمی‌کند و با ۷۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جک S ۳ کراس‌اوور نه‌چندان محبوب کرمان موتور یکی از بالاترین درصد تغییرات را نسبت به روز گذشته نصیب خود کرد. این خودرو ۵۵ میلیون تومان بالاتر از روز گذشته و با یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو جزو سدان‌های مونتاژی مدیران خودرو محسوب می‌شود که ۷۰ میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و با نرخ یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ کراس‌اوور محبوب بهمن موتور با رشد ۱۱۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، مقام بالاترین افزایش قیمت را نصیب خود کرده و به کانال دو میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان رسیده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت خودرو
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان