تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۲

تمدید ثبت‌نام بسته هدیه اینترنت دولت تا پایان دهه فجر

وزیر امور ارتباطات و فناوری اطلاعات از تمدید ثبت‌نام بسته هدیه اینترنت دولت تا پایان دهه فجر خبر داد.

تمدید ثبت‌نام بسته هدیه اینترنت دولت تا پایان دهه فجر
رویداد۲۴ عیسی زارع‌پور، وزیر امور ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حاشیه جلسه هیئت‌دولت با اشاره به پرتاب موفق‌آمیز ماهواره ثریا در هفته‌جاری، گفت: این اتفاق دهمین پرتاب ماهوراه در دولت سیزدهم بود.

به گزارش میزان، وی در ادامه افزود: اولین پرتاب ماهواره در دی سال ۱۴۰۰ اتفاق افتاد که تا دی سال‌جاری در مجموع ۱۰ پرتاب ماهواره انجام شده است.

زارع‌پور با تاکید بر اینکه ماهوراه ثریا به مدار ۷۵۰ کیلومتری دست پیدا کرده است، اعلام کرد: ماهواره‌بر‌های ایران در مدار ۵۰۰ تا ۷۵۰ کیلومتری تثبیت شده‌اند و این اتفاق بر پایه تلاش‌های گذشته انجام شده است.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه نگاه دولت سیزدهم به صنعت فضایی یک نگاه راهبردی است، گفت: رئیس‌جمهور به‌طور جدی پیگیر این مساله است و تاکنون ۲ جلسه شورای عالی فضایی تشکیل شده است.

وی همچنین در ادامه درباره افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت توسط اپراتور‌ها اظهار کرد: روز گذشته جلسه‌ای با حضور اپراتور‌ها برگزار شد که در این جلسه داشبوردی مبنی بر کنترل سرعت رونمایی شد.

زارع‌پور تاکید کرد: شرط افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت به‌صدور پروانه اپراتور‌ها الحاق خواهد شد.

وزیر امور ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین از تمدید بسته هدیه اینترنت دولت تا پایان دهه فجر خبر داد و گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند، این بسته را دریافت کنند.

منبع: میزان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وزیر ارتباطات
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان