تاریخ انتشار: ۲۰:۲۴ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲

کنایه روزنامه اصولگرا به وزیر دولت رئیسی؛ او دست به هیچ اقدامی نمی‌زند، چون معتقد است عجله کار شیطان است!

یک روزنامه اصولگرا به وزیر ورزش دولت رئیسی کنایه زد.

کنایه روزنامه اصولگرا به وزیر دولت رئیسی؛ او دست به هیچ اقدامی نمی‌زند، چون معتقد است عجله کار شیطان است!

رویداد۲۴ به گزارش روزنامه جوان، اکثر کشورها خصوصاً کشورهای صاحب سبک که حرف‌های زیادی برای گفتن در رقابت‌های حائز اهمیتی، چون المپیک دارند، اندک زمانی کوتاه بعد از پایان بزرگ‌ترین رویداد ورزشی دنیا، برای حضوری پرقدرت در المپیک بعدی برنامه‌ریزی می‌کنند. برنامه‌ریزی دقیقی که عمدتاً با در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوت المپیکی که پشت سر گذاشته شده انجام می‌شود.

این روزنامه افزوده است: درحالی‌که مسئولان ورزش ایران کوچک‌ترین اعتقادی به برنامه‌ریزی بلندمدت ندارند و همواره در هر زمینه‌ای یک جمله تکراری را به زبان می‌آورند؛ عجله‌ای نیست! رویه‌ای که به یک اپیدمی در ورزش ایران تبدیل شده است، به‌طوری‌که وزیر ورزش هیچ عجله‌ای برای برگزاری مجامع فدراسیون‌های مختلف جهت انتخاب رئیس جدید ندارد و رؤسا و سرپرست‌های فدراسیون‌ها نیز عجله‌ای برای انتخاب سرمربی ندارند.

حال آنکه تعلل در همین دو مورد اشاره شده می‌تواند به تنهایی ضربه مهلکی به بدنه ورزش کشور بزند! بی‌شک عجله کار شیطان است، اما دانستن قدر زمان و استفاده درست و بهینه از آن به معنای عجله کردن نیست. انتخاب به موقع سرمربی تیم‌ملی برای برگزاری اردوها و دیدارهای تدارکاتی به معنای عجله کردن نیست، برعکس به معنای استفاده بهینه از زمان جهت شناختن نقاط ضعف و قوت تیم و تلاش برای آماده‌سازی ملی‌پوشان برای مبارزه با حریفان است، اما به نظر می‌رسد مسئولان ورزش ایران تفسیرهای نادرست خود را از ضرب‌المثل‌های سلیس فارسی دارند!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان